SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef golfer het volgende:
Michel van Egmond was vanavond de enige interessante spreker. De rest hing weer van clichés aan elkaar.
Miesjel heeft de hele uitzending bijna zijn mond gehouden. Alleen wat verhaaltjes over zijn jeugd en de Kneet.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef golfer het volgende:
Michel van Egmond was vanavond de enige interessante spreker. De rest hing weer van clichés aan elkaar.
Ja, echt dit.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dumoulin die even een stand-upper waar menig journalist/tv-maker jaloers op is uit zijn mouw schudt. De man is echt een natuurtalent voor tv.
Niks aan bijschaven om hem meer NOS-geschikt te maken, dit is prima zo inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Dumoulin die even een stand-upper waar menig journalist/tv-maker jaloers op is uit zijn mouw schudt. De man is echt een natuurtalent voor tv.
Ik denk niet dat deze stagiair die hiervoor verantwoordelijk is een contract krijgt bij de NOS.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een licht vermoeden dat het antwoord op de vraag van vandaag Tallon Griekspoor gaat zijn.
[ x ]
Dit is best een aardige tafel, in ieder geval geen vage BN’er die jaarlijks alleen naar de Tour kijkt en daarom ineens een kenner is volgens de NOSquote:
Adri is dan ook een halve Belg.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
Ik kan van Hooydonk beter verstaan dan Adri.
Met Matje zijn broek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Adri maakt ook nog tochtjes van 300+ km
Tamelijk fitquote:Op woensdag 3 juli 2024 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Adri maakt ook nog tochtjes van 300+ km
Dat doet hij wel vaker toch?quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is wel een ongewoon simpele take van Adrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |