SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLWhat can change the nature of a man?
Tennis ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik dacht dat ze alleen bij de f1 bij een beetje regen niet verder gingen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt allemaal door cloudseeding. Dank het WEF maar
Wat is dit voor domme vergelijking?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik dacht dat ze alleen bij de f1 bij een beetje regen niet verder gingen.
Die zijn vervangbaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Het publiek mag blijkbaar wel blijven zitten
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
Het is te hopen dat deze uitjes niet richting München vliegen
[ afbeelding ]
@:caland
bij de Fjes ook gewoon doorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
In mijn tijd speelden we in zo'n buitje gewoon door
Lijkt me ook. Gewoon hard omroepen dat iedereen direct het stadion moet verlaten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:37 schreef leolinedance het volgende:
Moet iedereen op de tribune niet naar binnen???
Keesquote:
De weerexpert op het commentaar weet het beter, daar zijn we viesmad overquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
De weerexperts op Fok weten het weer beter
Totdat de zoon van Jan Jongbloed dood gingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
De zoon van Jan Jongbloed speelde ook gewoon doorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Alle comments dat er gewoon doorgespeeld kan worden hebben 0,0 te maken met Grueter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De weerexpert op het commentaar weet het beter, daar zijn we viesmad over
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
lolquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef Origami94 het volgende:
ALLES DICHT
HOEREN DICHT
GRENZEN DICHT
WAS JE LUL STUK
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef Origami94 het volgende:
ALLES DICHT
HOEREN DICHT
GRENZEN DICHT
WAS JE LUL STUK
defqon?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoi vrienden, hoe is de wedstrijd? Ik sta op een festival dus mis het speltakel
Lekker buitje wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Het weer is vooral slecht. De wedstrijd is tijdelijk stilgelegd. We hebben veel over het weer geleerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben jou nog niet gemistquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat zei die?quote:
Dat is niet altijd zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef Isane het volgende:
Maar bliksem slaat toch op het hoogste punt in? Dus waarom stoppen?
Ik denk dat je liegt, je miste mij sowieso wel!!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben jou nog niet gemist
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
Hahaha Van der Vaart : wij hadden een dak en gingen door, alles kan kapot toch?
Ik denk dat je een beetje dronken hebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je liegt, je miste mij sowieso wel!!
Gelukkig, ik sluit morgen weer aanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat was een grapje @:gurneyisbestoke
Die lijkt overal verstand van te hebben,quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef trein2000 het volgende:
En dat die arts nu moet uitleggen dat bliksem niet door een dak heen kan. Jemig.
Een dak heb je boven een huis.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Als je een dak hebt dan kon je gewoon doorspelen
Dat een groot stadion in Duitsland (westfalenstadion notabene) geen dak heeft is absurd
Dat is een broodje aap.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef Isane het volgende:
Maar bliksem slaat toch op het hoogste punt in? Dus waarom stoppen?
Dat er met een dak op het stadion mogelijk ook nog bliksem doorheen komtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zei die?
Bij ZDF hadden ze over het 'oog van de storm'
Is arts. Heeft dus enige verstandelijke vermogens.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:43 schreef kasper het volgende:
[..]
Die lijkt overal verstand van te hebben,
Ik ben niet dronken, maar wellicht iets anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje dronken hebt.
Dus wat is je eerlijke mening over Ueda?
De speler zelf ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Revanches het volgende:
Wat zit iedereen te janken hier, als een speler wordt getroffen door de bliksem zijn de rapen gaar.
Ouwe snuffelaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken, maar wellicht iets anders.
Ueda is helemaal niks
laat je fans maar in de regen staan, joh prima zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een dak heb je boven een huis.
Niet in een stadion.
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:44 schreef Perrin het volgende:
Daarna nog een paar uur wachten tot het veld weer plasvrij is.
Ze gaan zo verder met EK waterpoloquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:44 schreef Perrin het volgende:
Zo'n aansteller is dan gewoon een mietje, komt op de grafsteen te staan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Revanches het volgende:
Wat zit iedereen te janken hier, als een speler wordt getroffen door de bliksem zijn de rapen gaar.
Schalkequote:
FF pissen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:44 schreef Perrin het volgende:
quote:
Als God het zo wil.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat je fans maar in de regen staan, joh prima zo.
Graag. Joris vd Berg ook meteen maar danquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef trein2000 het volgende:
Kan Grueter alsjeblieft de Veerman-behandeling krijgen?
Was wel een goede samenvatting van wat ze zeiquote:
'Kein geloel Fusballen'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is een pittig buitje, gewoon voetballen dus
Sportartsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie is dat mokkel met d'r getekende wenkbrauwen?
Onverwachts dus niemand heeft daarvoor betaaldquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef Kriegel het volgende:
Valt me mee dat ze er bij de NOS niet snel even een reclameblok doorheen trappen.
Hang ervan af wie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Revanches het volgende:
als een speler wordt getroffen door de bliksem zijn de rapen gaar.
Dit reclameblok hadden ze niet verkocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef Kriegel het volgende:
Valt me mee dat ze er bij de NOS niet snel even een reclameblok doorheen trappen.
Nou nou nouquote:
Had het wel over nat worden.quote:
quote:
Gewoon uit principe bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onverwachts dus niemand heeft daarvoor betaald
Als je warm bent moet je koud wordenquote:
En de beelden bij de analyses waren nog niet klaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit reclameblok hadden ze niet verkocht.
Gynacologe.quote:
Jaquote:
Briljante woordgrapquote:
Ja, ineens live moeten tijdens iets wat niet voorzien was, het is een kunst die weinig mensen in hun skillset hebben.quote:
En dan ook nog even een witte Chinees grap. Hij is op dreefquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het trollen van Jeroen door Sjoerd is dan wel weer netjes van de NOS.
Luister eens niet naar de duivel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat Jeroen Gruter geen corona heeft gekregen, erg jammer!
Er doen steeds meer homo's aan kunstzwemmen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die anekdotes van Sjoerd komen er niet helemaal uit.
Doet me een beetje aan die scene in Kids denken. En Gruter is die gast die door iederen in elkaar getrapt wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:50 schreef Kriegel het volgende:
Jeroen afzeiken is écht een leuke rubriek.
Zo oud is ze toch niet ?quote:
Welke smaak?quote:
Even een pauze.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Bezoek is weg, kinderen naar bed, eindelijk tijd om sport te kijken. Wedstrijd gestaakt vanwege regen???
En niet vanwege regen, maar vanwege het onweer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Bezoek is weg, kinderen naar bed, eindelijk tijd om sport te kijken. Wedstrijd gestaakt vanwege regen???
en hagel en bliksem en zulks.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Een totaal onverantwoorde situatie met Bliksem! En hagel zo groot als Skippyballen! Bijbelse proporties!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Henry Schutquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef Revanches het volgende:
Sjoerd is zo karakterloos. Net zoals die andere nietszeggende dude
Nice, die heb ik ookquote:
Mietjes. In mijn tijd speelden we door aardbevingen en tsunami’s heen.quote:
Klopt, maar er is nog een. Gert nog wat?quote:
meh beetje alsof je smash met env effect speelt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een totaal onverantwoorde situatie met Bliksem! En hagel zo groot als Skippyballen! Bijbelse proporties!
Dat gaat snel fout daarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de Duitser gaan ze ook anekdotes vertellen.
Dat was nog wel de meest legendarischequote:
Ote ote boequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
KAMERVRAGEN
NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Hij is als voetbalcommentator een activist die zaken niet in een breder perspectief kan zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap de haat richting Grueter niet zo. Was ook vermakelijk bij DSM. Samen met Elshoff prima commentatoren.
DSM? Doet ie ook al iets met wielrennen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik snap de haat richting Grueter niet zo. Was ook vermakelijk bij DSM. Samen met Elshoff prima commentatoren.
Leuk! Over Stalingrad ofzo?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de Duitser gaan ze ook anekdotes vertellen.
Autootje rijden met een fluittoon is geen sportquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Sabata het volgende:
even tijd om de formule e kwali terug te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |