Die oudste zat blijkbaar vooral op de bankquote:Op maandag 1 juli 2024 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die Sparta-Ajacieden hebben spijt en willen terug naar Rotterdam?
In het filmpje kan je ook een glimp zien van de achterkant, niet echt geluktquote:Op maandag 1 juli 2024 10:14 schreef Divje het volgende:
In de mail van Feyenoord zie je ook een stukje van de achterkant. Heel erg lelijk![]()
[ afbeelding ]
Peter haalt opgelucht ademquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter haalt opgelucht adem
Gewoon een traditionele Rotterdamse naam
Maar kan die wel een penalty nemen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt alleen niet echt fris uit zijn ogen.
Wel hoog tijd dat Santi op vakantie gaat en de komende 3 weken alleen samen met Fer sport.quote:
Zou mooi zijn. Opvallend dat het opnieuw om oud-spartanen gaat. Hoog tijd dat die alliantie breekt.quote:
Die wil je niet in een donker steegje tegenkomenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt alleen niet echt fris uit zijn ogen.
Moeten we effe die laatste letter veranderen, JeylanO in plaats van JeylanD, zou het zo m’n buurjongen kunnen zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter haalt opgelucht adem
Gewoon een traditionele Rotterdamse naam
Zolang er geen jong team in de eerste divisie speelt zal Feyenoord geen serieuze concurent zijn voor de echte top talenten van 15+quote:Op maandag 1 juli 2024 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Die oudste zat blijkbaar vooral op de bank
Zinhagel en Tim de Koning staan echter wel te boek als toptalenten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 06:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang er geen jong team in de eerste divisie speelt zal Feyenoord geen serieuze concurent zijn voor de echte top talenten van 15+
En het is ook niet de absolute topcategorie maar juist de tussencategorie die het meest profiteert van een jong elftal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zinhagel en Tim de Koning staan echter wel te boek als toptalenten.
Als spelers denken zich elders beter te kunnen ontwikkelen dan mag dat toch. Herenakkoord is sowieso altijd maar onzinnig geweest. Niemand gaat zich daaraan houden, en terechtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef RexTremenday het volgende:
Dat weghalen van elkaars talenten waar is dat goed voor. Denk niet dat die jongens daar uiteindelijk heel veel beter van worden een uitzondering daargelaten. Er was toch een herenakkoord tussen de topclubs?
Laat ze de tyfus genieten in Amsterdam, met dat herenakkoord waar ze zich nog nooit aan gehouden hebben. Helemaal leegtrekken die pauperbende.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef RexTremenday het volgende:
Dat weghalen van elkaars talenten waar is dat goed voor. Denk niet dat die jongens daar uiteindelijk heel veel beter van worden een uitzondering daargelaten. Er was toch een herenakkoord tussen de topclubs?
Nooit begrepen waarom Sparta die samenwerking is aangegaan. Ze krijgen er ook 'maar' 300k per jaar voor. En in ruil daarvoor moeten ze elk jaar hun 3 beste talenten naar Ajax sturen. Dat lijkt het me bij lange na niet waard.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Herenakkoord maar tegelijkertijd onze stadsgenoot leegplunderen van Rotterdams talent.
Zegt toch allemaal geen reet, hoeveel van die toptalenten breken er nou daadwerkelijk door?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zinhagel en Tim de Koning staan echter wel te boek als toptalenten.
Leeggeplunderd door Ajax (en de andere topclubs) worden ze toch wel, op deze manier krijgen ze nog een paar grijpstuivers en bovendien volgens mij nog wat extra voordelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom Sparta die samenwerking is aangegaan. Ze krijgen er ook 'maar' 300k per jaar voor. En in ruil daarvoor moeten ze elk jaar hun 3 beste talenten naar Ajax sturen. Dat lijkt het me bij lange na niet waard.
Precies, ook zo'n Yamal, leuk dat ie het op zijn zestiende best goed doet maar je moet maar kijken waar die jongen staat als hij echt volwassen is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zegt toch allemaal geen reet, hoeveel van die toptalenten breken er nou daadwerkelijk door?
En vervolgens spelers die dat predicaat nooit hadden spelen de sterren van de hemel in het eerste.
Beter gewoon maar stoppen met de jeugdopleiding inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zegt toch allemaal geen reet, hoeveel van die toptalenten breken er nou daadwerkelijk door?
En vervolgens spelers die dat predicaat nooit hadden spelen de sterren van de hemel in het eerste.
Lekker verhuren aan Van Persiequote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:46 schreef C64 het volgende:
Hoi, kun je nog contant betalen bij De Kuip want mijn zoontje van 8 gaat in de voorbereiding naar een wedstrijd met zijn neef en hij heeft logischerwijs nog geen eigen pinpas.
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.quote:
Daar zijn ze streng mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:56 schreef C64 het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.
Mogen ze wel een flesje water mee indien het warm is die dag of controleren ze daar streng op bij de ingang?
Nee, flesjes mogen ook niet, pakjes wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:56 schreef C64 het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.
Mogen ze wel een flesje water mee indien het warm is die dag of controleren ze daar streng op bij de ingang?
Arnesen was niet echt een goede onderhandelaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een doorverkooppercentage op Summerville of alleen de opleidingsvergoeding?
Ventje wat ons 1,5 miljoen heeft opgeleverd kan op z’n 22e gewoon naar Chelsea, Liverpool, PSG voor een miljoentje of 40-45
10pct en nog 5pct opleiding begreep ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een doorverkooppercentage op Summerville of alleen de opleidingsvergoeding?
Ventje wat ons 1,5 miljoen heeft opgeleverd kan op z’n 22e gewoon naar Chelsea, Liverpool, PSG voor een miljoentje of 40-45
ZKA zegt op 1908 (voor wat het waard is) 10% doorverkoop op de winst en 5% solidariteitsbijdrage. Op een bedrag van 40 miljoen toch bijna 6 miljoen euro.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen was niet echt een goede onderhandelaar.
De solidariteitsbijdrage is iets minder denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
ZKA zegt op 1908 (voor wat het waard is) 10% doorverkoop op de winst en 5% solidariteitsbijdrage. Op een bedrag van 40 miljoen toch bijna 6 miljoen euro.
Tja het was geen Troost die zich niet in de maling niet nemenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen is een halfgod die ons eigenhandig heeft gered van de ondergang, ik accepteer weinig tot geen kritiek op zijn functionerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opleiding zal 3% zijn denk ik, want hij heeft. 4 jaar (18-22) bij leeds gezeten, α 0,5%/jaar.quote:
Alleen pony-pakjes, ha ha haquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, flesjes mogen ook niet, pakjes wel.
Ja, wel eens. Heeft het goed gedaan, maar objectief genomen is Bijlow wel een betere keeper, jammer van zijn fysiek.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik vind 'm toch nιt niet goed genoeg om permanent eerste keeper te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |