mij viel dit op in een van de laatste afleveringen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:55 schreef maily het volgende:
[..]
mij viel dit op in een van de laatste afleveringen:Bedoel je nog een seizoen dan of foutje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die datum.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef Magica het volgende:
[..]
Bedoel je nog een seizoen dan of foutje?
o dat weet ik niet of er nog een seizoen komt, ik zat te kijken en ik dacht huh? dat moet nog komenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat zie ik maar dacht Miss bedoel je komt nog een seizoen maar is dan idd foutje
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabby's poppenhuis - VS S10 2024 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.
The Influencer - Zuid-Korea E01 2024 AL - Netflix Original | Reality
YouTube, TikTok, Instagram: 77 topinfluencers laten zien hoe ze op strategische wijze de meeste aandacht naar zich toetrekken in deze sociale survivalserie met hoge inzet.
Joe Rogan: Burn the Boats - VS 2024 AL 1:07 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De bekende comedian en podcasthost Joe Rogan geeft live een stand-upshow in het Majestic Theatre in San Antonio, Texas. Het is zijn derde Netflix-special.
Rising Impact - Japan S02 2024 12 - Netflix Original | Drama
Wanneer de natuurlijke gave van een derdeklasser voor golf per ongeluk wordt ontdekt door een profspeler, begint de jongen aan een avontuur om 's werelds beste golfer te worden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolo and the Kid - Filipijnen 2024 12 1:37 uur - Netflix Original | Drama
Een oplichter en het kind dat hij in huis nam bedriegen stelselmatig de rijken. Een unieke kans zou echter een einde kunnen maken aan hun onafscheidelijke band.
Love Is Blind: UK - VK S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
Emma en Matt Willis presenteren een sociaal experiment waarbij Britse vrijgezellen op zoek gaan naar liefde en zich verloven voordat ze elkaar ontmoeten. Wie zal er 'ja' zeggen?
Secret World of Sound with David Attenborough - VK S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
In deze meeslepende docuserie, die wordt verteld door Sir David Attenborough, legt geavanceerde audiotechnologie het geluid van de natuur vast zoals je nog nooit hebt gehoord.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kingsman: The Golden Circle - Italië/VK/VS 2017 16 2:22 uur | Actie, Comedy, Spionage
In deze tweede film uit de Kingsman-serie zoeken Eggsy en Merlin de hulp van hun Amerikaanse tegenhanger, Statesman, nadat hun agentschap is aangevallen.
Kingsman: The Secret Service - VK/VS 2014 16 2:09 uur | Actie, Comedy, Spionage
Een zeer geheime Britse inlichtingendienst rekruteert een jeugdige crimineel, die door een stijlvolle mentor de fijne kneepjes van het vak wordt geleerd.
Şahmaran - Turkije S02 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Fantasy, Romantisch
Als Şahsu voor een college naar Adana gaat, is dat de ideale gelegenheid om haar vervreemde opa te ontmoeten. Dan blijkt dat ze een centrale rol heeft in een mythisch verhaal.
The Umbrella Academy - VS S04 2022 16 - Netflix Original | Actie, Offbeat, Sci-Fi
Zes broers en zussen met bijzondere krachten worden herenigd door hun vaders dood. Ze onthullen schokkende familiegeheimen en een dreigend gevaar voor de mensheid.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Echt genoten van A Good Girl's Guide to Murder, een serie die ook helemaal in mijn straatje past. Beetje nerdy groep, een mysterie die langzaam wordt ontrafeld en een heel leuk karakter als Pip.
Ja dat kun je weleens hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat het geheel aan mij ligt, maar ik vind de actrice die Pip speelt In a good girl's guide to murder echt belabberd acterenVerpest zelfs een beetje de serie voor me.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue Ribbon Baking Championship - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Reality
De bakkers die Blue Ribbon-winnaar zijn geworden op nationale beurzen in de VS strijden voor de eerste keer in een bakwedstrijd om de hoogste eer en een geldprijs van $100.000.
Inside the Mind of a Dog - VS 2024 9 1:15 uur - Netflix Original | Documentaire
Ga mee op een heerlijke reis door de wereld van honden in deze documentaire die wetenschappelijke en emotionele inzichten onthult over onze geliefde trouwe vrienden.
Mission: Cross - Zuid-Korea 2024 12 1:45 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een geheim agent die nu huisman is, raakt met zijn vrouw, een rechercheur die zijn verleden niet kent, verwikkeld in een gevaarlijke missie die hun huwelijk op de proef stelt.
Phir Aayi Hasseen Dillruba - India 2024 16 2:12 uur - Netflix Original | Romantisch, Thriller
Rani en Rishu proberen de politie in Agra te ontwijken en samen weg te lopen. Maar wanneer hun plannen mislukken, vraagt Rani een zachtaardige bewonderaar om hulp.
Pokémon Horizons: De serie - Japan D03 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee jonge avonturiers gaan op reis naar onbekende landen, lossen eeuwenoude raadsels op en ontdekken Pokémon, en pokéballen, die ze nog nooit eerder hebben gezien!When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vind juist dat zij de serie maakt haha, smaken verschillen. Wil niet zeggen dat je ongelijk hebt hoor maar de recensies over haar optreden zijn ook erg goed. Maar soms een actrice/acteur je wat minder, kan gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat het geheel aan mij ligt, maar ik vind de actrice die Pip speelt In a good girl's guide to murder echt belabberd acterenVerpest zelfs een beetje de serie voor me.
quote:Don't Pick Up the Phone (TV Mini Series 2022) - Reference View - IMDb
Follows the investigation into a hoax caller who convinced managers to strip-search employees at fast food businesses across the United States.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Romance in the House - Zuid-Korea S01E01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Nadat zijn bedrijf failliet is gegaan, heeft een man elf jaar lang geen contact met zijn familie. Wanneer hij terugkeert als hun rijke huisbaas, volgt een chaotische hereniging.When the student is ready, the teacher will appear.
Ohhh dat was idd een vrij bizarre docu ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb de eerste aflevering van 'don't pick up the phone' gekeken. Bizar hoe (en hoeveel) mensen daar intuinen!
Dat je in een tas kijkt oké maar als het dan veeel verder gaat, dat doe je toch niet (zowel de manager als het personeelslid).
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |