Jammer dat Lahozgod er niet isquote:Op maandag 1 juli 2024 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar weinig arbiters gezien die ik goed vind
We missen een type Collinaquote:
Is dat de stem achter Samson ook onnie?quote:
Broer van Strootmanquote:Op maandag 1 juli 2024 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die voetballer een masker op?
Zou fijn zijn, wil niet verlengenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb echt het gevoel dat frankrijk binnen 10 minuten gaat scoren
Anders is het allemaal te makkelijk voor hemquote:Op maandag 1 juli 2024 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die voetballer een masker op?
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat de stem achter Samson ook onnie?
Tedesco zou beter ingrijpenquote:
Ja, maar die was dan afgekeurd.quote:
Allerlei potjes van Ajax onder Frank de Boer die ik allang verdrongen hebquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie de saaiste wedstrijd die jullie ooit hebben gezien?
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Context Klaasquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb ooit een keer een ban gehad van week omdat ik het woord debiel had getiept
en kijk wat mij grote vriend @:ggmm doet
Ha, nu typ je het weerquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb ooit een keer een ban gehad van week omdat ik het woord debiel had getiept
en kijk wat mij grote vriend @:ggmm doet
Duitsland - Oostenrijk WK 1982quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze wel gaan verlengen kan dat ook.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Als ze nou niet gaan verlengen, dan kan ik nog naar de supermarkt, voordat die dicht gaat.
In wat voor gat woon je dat de supermarkt voor tienen dicht gaat?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Als ze nou niet gaan verlengen, dan kan ik nog naar de supermarkt, voordat die dicht gaat.
West-Duitsland - Oostenrijk op het WK van '82quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dorpgenot, geen supermarkt die tot 22:00 open is.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de leukste 0-0 wedstrijd moet ik altijd weer aan Cagliari - Juventus denken, een bekerwedstrijd in '95 of '96 welke ik op een zomerse dag op Eurosport zagquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon gaan. Verlengen wordt net zo saai. Voor de penals ben je weer terugquote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, maar dit is beter.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze wel gaan verlengen kan dat ook.
Alleen dan mis je een deel van de wedstrijd.
wat zei ik ???????????????quote:Op maandag 1 juli 2024 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb echt het gevoel dat frankrijk binnen 10 minuten gaat scoren
Wat een feestnummer ben jij.quote:
Lolquote:
Was dat niet een zaaddodende salonremise?quote:
Zal tegen Portugal of Duitsland/Spanje wel een keer over zijn neem ik aanquote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Zorro het volgende:
Die Stokbroden mazzelen echt overal doorheen dit EK
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dorpgenot, geen supermarkt die tot 22:00 open is.
Harderwijk, niet echt een gat dus. AH gaat wel om 22.00 dicht.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In wat voor gat woon je dat de supermarkt voor tienen dicht gaat?
Ware kampioenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Zorro het volgende:
Wat staat er op de agenda tussen deze en de volgende wedstrijd?quote:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet een zaaddodende salonremise?
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het enige wat mij interesseert :
BEN JE STRAKS OP TIJD VOOR HAXBAL?
House of Dragon. Beetje opletten makker.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda tussen deze en de volgende wedstrijd?
Schande van Cordobaquote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet een zaaddodende salonremise?
Zo een goede spelers en dan dit anti voetbal steeds. Faes heeft Mbappe in zijn broekzak.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft 1-0quote:
Dit is al besproken.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda tussen deze en de volgende wedstrijd?
Dat totale gebrek aan interesse doet me gewoon pijnquote:Op maandag 1 juli 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
House of Dragon. Beetje opletten makker.
Das echt zo’n kut serie hè.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah, oke.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel pijnlijk ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat totale gebrek aan interesse doet me gewoon pijn
Achtste finale gehaald is toch prima? Je hebt het wat te hoog in de bol als je meer eist.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tedesco buiten debieltje dat hij is wat een loser van een trainer
Scheelt ook maar een letter.quote:
Zakelijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit zakelijk van Frankrijk of gewoon dom geluk?
Hadden het voor de pingels alsnog wel afgemaaktquote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zakelijk, sparen voor Portugal.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn België in dat voorbeeldquote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef PzKpfw het volgende:
Gadverdamme al die schijtlanden gaan door met lucky goals in de laatste minuten van de wedstrijd. Maar goed dat geeft wel hoop voor Oranje.
geluk natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jouw polls zijn echt helemaal niet grappigquote:
Dat schot was anders totaal niet richting goal gegaan?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Ja, als je dit ook als eigen goals gaat noteren krijg je wel recordaantallen eigen goals inderdaad.
Dit België ook niet, begin ik te vermoeden.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Pablo84 het volgende:
1 ding is zeker. Dit Frankrijk wordt geen kampioen.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij zijn België in dat voorbeeld
Als je je overal doorheen mazzelt hoef je maar 1 wedstrijd op te staan.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Pablo84 het volgende:
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 1 juli 2024 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mongooltje van scheids in de weg ook
Je weet het nooit met dit Frankrijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Pablo84 het volgende:
Deze reactie sla ik even op.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Pablo84 het volgende:
Als je zo door het toernooi glibbert dan ben je juist de topfavoriet.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:46 schreef Pablo84 het volgende:
???quote:Op maandag 1 juli 2024 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mongooltje van scheids in de weg ook
Faes?quote:
Belgie heeft niet eens geprobeerd te winnen, dus tsja... Dat hij net nog in de normale tijd valt is vrij gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie Grueteruitspraakquote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef GGMM het volgende:
België zal nu alles op alles moeten zetten om toch nog een doelpunt te maken.
Maar de tijd dringt!
Topploeg kut. Scheids kut. Commentator kut.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt weer totaal niet het idee alsof Frankrijk de wedstrijd onder controle heeft. Ik vind het toch allemaal niet heel overtuigend.
Jij bent echt scherp vandaagquote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de tijd dringt!
Hahah jij bent grappig.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de tijd dringt!
@Mortaxx en ik lachen met je mee vriend.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als België verliest kunnen ze in elk geval met opgeheven hoofd huiswaarts. (Not) (lol)
Zo hequote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk worden ze keihard geneukt door Ronaldo
Mja, België was zo mogelijk nog slapper en slechter dan Frankrkijkquote:Op maandag 1 juli 2024 19:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Belgie heeft niet eens geprobeerd te winnen, dus tsja... Dat hij net nog in de normale tijd valt is vrij gelukkig.
Sowquote:Op maandag 1 juli 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk worden ze keihard geneukt door Ronaldo
Frankrijk speelt meer achteruit nu.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Cuendillar het volgende:
Zo hadden ze dus de hele wedstrijd moeten spelen, die Belgen.
Wat een topteam hequote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft nog altijd zelf geen veldgoal gescoord.
Tips voor Portugal - Slovenie?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had draw no bet gedaan 1.35 en een groot bedrag erop gezet
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ontspoorde een moderator een klein beetje.
ga weg met die verzonnen woordjes. Een goal is een goalquote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk heeft nog altijd zelf geen veldgoal gescoord.
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ontspoorde een moderator een klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |