Wie dan? Nederlandse topcoaches zijn voorzien en de KNVB gaat nooit een buitenlandse aanstellen.quote:
Ten Hagquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wie dan? Nederlandse topcoaches zijn voorzien en de KNVB gaat nooit een buitenlandse aanstellen.
Advocaatquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die heeft net zijn contract verlengd
Misschien moet die wat moderner worden, net zoals onze volgende coach.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
en de KNVB gaat nooit een buitenlandse aanstellen.
Lekker Nederlandse coach aanstellen en weer niets winnen jaaaaaquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wie dan? Nederlandse topcoaches zijn voorzien en de KNVB gaat nooit een buitenlandse aanstellen.
Wat een onzin trainers genoeg!!quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Durmada het volgende:
Probleem is dat er geen andere bondscoach beschikbaar is.
Maar dan wel Mourinho willen?quote:
Lijkt me een lastige eigenschap voor een trainer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb de documentaire Forca Koeman gezien. Interessant inkijk in het leven van R. Koeman waarbij hij eigenlijk wordt gestuurd door Bartina. R. Koeman heeft een lastig karakter en dat merk je ook in de serie. Alleen bij de intieme mensen kan hij duidelijk maken wat hij wilt.
De lobby van CBV is te sterk manquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet die wat moderner worden, net zoals onze volgende coach.
Wat zou het middenveld anders zijn geweest? Frenkie, Reijnders en Xavi? Uiteindelijk was het dus Frenkie ipv Schouten. En Schouten was absolute wereldtop. Top 5 van de wereld. Kan makkelijk mee bij City! Vraag maar aan Hansie! Wat had Frenkie dan beter gedaan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na een EK zonder De Jong, Koopmeiners, Wieffer en De Roon hoeft niemand ontslagen te worden.
Arne @KingRolandquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
We moeten een coach zien vinden die Gen z aan kunnen.
Mij maakt niet uit wie straks Oranje bestuurt. Buitenlandse of Nederlandse, man of vrouw, wat het ook is.
De doel is EK en of WK winnen dat is alles...
Daarvoor moet de Nederlandse competitie verbeteren, hogere niveau krikken.
Die hoef ik daar niet eens voor te zien. Heeft nooit gekund.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kijk de Feyenoord docu. Dat kan echt niet meer.
Leg eens uit Wie dan ? Waren van Marwijk, Hiddink en van Gaal slechte bondscoaches?quote:
Net als onder Advocaat.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ploegen die onder Koeman spelen heb je altijd het idee dat er eigenlijk meer in zit. De prestaties zijn doorgaans voldoende tot goed maar 'over performen' gebeurt eigenlijk nooit. Dat was ook dit toernooi weer duidelijk zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |