SPOILER: Informatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verhaal was na 7 afleveringen wel afgerond hoor. Erg goede miniserie, dat wel.quote:
Ik vind dat juist mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Briljante serie Baby Reindeer. Geweldige muziek er ook weer in. Jammer dat het maar 1 seizoen betreft. Dat is de policy van Netflix de laatste tijd, van een boek een serie maken met een afgerond verhaal, dat is wel jammer vaak.
Why? Een afgerond verhaal is toch prima?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Briljante serie Baby Reindeer. Geweldige muziek er ook weer in. Jammer dat het maar 1 seizoen betreft. Dat is de policy van Netflix de laatste tijd, van een boek een serie maken met een afgerond verhaal, dat is wel jammer vaak.
Ik vind hem wel heftig hoor. We hebben hier net de aflevering achter de rugquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet, ben nog niet klaar maar heb het over Netflix in het algemeen; ze maken series van boeken wat meestal afgeronde verhalen zijn. Die Harlan Coben boeken b.v. worden ook series van gemaakt voor Netflix en zijn ook afgeronde verhalen, maar je krijgt dan wel series waarvan er maar 1 seizoen is. Dat is de policy van Netflix de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Why? Een afgerond verhaal is toch prima?
Waar wil je nog meer heen met deze serie?
Twotanic?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef TLC het volgende:
Ik zou graag een vervolgfilm van de Titanic willen zien
In ieder geval het verhaal verteld uit het oogpunt van de ijsberg, er zijn namelijk altijd twee kanten aan een verhaalquote:
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dampyr - Italië 2022 16 1:49 uur | Fantasy, HorrorSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:41 schreef HiZ het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de gedwongen ‘diversificatie’ in series. In sommige gevallen lijkt het meer op eradicate.
Voorbeeld; heartbreak high. Natuurlijk moest Darren weer non-binair zijn. Behalve dan dat hij eigenlijk een typische femme gay boy is met een tamelijk standaard voorkeur voor jocks die om onduidelijke redenen moeilijk doet over persoonlijke voornaamwoorden.
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Strong - VS 2018 16 2:10 uur | Actie, Boek, DramaSPOILER: Soundtracks2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua totale lengte was het wel een mini serie. Meestal hebben die afleveringen van 4x een uur, nu had je 7x een half uur.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:33 schreef FlyingFish het volgende:
From staat ook op ziggo, daar heb ik vorige maand de eerste twee seizoenen gekeken, Netflix heeft alleen seizoen 1. Erg leuke serie idd!
Baby Reindeer was wel oké. Ik vind die afgeronde eenseizoens-series juist wel fijn. Alleen moeten ze het gewoon een serie noemen, geen mini-serie. Bij mini-serie verwacht ik max 4 afleveringen, geen 7 of 10.
Goed punt! Maar bij clickbait (die ik hiervoor gekeken heb) ging dat niet op. Dat is 8x 45 minuten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:27 schreef avotar het volgende:
[..]
Qua totale lengte was het wel een mini serie. Meestal hebben die afleveringen van 4x een uur, nu had je 7x een half uur.
Je hebt gelijk hoor, miniserie was voor mij ook altijd max 6 afleveringen. Maar dat was vroeger. Het aanbod was ook veel anders en minder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Goed punt! Maar bij clickbait (die ik hiervoor gekeken heb) ging dat niet op. Dat is 8x 45 minuten.
Jeff Daniels én Diane Lane. Dit wil ik zien.quote:A Man in Full - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister
Een vastgoedmagnaat uit Atlanta met meedogenloze vijanden gaat plotseling failliet en moet zijn weg terug naar de top zien te vinden wanneer zijn imperium af begint te brokkelen.
Ja, na 3 afleveringen vroeg ik me af hoe ze de rest nog gingen vullen, maar dat werd al snel duidelijk in de aflevering erna. Dat ging toch allemaal wat dieper dan verwacht.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
Baby Reindeer volledig gekeken. What a ride!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop