Wel engels.quote:
Zit als een wijfquote:
Viel me inderdaad ook op maar persoonlijk meer dat hij benadrukt dat Feyenoord dit jaar goed gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie teksten.
En de HARD WERKEN brigade zal ook tevreden zijn
Lijkt mij heel verstandig om als nieuwe trainer de vorige trainer af te zeiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Viel me inderdaad ook op maar persoonlijk meer dat hij benadrukt dat Feyenoord dit jaar goed gepresteerd heeft.
Slot had met deze selectie gewoon kampioen moeten worden en overwinteren in een relatief makkelijke Champions League poule.
Beetje snel tevreden gehalte.
Dat snap ik ja. Maar als voetballiefhebber denk ik toch steeds dat er mee in had gezeten. Het zat ook niet echt mee moet ik ze nageven.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt mij heel verstandig om als nieuwe trainer de vorige trainer af te zeiken.
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekendquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om alle ZKA meltdowns te onthouden.
Woestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 05:47 schreef ZKA het volgende:
[..]
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekend
Daar mislukte ZKA’s tactiek van tweehonderd namen noemen en dan heel hard ‘PRIMEURTJE’ roepen bij die ene die het wel werd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
Wel prima dat de belangrijkste inkomende transfer van deze zomer net gemist werd
https://www.fr12.nl/nieuw(...)een-tegen-de-zijruitquote:De spelersbus van PSV reed op Woudestein ooit de achterkant van onze Mercedes Viano aan diggelen en reed gewoon door onder het mom, zo bleek later nadat de politie langs was geweest wegens doorrijden na een ongeval, dat zij haast hadden. Schade achtduizend euro. Heb jij ooit schade gereden met de spelers en staf aan boord?
Alleen in Marseille toen we bekogeld werden.
Alsof iemand ooit op jouw medium kijkt, we zien alleen hoe je je hier keer op keer hopeloos belachelijk maakt, dat nodigt niet echt uit tot doorklikkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 05:47 schreef ZKA het volgende:
[..]
Alsmede al die primeurs op zijn medium. Voorlopig staat het 5-0 aan first calls wanneer je het hebt over spelerspresentaties eerste elftal 😇 gr en ook jij een fijn weekend
Aldus degene die een subaccountje heeft aangemaakt om zijn meldingtjes stiekem aan te zettenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit op jouw medium kijkt, we zien alleen hoe je je hier keer op keer hopeloos belachelijk maakt, dat nodigt niet echt uit tot doorklikken
Ach, als je het allemaal niet zo serieus neemt is het puur topvermaak. Zo komen we de saaie zomer wel door.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit wordt nog een hele lange zomer
Wat is een subaccount?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Aldus degene die een subaccountje heeft aangemaakt om zijn meldingtjes stiekem aan te zetten
Een speler van die leeftijd met passeerkwaliteiten en snelheid waar zelfs op topniveau maar weinig bij in de buurt komen. Snap dat welquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:39 schreef Pistolero het volgende:
Bijna 40 miljoen voor Minteh
Dit gaat echt helemaal nergens over. PL-aids.
En laten we het zo zeggen: Brighton doet over het algemeen dingen net wat meer doordacht dan andere clubs. Plus, op rechtsbuiten.. Minteh is ruim een betere optie dan Adingra.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler van die leeftijd met passeerkwaliteiten en snelheid waar zelfs op topniveau maar weinig bij in de buurt komen. Snap dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |