Soms wel, maar soms ook niet, zo speelt hij nu bij het Nederlands elftal, en heeft hij ook bij oa PSV gespeeld.quote:
Op rechtsbuiten ook nogquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bergwijn?
Mijn god dit kan toch niet.
Koeman: "Ik ga niet teveel wijzigen, dat is nergens voor nodig"quote:
Ik gun die bolle koe helemaal NIKSquote:
het is wel armoe ja. maar in dit toernooi is iedereen zo slecht dat ik denk er valt wat te halenquote:
Frankrijk wordt gewoon kampioen. Rest is opvulling.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
het is wel armoe ja. maar in dit toernooi is iedereen zo slecht dat ik denk er valt wat te halen
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergwijn gaat vandaag heel veel mondjes snoeren
Zeer terechte like uitgedeeldquote:
Al aan het indekken voor het onvermijdelijke moment dat Ajacied Bergwijn de meubelen redt voor Oranjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:19 schreef Cara het volgende:
Ja leuk, met Bergwijn redt je het tegen Roemenië misschien nog wel, maar Zwitserland of Engeland is dan natuurlijk wel hoe dan ook klaar straks, als dit na een week lang broeden je oplossing is.
Ja, of de oud-Feyenoorder Wijnaldum, die net als Bergwijn niet opgeroepen had moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Al aan het indekken voor het onvermijdelijke moment dat Ajacied Bergwijn de meubelen redt voor Oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:24 schreef ISVV het volgende:
Mag ik mijn mooiste Bergwijn-quote met jullie delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zegt het alsof het laatste het duidelijker maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah toch wel
hattrick Bergwijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zuurheid allemaal weer hier. We gaan het gewoon lekker allemaal zien![]()
3-1 Nederland.
Dat is misschien wat optimistisch gedacht van jequote:
Als je alleen Memphis af en toe in de 16 hebt hoef je niet voor te zetten ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
Hij wil iemand op rechts die naar binnen kan… je moet gvd juist niet naar binnen maar de achterlijn halen en die bal fatsoenlijk voorgeven. Die goals tegen de VS op het WK zijn daar schoolvoorbeelden van.
Marin haalt dat moyenne nog niet eens, die speelt vooralsnog een prima EK.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:21 schreef RipCity het volgende:
Bergwijn net aan 2 'goede' potjes gespeeld in 2 jaar Ajax
Aanvoerder van Ajax die zinnetjes van hooguit vijf woorden kan zeggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ook natuurlijk een echte leider die Bergwijn, exact wat er ontbrak op het veld.
Hij kan nog geen 90 minuten, laat staan verlenging.quote:
Zou mij niks verbazen. Bergwijn is nog steeds een goede voetballer en die Roemenen zijn ook geen wereldwonder.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
En straks scoort Bergwijn 1-0 en 2-0 voor rust
Koeman heeft ons zojuist de oorlog verklaard.quote:
De grootste trainer allertijden hield het bij 3 woorden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aanvoerder van Ajax die zinnetjes van hooguit vijf woorden kan zeggen.
Kan wel aardig voetballen, en is vandaag niet de aanvoerder.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aanvoerder van Ajax die zinnetjes van hooguit vijf woorden kan zeggen.
Andijviestamp met gehaktballen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kabeljauwfilet, aardappelpartjes en doperwten/wortels.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Weet je nog Bossie. Mijn specialiteit in de KRO-kwis.quote:
Noem een speler van Roemenië die beter is op de flanken dan Bergwijn dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:35 schreef Jiyar86 het volgende:
Iedereen die hier positief over Bergwijn doet is ook achterlijk.
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog Bossie. Mijn specialiteit in de KRO-kwis.
hij kon pleintjesvoetbal techniek op het veld laten zien...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:
Vaantje. Geweldige voetballer. Onderschatte grootheid. Briljant op het EK-88
Koeman hoeft niet uit de Roemeense selectie te kiezen he.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Noem een speler van Roemenië die beter is op de flanken dan Bergwijn dan.
Heb ik gisteren gegeten met spekjes en wat kaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Andijviestamp met gehaktballen.
Lekker met dit herfstweer.
Dat zal gesmaakt hebben!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef takura het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gegeten met spekjes en wat kaas.
Ja dat ging goed ja. Maar één miskraam en het hele team is van de legquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:38 schreef Sportex het volgende:
Boh 2008, dat was nog eens genieten.
De poulefase dan
Ook als zaalvoetballer geweldig. Hij werd destijds als groter talent gezien dan Basten en Gullit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij kon pleintjesvoetbal techniek op het veld laten zien...
Vlieg er zelf maar uitquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef Szura het volgende:
Stelling: het is beter als Nederland eruit vliegt
Dat zit hij niet. En wij hebben de keuze uit een tiental buitenspelers die min of meer gelijk zijn qua niveau. Dus ja, dan kan een Bergwijn om vorm ook gewoon eens basis van Oranje zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman hoeft niet uit de Roemeense selectie te kiezen he.
Die ex-PSVer had gewoon op de bank mogen zitten. Thuis.
Nou ja anders hebben we dat zure gezeik over een paar dagen weer ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef Szura het volgende:
Stelling: het is beter als Nederland eruit vliegt
Geweldige speler, maar dat was toen al onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook als zaalvoetballer geweldig. Hij werd destijds als groter talent gezien dan Basten en Gullit.
Zeker. Type Koeman als laatste man.quote:
Heb de emmer al voor m'n TV-stoel. Geen seconde missen als ouwe zeikerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja anders hebben we dat zure gezeik over een paar dagen weer ja.
PSV-Steaua 5-1quote:
Weet niet veel meer van die wedstrijd tegen Rusland. Alleen Arshavin. Goal kan ik niet voor de geest halen. Geblokt denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat ging goed ja. Maar één miskraam en het hele team is van de leg
En nog sympathieker ook.quote:
Weet ik niet. Was nooit iets mis met Koeman. Laatste tijd een beetje bot en niet wat we gewend zijn. Misschien de spanning.quote:
Hij was ook een groter talent als beide alleen fysiek kwam hij net tekort....hij miste wat bodyquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook als zaalvoetballer geweldig. Hij werd destijds als groter talent gezien dan Basten en Gullit.
Juul. Eenmalig international.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV-Steaua 5-1
3x Romario
2x Ellerman
Of zo.
Never forget in ieder geval
Elk ander speler is beter dan Bergwijn. Bergwijn was ooit "goed" of anders gezegd hij was beter dan nu. Hij heeft niets laten zien de afgelopen jaren en dan stelt koeman hem nu op. Wat een grap.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Noem een speler van Roemenië die beter is op de flanken dan Bergwijn dan.
Dat over Koeman heb je gelijk in, maar Popescu was echt een topkerel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Was nooit iets mis met Koeman. Laatste tijd een beetje bot en niet wat we gewend zijn. Misschien de spanning.
BBC voor de analyse iig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:41 schreef Zorro het volgende:
Roelfsx miljoenmiljard.
Dat word De Belg. Of de BBC.
Ja, hoe slecht Nederland ook is, dit mag je nooit verliezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutspelers eigenlijk dat Roemenië
Zeker. Hebben oostblokkers vaak in Ned. Kiprich Chivu bv.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat over Koeman heb je gelijk in, maar Popescu was echt een topkerel.
Zeg dat ou niet. Ik ben oud genoeg om m'n lesje geleerd te hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, hoe slecht Nederland ook is, dit mag je nooit verliezen.
Dat zeg ik. Als je dit niet wint. gooi jezelf weg. Sta er verdomme 1 keer stelletje Jeanetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, hoe slecht Nederland ook is, dit mag je nooit verliezen.
Bergwijn is in zijn carrière voor transferwaardes aangekocht die bijna hoger zijn dan de huidige transferwaarde van Roemenië. Hij is aanvoerder van een van de beste clubs uit Nederland en toonde vlak voor het EK weer wat van zijn oude vorm. Ik snap het wel, en ik geloof er heilig in dat Bergwijn belangrijk gaat zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:42 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Elk ander speler is beter dan Bergwijn. Bergwijn was ooit "goed" of anders gezegd hij was beter dan nu. Hij heeft niets laten zien de afgelopen jaren en dan stelt koeman hem nu op. Wat een grap.
Klopt maar wij ook niet.quote:
Nu BBC heerlijkquote:
Oh is ie alweer naar een andere club? En meteen aanvoerder ook?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bergwijn is in zijn carrière voor transferwaardes aangekocht die bijna hoger zijn dan de huidige transferwaarde van Roemenië. Hij is aanvoerder van een van de beste clubs uit Nederland en toonde vlak voor het EK weer wat van zijn oude vorm. Ik snap het wel, en ik geloof er heilig in dat Bergwijn belangrijk gaat zijn.
Rustig Dombo.quote:
Denkt dat omdat Mikautadze na een kloteperiode bij Ajax drie keer scoort Bergwijn het ook zou kunnen?quote:
Dan verwacht ik eigenlijk van jou dat je niet gaat kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben nog steeds FALIEKANT tegen wedstrijden op dinsdag om zes uur
walgelijk idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
En hij had nog beloofd rustig aan te doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:47 schreef Saekerhett het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Mooi met het bord gestampte piepers op schoot naar Oranje kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Aanvoerder van dat team dat een tijdje op plek 18 stond toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bergwijn is in zijn carrière voor transferwaardes aangekocht die bijna hoger zijn dan de huidige transferwaarde van Roemenië. Hij is aanvoerder van een van de beste clubs uit Nederland en toonde vlak voor het EK weer wat van zijn oude vorm. Ik snap het wel, en ik geloof er heilig in dat Bergwijn belangrijk gaat zijn.
Half luisteren, half kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eigenlijk van jou dat je niet gaat kijken.
Wel principieel zijn
Tegen Almere ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er worden dit EK wel veel eigen goals gemaakt maar niet twee door dezelfde persoon denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
En straks scoort Bergwijn 1-0 en 2-0 voor rust
Mooie beelden ook uit 74 en 88 rijtje oud-spitsenquote:
Ik wist niet dat hij een transfer naar psv had gemaakt...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van een van de beste clubs van Nederlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad gek dat er een van de beste clubs staat en niet beste clubquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij een transfer naar psv had gemaakt...
Geheime transfer naar Feyenoord, wellicht?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van een van de beste clubs van Nederland
Feyenoord is dus een optiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Inderdaad gek dat er een van de beste clubs staat en niet beste club
Ik zou ook nog de prachtige beelden uit 2008 tonen van de laatste groepswedstrijd van het al gekwalificeerde en ongeslagen Nederland tegen het tevens ongeslagen Roemenië (2-0).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie beelden ook uit 74 en 88 rijtje oud-spitsen
Maar die doen niet mee vanavond.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie beelden ook uit 74 en 88 rijtje oud-spitsen
En de volgende morgen hun airpods.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
Nederlandse fans zijn na de wedstrijd allemaal hun telefoon kwijt
Lieten ze ook zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou ook nog de prachtige beelden uit 2008 tonen van de laatste groepswedstrijd van het al gekwalificeerde en ongeslagen Nederland tegen het tevens ongeslagen Roemenië (2-0).
5e in de eredivisie had je nog beter Daan Rots kunnen selecteren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel klein plukje Oranje in een zee van geel
Als er 2 miljoen kijken zijn er 15 miljoen die niet kijken.quote:
Gelbe Wandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heel klein plukje Oranje in een zee van geel
Hij zong dat hij de koning van Spanje was.quote:
16 miljoen inmiddels.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er 2 miljoen kijken zijn er 15 miljoen die niet kijken.
quote:
Voor God en Vaderlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef RipCity het volgende:
Je ziet metene het verschil in liefde voor het land
TR gemachtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe komen al die Roemenen aan kaartjes? Zakken gerold zeker.
Relevantquote:
Verschil tussen een kutvolkslied met een tekst die als kut op peren slaat en een echt volksliedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef RipCity het volgende:
Je ziet metene het verschil in liefde voor het land
Gelukkigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben op tijd thuis om de wedstrijd te kunnen zien
Exact! Ben ik altijd geëerd zei hijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij zong dat hij de koning van Spanje was.
Er zijn er hier heel veel die pas om 21h thuis hoeven te zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er 2 miljoen kijken zijn er 15 miljoen die niet kijken.
Dat heb je erg goed gedaanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben op tijd thuis om de wedstrijd te kunnen zien
Totaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Exact! Ben ik altijd geëerd zei hij
Ach ja, idd.quote:
Als je uit Burundi komt en je komt in Boekarest aan, keer je direct weer omquote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat we binnen 20 minuten al op achterstand staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik ben niet zo'n feestneus inderdaad.quote:
Er zit helemaal geen zwarte bij Roemeniequote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef Ploplap het volgende:
Ik kom net terug van /r/thenetherlands, daar hebben ze tenminste respect voor de tegenstander. Hier lees je alleen maar, kut zwarte, trein, etc. triest hoor om dit te lezen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef Ploplap het volgende:
Ik kom net terug van /r/thenetherlands, daar hebben ze tenminste respect voor de tegenstander. Hier lees je alleen maar, kut zwarte, trein, etc. triest hoor om dit te lezen.
Och jochie tochquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef Ploplap het volgende:
Dan blijf je daar toch lekkerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef Ploplap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |