SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef golfer het volgende:
Michel van Egmond was vanavond de enige interessante spreker. De rest hing weer van clichés aan elkaar.
Miesjel heeft de hele uitzending bijna zijn mond gehouden. Alleen wat verhaaltjes over zijn jeugd en de Kneet.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef golfer het volgende:
Michel van Egmond was vanavond de enige interessante spreker. De rest hing weer van clichés aan elkaar.
Ja, echt dit.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dumoulin die even een stand-upper waar menig journalist/tv-maker jaloers op is uit zijn mouw schudt. De man is echt een natuurtalent voor tv.
Niks aan bijschaven om hem meer NOS-geschikt te maken, dit is prima zo inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dumoulin die even een stand-upper waar menig journalist/tv-maker jaloers op is uit zijn mouw schudt. De man is echt een natuurtalent voor tv.
Ik denk niet dat deze stagiair die hiervoor verantwoordelijk is een contract krijgt bij de NOS.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een licht vermoeden dat het antwoord op de vraag van vandaag Tallon Griekspoor gaat zijn.
[ x ]
Dit is best een aardige tafel, in ieder geval geen vage BN’er die jaarlijks alleen naar de Tour kijkt en daarom ineens een kenner is volgens de NOSquote:
Adri is dan ook een halve Belg.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
Ik kan van Hooydonk beter verstaan dan Adri.
Met Matje zijn broek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Adri maakt ook nog tochtjes van 300+ km
Tamelijk fitquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Adri maakt ook nog tochtjes van 300+ km
Dat doet hij wel vaker toch?quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is wel een ongewoon simpele take van Adrie.
Je wilt samen inparkeren?quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Tom op een parkeerplaats, daar heb ik wel eens over gedroomd
Lijkt me een prima planquote:
Same. Nu met Groenewegen ook weer!quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Tom is echt een hele fijne analist, en ik vind zowaar de itempjes te pruimen tot nu toe.
Tom is een aanwinst voor het programma.quote:
Helaas niet. Dit was de tweede geloof ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:10 schreef Spaulding het volgende:
Tom en Frank.
Er zit gelukkig nog wel talent in dit programma. Doet Frank Heinen elke dag de previews?
Boogerd die constant is afgeleid.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Hadden ze dit niet gewoon beter voor die wedstrijd kunnen opnemen
Op bezoek bij oud-collega's?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat doet Herman daar, is 'ie morgen te gast ofzo?
Jammer dat hij uit zn nek kletste over die Renoirquote:Op zondag 7 juli 2024 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan wel uren naar die man van het Rijksmuseum luisteren.
Inclusief de gaten?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Asfalt is dus door een Belg uitgevonden. Daarna ook niet meer doorontwikkeld.
Je had even moeten wachtenquote:Op zondag 7 juli 2024 22:40 schreef Regilio_ het volgende:
Krijgt de dame aan tafel ook nog een vraag? Mijn hemel.
Freek Schoenbekooievaar Emoes.quote:
Als Fabio net zo zou sprinten als hij praat zou hij elke dag de andere sprinters op lengtes zetten.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:53 schreef Szura het volgende:
Het is biljartvlak, Fabio is na een rustdag altijd goed
Dit wordt een 8e plek
Hij wil het niet helemaal zeggen maar toch ook welquote:Op maandag 8 juli 2024 23:06 schreef Felagund het volgende:
Matje gebruikt dit wel gewoon als trainingswedstrijdje.
Zou Dione voor het vlaggetje zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
Die vragen van Dione aan Kittel![]()
Voor hoeveel procent was Mathieu verantwoordelijk voor de winst van Jasper?
Ze hebben eerst voetbal gekeken?quote:
een middelbare school niveau cabaret stukje over de tour in Opsporing Verzocht stijlquote:
Triest dus.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
een middelbare school niveau cabaret stukje over de tour in Opsporing Verzocht stijl
Erik van Dijk is een randdebiel van het niveautje Jorisquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
een middelbare school niveau cabaret stukje over de tour in Opsporing Verzocht stijl
huh? hij heeft juiste een prachtig, ik zou zeggen een schoolvoorbeeld van een Duits accentquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel spreekt middels accentloos Nederlands
Je kunt het nog wel een klein beetje horen, maar hij spreekt inderdaad goed Nederlands ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Kittel spreekt middels accentloos Nederlands
Vergeleken met Prins Bernhard valt het inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
huh? hij heeft juiste een prachtig, ik zou zeggen een schoolvoorbeeld van een Duits accent
Voor de afwisseling zijn sprintetappes prima. Iedere dag patat is ook niet lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:47 schreef Felagund het volgende:
Stoppen met sprintetappes is een goed idee.
Vooral moment waar hij Coquard beukte was gewoon dik DSQ waardig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:50 schreef Idisrom het volgende:
Stef Clement pakt volgens mij de verkeerde beelden voor de terugzetting van Cavendish.
In mijn ogen ging Cavendish daarvoor in de fout toen hij uitzwiepte naar de borden aan de andere kant van de weg, waar Wout van Aert werd geblokkeerd. Dat was een paar tellen eerder dan de beelden die de NOS nu laat zien.
Ik vond de terugzetting van Cavendish wel terecht.
Tenenkrommend.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Klopt, dus daarom afwisseling met heuveletappes, bergetappes, af een toe een kasseienrit en wat tijdritten. Sprinter doe je maar op een baan. Van mij mag de slotetappe naar Parijs dan nog wel gereden worden, maar dat is voldoende.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de afwisseling ziijn sprintetappes prima. Iedere dag patat is ook niet lekker.
Ik zeg het niet snel, maar die zit er echt alleen maar omdat ze een vrouw is. Gelukkig zijn er talloze vrouwen die dit een stuk beter kunnen, volgend jaar wisselen aub!quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:54 schreef kibo het volgende:
Zo n schijtlollig kutfilmpje maken en Knetemann als gast, kan het erger?
Hebben ook een TV hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2024 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Kittel en Dumoulin zijn echt prima in hun bijdrages.
Zeer tevreden mee! Nu afscheid nemen van Kneteman, en Boogerd alleen nog als gast.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Kittel en Dumoulin zijn echt prima in hun bijdrages.
Dat vind ik echt onzin. Vind haar juist een van de weinige vrouwen die goed tactisch kunnen meepraten over de koers. En vond het ook goed dat ze haar eigen mening had over het declasseren van Démare. Stef weerlegde het goed, maar ze had wel een punt imho. Zorgde ook voor een leuke discussie.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:56 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar die zit er echt alleen maar omdat ze een vrouw is. Gelukkig zijn er talloze vrouwen die dit een stuk beter kunnen, volgend jaar wisselen aub!
Ze had daar totaal geen punt. Demare gooit de deur dicht, en zoals Stef zegt is de actie hetzelfde als die van Groenewegen destijds in de ronde van Polen. Het enige verschil zijn de gevolgen, en dat is volledig te danken aan van Aert die in de remmen knijpt. Destijds 9 maanden schorsing, hier alleen gedeclasseerd. De willekeur... Kan ze zeggen dat het niet bewust is, maar dat boeit helemaal niets. Als ik onbewust 30km te hard rijdt krijgt ik ook gewoon een boete. Opvoeden die handel, zwaarder straffen, veiligheid moet veel belangrijker worden.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Vind haar juist een van de weinige vrouwen die goed tactisch kunnen meepraten over de koers. En vond het ook goed dat ze haar eigen mening had over het declasseren van Démare. Stef weerlegde het goed, maar ze had wel een punt imho. Zorgde ook voor een leuke discussie.
Rox moet alleen wel stoppen met interviewen en verslaggeven. Dat kan ze niet. Net als Boogerd overigens.
Er moet ook voor posities gevochten worden, dat gebeurt ook. Zie wat Demare gisteren deed meer als iemand afsnijden, en dat is niet oké, zeker niet bij snelheden van boven de 70km/u. Hij wordt ook niet voor niets bestraft, en er is geen discussie over of dat terecht is of niet. Er is niemand die dit wel acceptabel vindt. Kneteman is volgens mij de enige, en zoals gezegd, die snapt het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef Adrie072 het volgende:
Zou je het kunnen vergelijken met atletiek-hardlopen, voorstanders voor een sprint als op de 100 meter in eigen lijnen en zoals Roxanne zegt een hardloopwedstrijd van 400 meter waarvoor posities gevochten en omgelopen moet worden.
Echt wat een trieste vertoning idd. Ik zal wel een oude lul zijn, maar begon gewoon Mart Smeets te missen. Die kon gewoon zelf ff de samenvatting van de etappe 'doen' zonder die geforceerde lolligheid.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waren er hier ook wel een aantal die het overdreven vonden andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:34 schreef Sephael het volgende:
[..]
Er moet ook voor posities gevochten worden, dat gebeurt ook. Zie wat Demare gisteren deed meer als iemand afsnijden, en dat is niet oké, zeker niet bij snelheden van boven de 70km/u. Hij wordt ook niet voor niets bestraft, en er is geen discussie over of dat terecht is of niet. Er is niemand die dit wel acceptabel vindt. Kneteman is volgens mij de enige, en zoals gezegd, die snapt het niet.
Met dan wel alle rennersnamen verkeerd uitgesproken uiteraardquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:02 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Echt wat een trieste vertoning idd. Ik zal wel een oude lul zijn, maar begon gewoon Mart Smeets te missen. Die kon gewoon zelf ff de samenvatting van de etappe 'doen' zonder die geforceerde lolligheid.
Kittel is altijd leuk eigenlijk. Vrolijk en enthousiast.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, 100%! Ik vond Kittel ook echt prima de afgelopen dagen.
En je hebt niet iets van "eigenlijk ben ik hier precies hetzelfde aan het doen waar ik Rox van beticht"?quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:26 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ze had daar totaal geen punt. Demare gooit de deur dicht, en zoals Stef zegt is de actie hetzelfde als die van Groenewegen destijds in de ronde van Polen. Het enige verschil zijn de gevolgen, en dat is volledig te danken aan van Aert die in de remmen knijpt. Destijds 9 maanden schorsing, hier alleen gedeclasseerd. De willekeur... Kan ze zeggen dat het niet bewust is, maar dat boeit helemaal niets. Als ik onbewust 30km te hard rijdt krijgt ik ook gewoon een boete. Opvoeden die handel, zwaarder straffen, veiligheid moet veel belangrijker worden.
Verder loopt zij zich altijd te mengen in vragen of gesprekken die haar niets aan gaan. Ze heeft een irritante drang om haar mening te ventileren, of het nou ergens op slaat of niet. Dat doet ze door bij collega analisten te roepen 'ja maar vind je niet dat blablabla', waarmee ze wat de betreffende collega zojuist gezegd heeft onderuit probeert te halen. En dat doet ze ook bij experts die af en toe aan tafel worden gevraagd. Hou gewoon je mond, ik wil horen wat de expert te vertellen heeft.
Als analist is ze trouwens ook bijzonder oppervlakkig in vergelijking met Clement, Dumoulin, Kittel en Nys. Laat die gasten er zitten en wat nuttigs vertellen, kan zij lekker thuis blijven.
Beetje zoals Dumoulin eigenlijk, lekker vroeg stoppen en dan een gelukkige analist zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Kittel is altijd leuk eigenlijk. Vrolijk en enthousiast.
Ja, goede analyse wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje zoals Dumoulin eigenlijk, lekker vroeg stoppen en dan een gelukkige analist zijn.
Boogerd zei ooit dat alle wielrenners wel een psychisch "scherp randje" hebben. Kan me andersom ergens ook wel voorstellen dat als je te normaal bent je sneller denkt wat een bizarre sport eigenlijk dat wielrennen.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je hebt niet iets van "eigenlijk ben ik hier precies hetzelfde aan het doen waar ik Rox van beticht"?
Jammer dat we meteen door moeten naar een kutitempje van Roxane.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:48 schreef Szura het volgende:
Tom pakt de Lidl aan voor het 4 jarig contract van Mollema
quote:Op maandag 15 juli 2024 00:33 schreef Szura het volgende:
Jonas is een kebabvreter, stukje Littler @:vomy @:deebee
Schijtlol met de NOS?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel in en zie Staf in een zwembad![]()
Wat is dit
Die moest afzeggen zei Dione aan het begin.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:26 schreef Szura het volgende:
Waar is Niermann trouwens? Die stond op de rol.
Hopelijk niet CORRED?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Die moest afzeggen zei Dione aan het begin.
CO genot toen al?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groene Wout die Pogacar eraf rijdt blijft een van meest lachwekkende beelden ooit
Ze lijkt een soort Jomanda met inspiratie uit de jaren 80quote:Op maandag 15 juli 2024 22:29 schreef Zorro het volgende:
Rox heeft zich laten inspireren
[ afbeelding ]
Hij heeft nu zelf een witte trui?quote:Op maandag 15 juli 2024 23:05 schreef Szura het volgende:
Gummibeer heeft de hele tafel volgespoten over Evenepoel
Vertel ...quote:Op maandag 15 juli 2024 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Rox heeft een hoog libido! Heeft altijd zin![]()
Ze schijnt nogal last te hebben van Tinnitus en aan 1 oor niet zo goed te horen. Misschien heeft het daar ook een beetje mee te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat Dione na al die jaren nog steeds niet op een natuurlijke wijze een gesprek gaande kan houden. Het gaat maar van punt naar punt op haar briefje, zonder enig gevoel van spontaniteit.
Ik snap je punt, maar toch vind ik haar echt een vakvrouw die aan elke tafel en in elke setting makkelijk overeind blijft. Bovendien werkt haar enthousiasme voor mij altijd aanstekelijk. En je ziet dat de gasten zich bij haar altijd op hun gemak voelen. Smeets had die gave iets minder.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat Dione na al die jaren nog steeds niet op een natuurlijke wijze een gesprek gaande kan houden. Het gaat maar van punt naar punt op haar briefje, zonder enig gevoel van spontaniteit.
Idd. Het is zo overduidelijk draaiboek afwerken. Natuurlijk moet je voorbereid zijn, maar de overgangen voelen totaal niet spontaan. Het voelt soms alsof ze de opening van elk gesprek al drie weken van tevoren heeft bedacht (en daar ook niet vanaf mag wijken).quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Vraag is dan wel of dat altijd de beste tv oplevertquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar toch vind ik haar echt een vakvrouw die aan elke tafel en in elke setting makkelijk overeind blijft. Bovendien werkt haar enthousiasme voor mij altijd aanstekelijk. En je ziet dat de gasten zich bij haar altijd op hun gemak voelen. Smeets had die gave iets minder.
Ik zag haar vandaag ook in een filmpje op de socials waarin ze 22 renners moest herkennen, ze kwam niet verder dan 9. Dat vind ik voor een Tour-volgster toch ook wel matig en exemplarisch voor hoe lekker ze erin zit...quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is dan wel of dat altijd de beste tv oplevert
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is dan wel of dat altijd de beste tv oplevert
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ontzettend raar dat de kijkcijfers laag blijven..
Li EKEK Laver, hee verrek: Lieke Klaver!quote:
Ja, echt hè. Eerst weer de flauwe etappesamenvatting van Erik van Dijk met de Miami Vice-verwijzing en dan ineens een random overzicht van Franse chansons (uit 1993).quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is dit voor een onzin. Ze nemen de kijker niet serieus bij de NOS. Triest.
Gaat echt helemaal nergens over inderdaad. Weet niet welke debiel ze daar eindredacteur hebben gemaakt maar het niveau schijtlolligheid gaat elk jaar omhoog. Alsof ze MOETEN entertainen ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Eerst weer de flauwe etappesamenvatting van Erik van Dijk met de Miami Vice-verwijzing en dan ineens een random overzicht van Franse chansons (uit 1993).
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vaak standaard inschakel, hoewel Vivelevelo een stuk leuker is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schokkend genoeg trekt Avondetappe op goede dagen nog steeds 1+ miljoen kijkers in totaal
Jullie zijn wel erg negatief, juist dit jaar vind ik het weer een stuk beter dan de jaren hiervoor. Prima analisten die veel ruimte krijgen, iets minder kut rubriekjes, weinig saaie interviews met renners. Alleen de samenvattingen blijven hemeltergend kinderachtig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schokkend genoeg trekt Avondetappe op goede dagen nog steeds 1+ miljoen kijkers in totaal
HuGODquote:vandaag, 22:00
De Avondetappe met Dumoulin, Knetemann en De Jonge
Kijk live naar de Avondetappe. Te gast zijn oud-renners Tom Dumoulin en Roxane Knetemann en voormalig minister Hugo de Jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |