Met Van Gaal waren we Europees Kampioen gewordenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie al vrij snel. Bijna alle toplanden laten niets zien en op al die middelmatige kutlanden zit ik al helemaal niet te wachten. Het is jammer dat wij ook zo'n matig ploegje hebben, want die cup ligt bijna voor het oprapen.
Roti!!quote:Op maandag 1 juli 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat neem ik weleens bij roti. Erg zoet wel.
Tegen Turkije was hij zowaar een teamspeler dus misschien neemt ie de eerste.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ronaldo kan z'n moment of fame natuurlijk nog altijd pakken door de beslissende penalty te scoren.
Al die toppers zijn gesloopt na een seizoen tegenwoordig. Het is ook krankzinnig lang tegenwoordig.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie al vrij snel. Bijna alle toplanden laten niets zien en op al die middelmatige kutlanden zit ik al helemaal niet te wachten. Het is jammer dat wij ook zo'n matig ploegje hebben, want die cup ligt bijna voor het oprapen.
Het voetbal dendert achteruit. Met een beetje geluk had PSV de CL gewonnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zei Jack van Gelder ook net op X, erg verdacht.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit was de slechtste EK dag van het toernooi.
Belgie dat verliest is nooit een slechte dagquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Tour was ook kut en op Wimbledon gebeurde niets bijzonders. En buiten was het grijs en frisquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het voetbal dendert achteruit. Met een beetje geluk had PSV de CL gewonnen.
Het begon vermakelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |