Rustig Dombo.quote:
Denkt dat omdat Mikautadze na een kloteperiode bij Ajax drie keer scoort Bergwijn het ook zou kunnen?quote:
Dan verwacht ik eigenlijk van jou dat je niet gaat kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben nog steeds FALIEKANT tegen wedstrijden op dinsdag om zes uur
walgelijk idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
En hij had nog beloofd rustig aan te doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:47 schreef Saekerhett het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Mooi met het bord gestampte piepers op schoot naar Oranje kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Aanvoerder van dat team dat een tijdje op plek 18 stond toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bergwijn is in zijn carrière voor transferwaardes aangekocht die bijna hoger zijn dan de huidige transferwaarde van Roemenië. Hij is aanvoerder van een van de beste clubs uit Nederland en toonde vlak voor het EK weer wat van zijn oude vorm. Ik snap het wel, en ik geloof er heilig in dat Bergwijn belangrijk gaat zijn.
Half luisteren, half kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eigenlijk van jou dat je niet gaat kijken.
Wel principieel zijn
Tegen Almere ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bergwijn is in zijn carrière voor transferwaardes aangekocht die bijna hoger zijn dan de huidige transferwaarde van Roemenië. Hij is aanvoerder van een van de beste clubs uit Nederland en toonde vlak voor het EK weer wat van zijn oude vorm. Ik snap het wel, en ik geloof er heilig in dat Bergwijn belangrijk gaat zijn.
Er worden dit EK wel veel eigen goals gemaakt maar niet twee door dezelfde persoon denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
En straks scoort Bergwijn 1-0 en 2-0 voor rust
Mooie beelden ook uit 74 en 88 rijtje oud-spitsenquote:
Ik wist niet dat hij een transfer naar psv had gemaakt...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |