SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerTap tap tap
Ik met m'n pc laatst.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach ik was een paar dagen erg blij met m'n laptop.
Yes.quote:
Naaaaaaahquote:Op maandag 1 juli 2024 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets dat je niet kan eten maar wel moet opbrengen
Kan je beter naar schattige poezenplaatjes kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Als je ooit boos of giftig wordt, kijk naar het caviaplaatje in de OP.
Die zijn niet altijd meteen voor handen, die cavia wel.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je beter naar schattige poezenplaatjes kijken
Hehehe.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Er waren allemaal rgb opties voor dit ding en ik twijfelde nog even. Maar misschien dat ik zelf een vrolijk insert ga ontwerpen.
Je moet toch tot 10 tellen, dus in de tussentijd zou je het wel opgezocht moeten hebbenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn niet altijd meteen voor handen, die cavia wel.
Niet iedereen kan zo goed multitasken.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet toch tot 10 tellen, dus in de tussentijd zou je het wel opgezocht moeten hebben
Tja dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 1 juli 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo goed multitasken.
Dat is goede klantenservice.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Had Breaker mailtje gestuurd dat dat ding heel lullig kapot is gegaan in mijn tas want niet mijn schuld was. Eerst kreeg ik terug oke je krijgt 1.50 terug voor de Breaker. Heb toen maar terug gemaild dat dat heel vriendelijk is maar dat ik wel een nieuwe tas moest kopen (de buitenkant was niet geschikt voor de wasmachine) en kreeg het niet meer er goed uit. Nu krijg ik bedrag voor de nieuwe tas ook.
Wel heel netjes want ze hebben niet eens om foto's gevraagd of aankoopbewijs van mijn nieuwe tas.
waar moet die staart dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan een walvis zich hier in vertonen?
https://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8852961&c=GROEN
quote:Op maandag 1 juli 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan een walvis zich hier in vertonen?
https://www.decathlon.nl/(...)6?mc=8852961&c=GROEN
Oh, damn, kwartje valt bij me. Ik had in mijn hoofd dat die tas van een Breaker actie was ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
Had Breaker mailtje gestuurd dat dat ding heel lullig kapot is gegaan in mijn tas want niet mijn schuld was. Eerst kreeg ik terug oke je krijgt 1.50 terug voor de Breaker. Heb toen maar terug gemaild dat dat heel vriendelijk is maar dat ik wel een nieuwe tas moest kopen (de buitenkant was niet geschikt voor de wasmachine) en kreeg het niet meer er goed uit. Nu krijg ik bedrag voor de nieuwe tas ook.
Wel heel netjes want ze hebben niet eens om foto's gevraagd of aankoopbewijs van mijn nieuwe tas.
Koters. Overal koters.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk wil ik weer gaan zwemmen zodra het zomerrooster begint.
Ieuw, ochtenden.quote:
Dan zwemmen de verenigingen in de weg.quote:
Wij kunnen niet meer uren huren omdat het zwembad het baantjes zwemmen in stand wil houdenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zwemmen de verenigingen in de weg.
Wij mogen ook onze dagelijkse klachten.
Dat je te traag bent voor de snelle banen en in de andere banen dobberen obstakels die hun medische historie aan het bespreken zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je grijze duiven die met z'n drieën naast elkaar dobberen.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je te traag bent voor de snelle banen en in de andere banen dobberen obstakels die hun medische historie aan het bespreken zijn.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij kunnen niet meer uren huren omdat het zwembad het baantjes zwemmen in stand wil houden
Die paar keer dat ik naar het baantjeszwemmen ging, gebruikte ik die duiven juist om m'n rust te plannenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je grijze duiven die met z'n drieën naast elkaar dobberen.
Je hebt ook grijze duiven die ineens de rugcrawl gaan doen met de ogen dicht.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik naar het baantjeszwemmen ging, gebruikte ik die duiven juist om m'n rust te plannen
Ze hadden nog best lekker de vaart erin, dus ik zwom langzaam van ze weg en nam aan het einde van een setje rust tot ze weer in de buurt kwamen.
Hier heb je alleen op woensdagavond banenzwemmen, maar dat durf ik niet eens te proberen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.
Dat klinkt als haringen in een ton.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb je alleen op woensdagavond banenzwemmen, maar dat durf ik niet eens te proberen.
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op het moment, maar bij "mijn" bad was er in de avond of groepsles (aquarobics etc) of dus een vereniging.
Zwemvereniging de Natte Kat?quote:Op maandag 1 juli 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.
Jullie zullen niet de enige vereniging zijn die gebruik wil maken van de faciliteiten, neem ik aan.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is er drie dagen per week baantjeszwemmen van 21 tot 22. De maandag hebben we zowaar als vereniging, maar op de andere dagen kunnen we niets krijgen in dat laatste uur. Best lullig.
Sadquote:Op maandag 1 juli 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden ooit een briljant bad, dubbel-Olympisch, waar je vier avonden banen kon zwemmen. Overdag ook vaak.
Nu staat er een nieuw complex waar het grote bad alleen voor verenigingen is. Banen trekken doe je maar in het pierebad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |