quote:Op zondag 14 juli 2024 19:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus je gaat in discussie zonder iemands posts te lezen, waar ik linkte naar het achterliggende verhaal van zijn kapsel. Typisch.
Viel mij ook al op. Gelukkig drink ik niet meer en kan ik me inhouden.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is echt een beetje gênant hoe enorm weinig inhoud je hebt.
Gewoon 14 uur per dag vrije trappen nemen, werkt altijdquote:Op zondag 14 juli 2024 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Gelukkig drink ik niet meer en kan ik me inhouden.
Topscorer geworden tegen kleine landen in de kwalificatie . Op toernooien altijd onzichtbaar. Of wil je depay nu groter noemen dan een van Basten door zijn goals?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed we kunnen het wel even op een rijtje zetten.
Je verwijt een voetballer te rappen en naar de kapper te gaan terwijl hij ook had kunnen trainen
Ik vertel je dat voetballers nu eenmaal veel vrije tijd hebben en niet non-stop kunnen trainen
Ik deug en heb een wokebubble, waarschijnlijk omdat deze jongen zwart is en een slavernijkapsel(?) heeft
Los van het feit dat je dan blijkbaar geen idee hebt hoe het werkt om een topsporter te zijn, vind ik het uberhaupt wat dubieus dat wanneer je dat uitgelegd wordt je meteen naar die hoek duikt. Ranzig sausje over het onwetende geheel
Depay rookt minder dan van Basten tijdens zijn actieve periode. Je zou kunnen zeggen dat hij meer voor de sport leeft dan van Basten. Ondanks dat hij zomaar het gore lef heeft naar de kapper te gaanquote:Op zondag 14 juli 2024 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Topscorer geworden tegen kleine landen in de kwalificatie . Op toernooien altijd onzichtbaar. Of wil je depay nu groter noemen dan een van Basten door zijn goals?
Depay mag de veters van van Basten nog niet strikken.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Depay rookt minder dan van Basten tijdens zijn actieve periode. Je zou kunnen zeggen dat hij meer voor de sport leeft dan van Basten. Ondanks dat hij zomaar het gore lef heeft naar de kapper te gaan
Jammer dat hij nog niet de helft van het talent heeft, anders was het misschien nog wat geworden.
Ik zeg over 20 jaar dat we toen genaaid zijn door de arbitrage.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus over 20 jaar zeg jij: dat is het toernooi waar we goed speelden maar heel veel pech hadden?
En Nederland zonder De Jong. Maar los daarvan heb ik gewoon geaccepteerd dat het behelpen was qua selectie, en dan moet je kijken wat de trainer met dat materiaal doet tegen beter materiaal.quote:Overigens een Polen zonder Lewandowski en een Frankrijk zonder Mbappe.
Toevallig daarover gehad met De Gek. Hij zei dat hij een shirtje van Zlatan uit zijn Ajaxtijd had verkocht. Het is juist Zlatan die volgens hem heel gewoon was gebleven. Maar Zlatan is natuurlijk iets ouder dan de huidige lichtingquote:Op zondag 14 juli 2024 18:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
We hebben een lichting die rappen, slavernij van 300 jaar geleden, kleding, status etc belangrijker vinden dan hard trainen en goed voetballen. Jongens die op hun 20e al miljonair zijn en vergeten zijn wat knokken en werken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |