Behalve dat je als Feyenoord zijnde geen 40 miljoen had gekregen. Wat ik vooral lees is dat al die belachelijke transfers te maken hebben met de PSR regels ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
130 keer de marktwaarde! @:fetx
Leuk zo’n fooitje maar het blijft cru dat Newcastle zo’n 15 miljoen meer vangt voor Minteh dan wij voor onze recordverkoop aller tijden, terwijl ze er vorige zomer net zo veel voor hebben neergelegd als wij voor een spits die niks kan.
Uiteraard ligt het veel genuanceerder en uiteindelijk is Minteh een uitstekende buitenspeler geweest, zeker omdat Ivanusec en Paixao erg tegenvielen afgelopen jaar.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Behalve dat je als Feyenoord zijnde geen 40 miljoen had gekregen. Wat ik vooral lees is dat al die belachelijke transfers te maken hebben met de PSR regels ofzo.
de kans is heel klein dat we weer een minteh gaan krijgenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het veel genuanceerder en uiteindelijk is Minteh een uitstekende buitenspeler geweest, zeker omdat Ivanusec en Paixao erg tegenvielen afgelopen jaar.
Maar op rechtsbuiten moet je nu wel weer opnieuw beginnen.
Die zijn van CL-niveau.quote:
Daar heeft iemand goed zijn best gedaan.quote:
Minteh is ook wel extreem interessant qua profiel. Vanuit een zandveld zonder jeugdopleiding direct de beste buitenspeler in twee competities (of in ieder geval n van de in de eredivisie) en dan heb je nog PL clubs die elkaar altijd wat meer toeschuiven.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
130 keer de marktwaarde! @:fetx
Leuk zo’n fooitje maar het blijft cru dat Newcastle zo’n 15 miljoen meer vangt voor Minteh dan wij voor onze recordverkoop aller tijden, terwijl ze er vorige zomer net zo veel voor hebben neergelegd als wij voor een spits die niks kan.
Je zou als speler toch in je contract opnemen dat je niet aan die flauwekul hoeft mee te doenquote:
Die heeft 5 jaar in de VS gezeten. Hebben ze dit overdreven gedoe daar niet uitgevonden?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zou als speler toch in je contract opnemen dat je niet aan die flauwekul hoeft mee te doen
SPOILER ALERTquote:
Hoe denk je dat ik mij voeldequote:
Ik denk dat Arne wel wat beters te doen heeft.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mij voelde
Ik heb Arne niet eens een knuffel kunnen geven toen hij weg ging omdat hij geen idee heeft wie ik ben(ook al ben ik vrij zeker dat hij hier mee lurkt)
Wat een heerlijkerd, die Q.quote:
Had liever gehad dat Gimenez een hattrick scoorde.quote:
Trauner is even teruggevlogen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |