Ha, nu typ je het weerquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb ooit een keer een ban gehad van week omdat ik het woord debiel had getiept
en kijk wat mij grote vriend @:ggmm doet
Duitsland - Oostenrijk WK 1982quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie de saaiste wedstrijd die jullie ooit hebben gezien?
Als ze wel gaan verlengen kan dat ook.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Als ze nou niet gaan verlengen, dan kan ik nog naar de supermarkt, voordat die dicht gaat.
In wat voor gat woon je dat de supermarkt voor tienen dicht gaat?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Als ze nou niet gaan verlengen, dan kan ik nog naar de supermarkt, voordat die dicht gaat.
West-Duitsland - Oostenrijk op het WK van '82quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dorpgenot, geen supermarkt die tot 22:00 open is.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de leukste 0-0 wedstrijd moet ik altijd weer aan Cagliari - Juventus denken, een bekerwedstrijd in '95 of '96 welke ik op een zomerse dag op Eurosport zagquote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon gaan. Verlengen wordt net zo saai. Voor de penals ben je weer terugquote:Op maandag 1 juli 2024 19:41 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |