SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerTap tap tap
Ik met m'n pc laatst.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach ik was een paar dagen erg blij met m'n laptop.
Yes.quote:
Naaaaaaahquote:Op maandag 1 juli 2024 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets dat je niet kan eten maar wel moet opbrengen
Kan je beter naar schattige poezenplaatjes kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Als je ooit boos of giftig wordt, kijk naar het caviaplaatje in de OP.
Die zijn niet altijd meteen voor handen, die cavia wel.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je beter naar schattige poezenplaatjes kijken
Hehehe.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Er waren allemaal rgb opties voor dit ding en ik twijfelde nog even. Maar misschien dat ik zelf een vrolijk insert ga ontwerpen.
Je moet toch tot 10 tellen, dus in de tussentijd zou je het wel opgezocht moeten hebbenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn niet altijd meteen voor handen, die cavia wel.
Niet iedereen kan zo goed multitasken.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet toch tot 10 tellen, dus in de tussentijd zou je het wel opgezocht moeten hebben
Tja dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 1 juli 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo goed multitasken.
Dat is goede klantenservice.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Had Breaker mailtje gestuurd dat dat ding heel lullig kapot is gegaan in mijn tas want niet mijn schuld was. Eerst kreeg ik terug oke je krijgt 1.50 terug voor de Breaker. Heb toen maar terug gemaild dat dat heel vriendelijk is maar dat ik wel een nieuwe tas moest kopen (de buitenkant was niet geschikt voor de wasmachine) en kreeg het niet meer er goed uit. Nu krijg ik bedrag voor de nieuwe tas ook.
Wel heel netjes want ze hebben niet eens om foto's gevraagd of aankoopbewijs van mijn nieuwe tas.
waar moet die staart dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan een walvis zich hier in vertonen?
https://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8852961&c=GROEN
quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan een walvis zich hier in vertonen?
https://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8852961&c=GROEN
Oh, damn, kwartje valt bij me. Ik had in mijn hoofd dat die tas van een Breaker actie was ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Had Breaker mailtje gestuurd dat dat ding heel lullig kapot is gegaan in mijn tas want niet mijn schuld was. Eerst kreeg ik terug oke je krijgt 1.50 terug voor de Breaker. Heb toen maar terug gemaild dat dat heel vriendelijk is maar dat ik wel een nieuwe tas moest kopen (de buitenkant was niet geschikt voor de wasmachine) en kreeg het niet meer er goed uit. Nu krijg ik bedrag voor de nieuwe tas ook.
Wel heel netjes want ze hebben niet eens om foto's gevraagd of aankoopbewijs van mijn nieuwe tas.
Koters. Overal koters.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk wil ik weer gaan zwemmen zodra het zomerrooster begint.
Ieuw, ochtenden.quote:
Dan zwemmen de verenigingen in de weg.quote:
Wij kunnen niet meer uren huren omdat het zwembad het baantjes zwemmen in stand wil houdenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zwemmen de verenigingen in de weg.
Wij mogen ook onze dagelijkse klachten.
Dat je te traag bent voor de snelle banen en in de andere banen dobberen obstakels die hun medische historie aan het bespreken zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je grijze duiven die met z'n drieën naast elkaar dobberen.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je te traag bent voor de snelle banen en in de andere banen dobberen obstakels die hun medische historie aan het bespreken zijn.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij kunnen niet meer uren huren omdat het zwembad het baantjes zwemmen in stand wil houden
Die paar keer dat ik naar het baantjeszwemmen ging, gebruikte ik die duiven juist om m'n rust te plannenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je grijze duiven die met z'n drieën naast elkaar dobberen.
Je hebt ook grijze duiven die ineens de rugcrawl gaan doen met de ogen dicht.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik naar het baantjeszwemmen ging, gebruikte ik die duiven juist om m'n rust te plannen
Ze hadden nog best lekker de vaart erin, dus ik zwom langzaam van ze weg en nam aan het einde van een setje rust tot ze weer in de buurt kwamen.
Hier heb je alleen op woensdagavond banenzwemmen, maar dat durf ik niet eens te proberen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.
Dat klinkt als haringen in een ton.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je alleen op woensdagavond banenzwemmen, maar dat durf ik niet eens te proberen.
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.
Zwemvereniging de Natte Kat?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.
Jullie zullen niet de enige vereniging zijn die gebruik wil maken van de faciliteiten, neem ik aan.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.
Sadquote:Op maandag 1 juli 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden ooit een briljant bad, dubbel-Olympisch, waar je vier avonden banen kon zwemmen. Overdag ook vaak.
Nu staat er een nieuw complex waar het grote bad alleen voor verenigingen is. Banen trekken doe je maar in het pierebad
wie is wij?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden ooit een briljant bad, dubbel-Olympisch, waar je vier avonden banen kon zwemmen. Overdag ook vaak.
Nu staat er een nieuw complex waar het grote bad alleen voor verenigingen is. Banen trekken doe je maar in het pierebad
Da's op zo'n surfplankgeval? Klinkt erg succesvol.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Daar geven ze Aquafloat. Dat gaat echt niet goed.
Zeker welquote:Op maandag 1 juli 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jullie zullen niet de enige vereniging zijn die gebruik wil maken van de faciliteiten, neem ik aan.
En ongetwijfeld een mooie kosten-batenberekening. Zo'n zwembad is hoe dan ook een zwart gat voor geld.
In Zoetermeer hadden we een prima zwembad voor alle doelgroepen. Helaas besloot de gemeente dat in de financiële crisistijd jaar of 15 terug te verkopen aan een ontwikkelaar van een welness centrum.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan die oefeningen nog niet eens op de grond. Die surfplank slaat meteen om.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's op zo'n surfplankgeval? Klinkt erg succesvol.![]()
Aquajoggen/robics vond ik wel leuk altijd.
Het plebs mag ook gewoon zwemmen he.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel
En ik weet gewoon dat er baantjeszwemmen is op die tijdstippen, vrij zwemmen dus.
Weg met dat plebsquote:Op maandag 1 juli 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het plebs mag ook gewoon zwemmen he.
Bad hier is gemeentegeld, dan zou ik als gemeente ook willen dat m'n inwoners er gebruik van kunnen maken.
Oh goeie, ik had vegansticks gevonden, die ga ik proberen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:02 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog vissticks, patatje en een salade erbij
Uhm.... Croissant en baguette met friet. Want Frankrijk tegen België vanavond.quote:
Checkquote:Op maandag 1 juli 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wit, blond en blauwogig, ik ben wel de laatste die dat mag vieren.
Hee dat postte ik een halfuur geleden ookquote:
Bizar dit.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee dat postte ik een halfuur geleden ook
Heb je al excuses aangeboden?quote:Op maandag 1 juli 2024 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wit, blond en blauwogig, ik ben wel de laatste die dat mag vieren.
terechtquote:Op maandag 1 juli 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gebukt onder eeuwig schuldgevoel bij alles wat ik doe of denk.
Zo hoort het.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gebukt onder eeuwig schuldgevoel bij alles wat ik doe of denk.
Halsema cum suisquote:Op maandag 1 juli 2024 14:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk bijna geen enkele blanke.
Je suis Halsemaquote:Op maandag 1 juli 2024 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of is het cum sua bij een vrouw. Cum suas?
Ik weet het niet meer. Te lang geleden dat ik Latijn had.
1 seconde.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een lila shirt, hoe lang zou 'ie schoon blijven?
Kom saus.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of is het cum sua bij een vrouw. Cum suas?
Ik weet het niet meer. Te lang geleden dat ik Latijn had.
quote:
Ze willen wel boetes uit gaan delen als mensen dat doen. Stond ergens dat er een verbod is die dagen om buiten te staan luisteren met z'n allen.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben geneigd om van de week buiten de Arena te gaan staan om naar Taylor Swift te luisteren, kijken of het buiten ook gezellig is
Wat kinderachtig.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze willen wel boetes uit gaan delen als mensen dat doen. Stond ergens dat er een verbod is die dagen om buiten te staan luisteren met z'n allen.
Oeh welke badpakken heb je op het oog? Of vooral gewoon een praktische?quote:Op maandag 1 juli 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga ik wel naar de bioscoop. En ik wilde badpakken passen bij de Decathlon.
Iemand zei mogen ze niet want openbare ruimte maar ja ik denk dat het wel mag ivm veiligheid en overlast enz.quote:
Die ik net posttequote:Op maandag 1 juli 2024 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh welke badpakken heb je op het oog? Of vooral gewoon een praktische?
Er valt niet te controleren waarom mensen daar lopen. Er zitten restaurants, winkels, een bioscoop, meerdere concertzalen, een station.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Iemand zei mogen ze niet want openbare ruimte maar ja ik denk dat het wel mag ivm veiligheid en overlast enz.
Oh mooiquote:Op maandag 1 juli 2024 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ik net postteMaar kan niet zien waar hij op voorraad is.
Hij is online natuurlijk ook uitverkocht in mijn maat.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mooiWat gek dat dat er niet bij staat. En click and collect is ook niet handig als je wilt passen
Denk dat het wel opvalt wie voor Taylor daar staat haha.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt niet te controleren waarom mensen daar lopen. Er zitten restaurants, winkels, een bioscoop, meerdere concertzalen, een station.
Dus als ik daar in het zwart loop krijg ik geen boetequote:Op maandag 1 juli 2024 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat het wel opvalt wie voor Taylor daar staat haha.
Ik las dit en dacht "Wat zijn dan wilde badpakken?"quote:Op maandag 1 juli 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga ik wel naar de bioscoop. En ik wilde badpakken passen bij de Decathlon.
Denk dat als je niet tussen de schreeuwende fans staat daar dat wel goedkomt ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als ik daar in het zwart loop krijg ik geen boete
Hmm. Vers geperst knakworstsap.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hoor, net uitgewassen theedoek valt in het pannetje knakworstsap, fijnEn die knakworsten wilde ik eigenlijk al niet eens eten, maar ik moet van het festivalvoer af
Oh en ik moest ze zonder broodjes eten, want die waren beschimmeld proefde ik. Top dag
Stomquote:Op maandag 1 juli 2024 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is online natuurlijk ook uitverkocht in mijn maat.
Oh nee, daar is onze Kwiwi, nu is het echt overquote:
Ik dacht heel vaak ‘oh gatsie’ bij dit verhaalquote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hoor, net uitgewassen theedoek valt in het pannetje knakworstsap, fijnEn die knakworsten wilde ik eigenlijk al niet eens eten, maar ik moet van het festivalvoer af
Oh en ik moest ze zonder broodjes eten, want die waren beschimmeld proefde ik. Top dag
Ene suis is Frans, andere suis Latijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet overigens vrij weinig over haar, ik moest gewoon aan je suis Charlie denken door je gebruik van suis in die andere post
Omnom.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Foqueville.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjequote:Op maandag 1 juli 2024 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Zoetermeer hadden we een prima zwembad voor alle doelgroepen. Helaas besloot de gemeente dat in de financiële crisistijd jaar of 15 terug te verkopen aan een ontwikkelaar van een welness centrum.
Netto resultaat in 2024:
Welness nog steeds niet open
Gemeente heeft weer een nieuw zwembad laten bouwen op paar honderd meter van oude zwembad.
Kapitaalvernietiging, hoezo
Was maar 13,90quote:Op maandag 1 juli 2024 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het kader van de herstelbetalingen?
ziet er wel lekker uit, alhoewel ik munt in mijn eten nooit doe eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)t-kip-en-muntyoghurt
Ik had de vorige keer bij de Indiër kip met munt en dat was ook weer zo ontzettend lekker.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit, alhoewel ik munt in mijn eten nooit doe eigenlijk
Van die grote van 50 centquote:Op maandag 1 juli 2024 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke muntjes doe je dan in de curry?
Biljetjes?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tijdje terug munt gezaaid in een pot op het balkon maar die was nog niet groot genoeg om gebruikt te worden. En er zit iets doorheen dat geen munt is
Ik hoor er van op dat er munt bestaat die niet meteen alles overwoekert.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tijdje terug munt gezaaid in een pot op het balkon maar die was nog niet groot genoeg om gebruikt te worden. En er zit iets doorheen dat geen munt is
Zon grote muntblad vind ik altijd vrij viesquote:Op maandag 1 juli 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ziet er wel lekker uit, alhoewel ik munt in mijn eten nooit doe eigenlijk
Dit is niet m'n eerste poging. Het gaat steeds dood bij mijquote:Op maandag 1 juli 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor er van op dat er munt bestaat die niet meteen alles overwoekert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er wel echt weer aan wennen dat er iets op mijn lip zit.Your beauty never ever scared me.
Chocolademuntjesquote:Op maandag 1 juli 2024 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke muntjes doe je dan in de curry?
M'n schoonzusje sport alleen maar als er een fles wijn meegaat of ze die fles al op heeft vlak van tevorenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
What I would like to do:
[ afbeelding ]
What I actually should do:
[ afbeelding ]
Wij zouden bff’s wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n schoonzusje sport alleen maar als er een fles wijn meegaat of ze die fles al op heeft vlak van tevoren
de 2 rechter van zara. waarbij ik de groene laatst in de sale heb kunnen scoren. En die blauwe is van cotton club , de 2 linker zijn van h&mquote:Op maandag 1 juli 2024 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje weinig zwart
Maar die drie rechter zijn leuk
Strand is afgeschaftquote:Op maandag 1 juli 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ga die rode ook in blauw kopen denk ik. Is echt een super fijne voor het strand ook
quote:Op maandag 1 juli 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer warm aldus mijn appje.
hoe warm?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer warm aldus mijn appje.
nog een mooie kitesurfer aan de haak slaan dan ben je compleetquote:Op maandag 1 juli 2024 15:43 schreef bitterbal het volgende:
heb nog wat dingen in verschillende winkelmandjes zitten dus komt nog bijEn Desigual had ook sale
dus heb ik ook dingen besteld
quote:Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog een mooie kitesurfer aan de haak slaan dan ben je compleet
De ene zegt 25/26 met bewolking en regen, de ander 28 met zon.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene zegt 25/26 met bewolking en regen, de ander 28 met zon.
Dus het wordt 17 met regen.
Nu je het zo zegt, ik denk dat jullie enorm op elkaar lijken qua persoonlijkheidquote:
Een vrijgezelle kite surfer lijkt mij een red flag.quote:
Ik las dat wel vaker is gedaan bij hele populaire artiesten.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-arena-mag-niet.html
Kamperen mag niet.
En het dak van de Arena gaat toch nooit dicht?
Heeft vast wat transformerskeletten in de kast.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrijgezelle kit surfer lijkt mij een red flag.
Gelachen en daarna post aangepast.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft vast wat transformerskeletten in de kast.
Coldplay was in elk geval open vorig jaar want vuurwerk.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las dat wel vaker is gedaan bij hele populaire artiesten.
Op een hardstylefestival. Goh, wat zou de oorzaak dan toch geweest kunnen zijnquote:Het gaat volgens de politie om een niet-natuurlijke dood. Van een misdrijf is geen sprake, maar verder doet de politie om privacyredenen en uit respect voor de familie geen uitspraken over de doodsoorzaak.
denk niet de jasmijntheequote:Op maandag 1 juli 2024 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een hardstylefestival. Goh, wat zou de oorzaak dan toch geweest kunnen zijn
Er gaat geen ene reet van terecht komen omdat Omtzigt er nog is om op de rem te trappen en we een standvastige rechtsstaat hebben die helemaal los staat van de politiek.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
rutte heeft zijn afscheids speech gehouden en we maken een ruk naar rechts
COVID-prik.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te hard los gaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, maar misschien kan daar deze periode nog iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat geen ene reet van terecht komen omdat Omtzigt er nog is om op de rem te trappen en we een standvastige rechtsstaat hebben die helemaal los staat van de politiek.
Dus nu ken je nog maar 2 mensen?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel echt vijf mensen die zijn overleden na de pirk. Het kan niet anders.
Gingen die mensen ook naar hardstyle feestjes?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel echt vijf mensen die zijn overleden na de pirk. Het kan niet anders.
Het leven is een hardstylefeestje.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gingen die mensen ook naar hardstyle feestjes?
Je moet alleen zelf de slingers ophangenquote:
en de muziek aan zettenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je moet alleen zelf de slingers ophangen
en de pillen kopenquote:
Nou nu weten we de reden van die trombose.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Daar krijg je bloedklonters en hartaanvallen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 1 juli 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou nu weten we de reden van die trombose.Daar heb je het al. De gifspuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Voor corona ging er ook niemand ineens dood als ik internet mag geloven.quote:
same en geen zin om na te denken waar ik zin in hebquote:
Ja, ik ga zo etenquote:
Foei!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
heb zin om een zak chips leeg te vreten in plaats van fatsoenlijk te eten
ga het ook niet doen...quote:Op maandag 1 juli 2024 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foei!
Al mag ik daar niks van zeggen, want ik heb vannacht in de auto een restje Nibbits zitten eten
Nibbitsquote:Op maandag 1 juli 2024 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Foei!
Al mag ik daar niks van zeggen, want ik heb vannacht in de auto een restje Nibbits zitten eten
Samen met Heartbreakers en Pom-bär de beste chipsquote:
die gepofte dingen zijn geen chipsquote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Samen met Heartbreakers en Pom-bär de beste chips
Ja, was leukVeel gedaan, veel gezien en nu lekker spierpijn.
en hamkasquote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Samen met Heartbreakers en Pom-bär de beste chips
Ja, was leukVeel gedaan, veel gezien en nu lekker spierpijn.
Aha. Ja geen idee hoe het gemaakt wordt, ik vind het gewoon lekker smaken.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe je pombar en nibbits enzo anders zou noemen
Mannen zien dat toch niet!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
Zei nog tegen vriendin net wie gaat opvallen dat ik weer een lippiercing heb. Buurjongen staat aan de deur dus ik wijs naar mijn gezicht en zeg zie je iets anders? Ja je ziet er beter uit (vrolijker). Oke wel lief maar niet wat ik bedoelde.
Ik detecteer een dubbele standaard.quote:
We mogen vrouwen niet als object behandelen. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:41 schreef Ama het volgende:
Zei nog tegen vriendin net wie gaat opvallen dat ik weer een lippiercing heb. Buurjongen staat aan de deur dus ik wijs naar mijn gezicht en zeg zie je iets anders? Ja je ziet er beter uit (vrolijker). Oke wel lief maar niet wat ik bedoelde.
Maar ik vroeg het zelf.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We mogen vrouwen niet als object behandelen. Dan krijg je dat.
Denk dat tepelpiercings niet helpen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Zien vrouwen mij wel als ik ook een piercing neem? Beetje als zo'n oranje vlaggetje op een kinderfiets.
Dan zien we een zwevend ringetje.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Zien vrouwen mij wel als ik ook een piercing neem? Beetje als zo'n oranje vlaggetje op een kinderfiets.
Ah kak.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat tepelpiercings niet helpen.
Ligt aan de plek ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat tepelpiercings niet helpen.
Niet? Jeetje flauw zeg.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst m'n tepel naar m'n voorhoofd laten transplanteren oké?
Maar zonder gekkigheid. Dingen als piercings en tatoeages hebben natuurlijk (deels) als functie om op te vallen. Het is een deel van je uiterlijk waarmee je verschilt van anderen. Zelfde als met opvallende kleding.quote:
Ik moest hier ook meteen aan denkenquote:
Waar was je? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
Dit weekend echt weer te veel tepelpiercings gezien, bah
Defqonquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar was je? Ik vraag dit voor een vriend.
Dat is gewoon wanneer je je indentificeert als nazi maar denkt als een GLer. Pronounce Der/ Das/Gazquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat als je een hakenkruis laat tatoeëren op je borstkas, je wel opvalt in de gym.
Hoezo bah?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
Dit weekend echt weer te veel tepelpiercings gezien, bah
Ik vind dat helemaal niks, zeker niet bij mannenquote:
Bij mannen vind ik het vaak ook wel minder ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks, zeker niet bij mannen
om op te vallen?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:13 schreef Ama het volgende:
Weet eigenlijk niet eens zo goed waarom ik er zelf 1 heb.
Geoon even voelen de volgende keerquote:Op maandag 1 juli 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Je ziet hem bijna nooit door mijn shirt (denk ik),
quote:26 year old anna nicole smith at her wedding with 89 year old billionaire howard marshall (1994)
Their marriage lasted 14 months before James died of an infectious disease at the age of 90. Throughout this time, Anna took care of him and stayed by his side until the end. Many believed she was waiting for his death to inherit his wealth. However, the old man left her nothing. Infuriated, Anna filed a lawsuit against her stepson to claim some compensation. Despite several years of legal battles, Anna was unable to secure any inheritance.
SPOILER: Foto's van het stelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan je doen maar krijg je wel een knal in je gezicht daarna.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]De oudjes hier weten dit. Was iedere dag nieuws.SPOILER: Foto's van het stelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet zo overdrijvenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oudjes hier weten dit. Was iedere dag nieuws.
Ah oké sorry, ik was toen nog zaad.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oudjes hier weten dit. Was iedere dag nieuws.
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer een dubbele standaard.
Vrouwen zien mij niet als ik naast ze sta: "Haha. Zwab is een ninja, stil en stealthy. Onzichtbaar voor het menselijk oog."
Mannen zien piercing niet: "Haha mannen zien nooit wat."
Ik zou liegen als ik het bij vrouwen lelijk zou noemen. Wat vind je van neuspiercings bij mannen?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks, zeker niet bij mannen
Ook lelijkquote:Op maandag 1 juli 2024 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik het bij vrouwen lelijk zou noemen. Wat vind je van neuspiercings bij mannen?
Als vader het tegen een kachel deed liep het nog met een sisser af.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké sorry, ik was toen nog zaad.
Oke heb mijn reden gevonden om hem er nu meteen uit te halen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen met tepelpiercing definieer ik met overdreven geil, zeg nivo nymfomaan.
Ik hou gewoon niet van piercings in/aan/op mensen, het is niet iets om persoonlijk te nemenquote:
Haha nee ik weet dat ik het niet persoonlijk moet nemen, maar ik zit heel erg te twijfelen of ik er één zou nemen, niet dat de mening van anderen uit zou moeten maken, maar daarom kan ik het nog wel vragen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van piercings in/aan/op mensen, het is niet iets om persoonlijk te nemen
Aangezien zaad iedere dag nieuw gevormd wordt, zou ik zeggen dat je een eicel was.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oké sorry, ik was toen nog zaad.
En dat is niks wat ik heb waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn echt maar een paar piercings die ik leuk vind
Waar? Ik dacht ook nog vorig jaar ofzo van ben ik niet te oud om een lippiercing te hebben maar het kan mij eigenlijk niks boeien wat een ander zou denken.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat ik het niet persoonlijk moet nemen, maar ik zit heel erg te twijfelen of ik er één zou nemen, niet dat de mening van anderen uit zou moeten maken, maar daarom kan ik het nog wel vragen.
Neusvleugel dusquote:Op maandag 1 juli 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar? Ik dacht ook nog vorig jaar ofzo van ben ik niet te oud om een lippiercing te hebben maar het kan mij eigenlijk niks boeien wat een ander zou denken.
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Die man ziet er al dood uit bij de bruiloft.SPOILER: Foto's van het stelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Verstandige keuze inderdaad, wat moet dat moetquote:Op maandag 1 juli 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga uit m'n werk naar de bioscoop zonder eerst langs start huis te gaan.
Oh nee.
Nu moet ik wel eerst even een pokebowl en gyōza eten ergens. Niets aan te doen.
@:bitterbal
Weet ik en ik dacht er nog over na toen ik het typte, maar ik hoopte dat het autismegehalte in de SC vandaag niet zo hoog zou zijn dat ik er op gecorrigeerd zou wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien zaad iedere dag nieuw gevormd wordt, zou ik zeggen dat je een eicel was.
Tenzij dit echt in een week van je verwerking was.
Ik vind het zelf altijd best veel verschil maken of het bij iemand past of niet. Ik weet niet hoe ik helemaal goed uit kan leggen wat ik bedoel, maar bijvoorbeeld een of andere enorm brute tattoo op een verder slank, onzeker, slecht-gekleed, beetje nerdy mannetje. Dat kan dan een beetje misplaatst staan (ik gebruik hier alle verkeerde woorden, maar geen zin om langer over deze post na te denken). Ik vind dat ook met (neus)piercings het geval. Sommige mannen staat het best en bij andere denk je van huh dat past toch totaal niet bij je? Maar inderdaad, niet tegen laten houden door anderen. Je kent jezelf het beste en als het voor jou klopt, dan klopt hetquote:Op maandag 1 juli 2024 18:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat ik het niet persoonlijk moet nemen, maar ik zit heel erg te twijfelen of ik er één zou nemen, niet dat de mening van anderen uit zou moeten maken, maar daarom kan ik het nog wel vragen.
Nu maak je me onzeker of ik een piercinghoofd hebquote:Op maandag 1 juli 2024 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik en ik dacht er nog over na toen ik het typte, maar ik hoopte dat het autismegehalte in de SC vandaag niet zo hoog zou zijn dat ik er op gecorrigeerd zou worden
[..]
Ik vind het zelf altijd best veel verschil maken of het bij iemand past of niet. Ik weet niet hoe ik helemaal goed uit kan leggen wat ik bedoel, maar bijvoorbeeld een of andere enorm brute tattoo op een verder slank, onzeker, slecht-gekleed, beetje nerdy mannetje. Dat kan dan een beetje misplaatst staan (ik gebruik hier alle verkeerde woorden, maar geen zin om langer over deze post na te denken). Ik vind dat ook met (neus)piercings het geval. Sommige mannen staat het best en bij andere denk je van huh dat past toch totaal niet bij je? Maar inderdaad, niet tegen laten houden door anderen. Je kent jezelf het beste en als het voor jou klopt, dan klopt het
oh nee wat vervelend zwabquote:Op maandag 1 juli 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga uit m'n werk naar de bioscoop zonder eerst langs start huis te gaan.
Oh nee.
Nu moet ik wel eerst even een pokebowl en gyōza eten ergens. Niets aan te doen.
@:bitterbal
Ik overwoog nog om langs de Takumi te gaan want die zit dichterbij de bios. Maar heb geen idee hoe lang het duurt daar en Google zei dat het er drukker dan normaal was vandaag.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Verstandige keuze inderdaad, wat moet dat moet
Sorry, is mijn vak.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik en ik dacht er nog over na toen ik het typte, maar ik hoopte dat het autismegehalte in de SC vandaag niet zo hoog zou zijn dat ik er op gecorrigeerd zou worden
[..]
Ik vind het zelf altijd best veel verschil maken of het bij iemand past of niet. Ik weet niet hoe ik helemaal goed uit kan leggen wat ik bedoel, maar bijvoorbeeld een of andere enorm brute tattoo op een verder slank, onzeker, slecht-gekleed, beetje nerdy mannetje. Dat kan dan een beetje misplaatst staan (ik gebruik hier alle verkeerde woorden, maar geen zin om langer over deze post na te denken). Ik vind dat ook met (neus)piercings het geval. Sommige mannen staat het best en bij andere denk je van huh dat past toch totaal niet bij je? Maar inderdaad, niet tegen laten houden door anderen. Je kent jezelf het beste en als het voor jou klopt, dan klopt het
Takumi kan echt tering druk zijn inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2024 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overwoog nog om langs de Takumi te gaan want die zit dichterbij de bios. Maar heb geen idee hoe lang het duurt daar en Google zei dat het er drukker dan normaal was vandaag.
Nee joh niet druk om maken.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu maak je me onzeker of ik een piercinghoofd heb
Maar die neem je toch om een enorm geile indruk te maken?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke heb mijn reden gevonden om hem er nu meteen uit te halen.
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die neem je toch om een enorm geile indruk te maken?
neequote:Op maandag 1 juli 2024 18:36 schreef McGrath het volgende:
Al eens bij Sojubar geweest @:dezwabber @:bitterbal? echt fantastische gefrituurde kip, maar ook mandu (gefrituurde gyoza, ja deze zijn wel echt goed) en bibimbap enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |