dan heb ik liever Eva Mendesquote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Shawn Mendes? nee ik heb liever Nuno Mendes.
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontspannen tijdens de rust.
Ik heb de vorige wedstrijd in de tv-stoel gekeken, zonder te FOK!en. Aan te raden.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontspannen tijdens de rust.
Teleurstellend weinig, sleet komt erop.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronaldo heeft al drie keer om een penalty gevraagd
Dan moet ik eerst een tv-stoel op de kop zien te duikelen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige wedstrijd in de tv-stoel gekeken, zonder te FOK!en. Aan te raden.
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?
Mijn thee is nog lang niet op, dus het zou een beetje raar zijn als ik dat zou doenquote:
dit verklaart een hoopquote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?
Nee dat zeg ik netquote:
@Boze_Loopeendquote:Op maandag 1 juli 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het lach hier twente uit topic was ook iemand constant boos. (nee niet Drizzt)
Ik heb Messi nog nauwelijks gezien dit EKquote:Op maandag 1 juli 2024 21:29 schreef tong80 het volgende:
Altijd vreemd als ze topspelers niks meer vinden omdat ze geen 9 en half meer halen. Alsof een 7 en half onvoldoende is. Messi en Ronaldo blijven klasse spelers
Voor een prikkie bij de kringloop.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een tv-stoel op de kop zien te duikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |