Wel engels.quote:
Zit als een wijfquote:
Viel me inderdaad ook op maar persoonlijk meer dat hij benadrukt dat Feyenoord dit jaar goed gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie teksten.
En de HARD WERKEN brigade zal ook tevreden zijn
Lijkt mij heel verstandig om als nieuwe trainer de vorige trainer af te zeiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viel me inderdaad ook op maar persoonlijk meer dat hij benadrukt dat Feyenoord dit jaar goed gepresteerd heeft.
Slot had met deze selectie gewoon kampioen moeten worden en overwinteren in een relatief makkelijke Champions League poule.
Beetje snel tevreden gehalte.
Dat snap ik ja. Maar als voetballiefhebber denk ik toch steeds dat er mee in had gezeten. Het zat ook niet echt mee moet ik ze nageven.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel verstandig om als nieuwe trainer de vorige trainer af te zeiken.
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekendquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om alle ZKA meltdowns te onthouden.
Woestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 05:47 schreef ZKA het volgende:
[..]
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekend
Daar mislukte ZKA’s tactiek van tweehonderd namen noemen en dan heel hard ‘PRIMEURTJE’ roepen bij die ene die het wel werd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
Wel prima dat de belangrijkste inkomende transfer van deze zomer net gemist werd
https://www.fr12.nl/nieuw(...)een-tegen-de-zijruitquote:De spelersbus van PSV reed op Woudestein ooit de achterkant van onze Mercedes Viano aan diggelen en reed gewoon door onder het mom, zo bleek later nadat de politie langs was geweest wegens doorrijden na een ongeval, dat zij haast hadden. Schade achtduizend euro. Heb jij ooit schade gereden met de spelers en staf aan boord?
Alleen in Marseille toen we bekogeld werden.
Alsof iemand ooit op jouw medium kijkt, we zien alleen hoe je je hier keer op keer hopeloos belachelijk maakt, dat nodigt niet echt uit tot doorklikkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 05:47 schreef ZKA het volgende:
[..]
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekend
Aldus degene die een subaccountje heeft aangemaakt om zijn meldingtjes stiekem aan te zettenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit op jouw medium kijkt, we zien alleen hoe je je hier keer op keer hopeloos belachelijk maakt, dat nodigt niet echt uit tot doorklikken
Ach, als je het allemaal niet zo serieus neemt is het puur topvermaak. Zo komen we de saaie zomer wel door.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt nog een hele lange zomer
Wat is een subaccount?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Aldus degene die een subaccountje heeft aangemaakt om zijn meldingtjes stiekem aan te zetten
Een speler van die leeftijd met passeerkwaliteiten en snelheid waar zelfs op topniveau maar weinig bij in de buurt komen. Snap dat welquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:39 schreef Pistolero het volgende:
Bijna 40 miljoen voor Minteh
Dit gaat echt helemaal nergens over. PL-aids.
En laten we het zo zeggen: Brighton doet over het algemeen dingen net wat meer doordacht dan andere clubs. Plus, op rechtsbuiten.. Minteh is ruim een betere optie dan Adingra.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler van die leeftijd met passeerkwaliteiten en snelheid waar zelfs op topniveau maar weinig bij in de buurt komen. Snap dat wel
En loopt ook altijd met zijn mannetje meequote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler van die leeftijd met passeerkwaliteiten en snelheid waar zelfs op topniveau maar weinig bij in de buurt komen. Snap dat wel
Goed dealtje voor Newcastle vooral, toch dertig miljoen verdiend aan een speler waar je niks voor hebt hoeven doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:32 schreef Caland het volgende:
Slecht onderhandeld wel van Te Kloese om daar niks van mee te pikken. Jammer, best wel fan geworden van dat ventje
Hoorde Minteh nog bij de oude of nieuwe scout nog? @:zka
Het gelijk van mij en klaasGodquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:39 schreef Pistolero het volgende:
Leuke speler maar dit is toch best wel veel, ooit eens gelezen dat er ook een belastingvoordeel zit in het halen van spelers van een andere engelse club, dan kan je het ook wat makkelijker neerleggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:39 schreef Pistolero het volgende:
Je betaalt geen belasting op transfers, alleen op je netto resultaat toch? Dus die Engelse clubs kunnen elkaar onbeperkt enorme bedragen toeschuiven.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler maar dit is toch best wel veel, ooit eens gelezen dat er ook een belastingvoordeel zit in het halen van spelers van een andere engelse club, dan kan je het ook wat makkelijker neerleggen.
Hij is hooguit een miljoen of 10 minder waardquote:Op zondag 30 juni 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler maar dit is toch best wel veel, ooit eens gelezen dat er ook een belastingvoordeel zit in het halen van spelers van een andere engelse club, dan kan je het ook wat makkelijker neerleggen.
Het ging om (hogere) afschrijving meen ik maar het is ook wat te lang geleden dat ik het gelezen heb.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je betaalt geen belasting op transfers, alleen op je netto resultaat toch? Dus die Engelse clubs kunnen elkaar onbeperkt enorme bedragen toeschuiven.
Voor de zoveelste keerquote:
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die Engelsen halen op dit moment wel de beste talenten overal vandaan.
als ik het zo bekijk zeg ik dat dit een grote aanwinst is die meerwaarde kan zijn volgend seizoen
ziet er technische goed uit en ook kwa snelheid
Deze speler kan zeker mee in het tempo van de PL over een paar jaar
maar eerst zien dan geloven
kan zeker een 2e nelson worden
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat Narsingh weles de verrassing van de eredivisie kan worden komend seizoen
En iedereen weet dat ik meestal gelijk krijg.
Pleur die tommasson eruit en aan de buitenkant Narsingh.
Hij kan ook nog is in de spits spelen
Dus ik denk dat hij een goede aanwinst is
bovendien ook nog is gratis binnengehaald
en owja
toornstra moet optieven
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Minteh is echt een buitencategorie talent voor zijn leeftijd
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe heb je nog speler nodig in de categorie Narsingh voor het middenveld of defensie....dan zou ik er wat vertrouwen in krijgen dat je in ieder geval voor de derde plek kan meedoen....ja derde plek.
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
minteh zullen we straks voornamelijk op rechts zien
paxaio op links
jij snapt niet wat om de tuin leiden betekent
en nu gewoon je klep houwen en afwachten
quote:
quote:
Hoe durven mensen door te willen selecteren op een 32-jarige centrale verdediger die 20 wedstrijden per seizoen geblesseerd is en voor wie we al een betere jongere vervanger hebben!!1!1!quote:Op zondag 30 juni 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gras is groen, Gernot is stuk, Immers mist kansen
quote:
130 keer de marktwaarde! @fetXquote:Zijn ingeschatte marktwaarde wordt door Transfermarkt gewaardeerd op zestien miljoen euro: dat was vr zijn transfer van Odense Boldklub naar Newcastle (en de verhuur aan Feyenoord) nog slechts 300.000 euro: en marktwaarde die met de transfersom van 39 miljoen euro inmiddels 130 maal (!) over de kop is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |