Lekker verhuren aan Van Persiequote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:46 schreef C64 het volgende:
Hoi, kun je nog contant betalen bij De Kuip want mijn zoontje van 8 gaat in de voorbereiding naar een wedstrijd met zijn neef en hij heeft logischerwijs nog geen eigen pinpas.
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.quote:
Daar zijn ze streng mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:56 schreef C64 het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.
Mogen ze wel een flesje water mee indien het warm is die dag of controleren ze daar streng op bij de ingang?
Nee, flesjes mogen ook niet, pakjes wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:56 schreef C64 het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan moet ik even wat storten bij zijn neef op de rekening zodat die wat te snaaien voor hem kan halen in de rust.
Mogen ze wel een flesje water mee indien het warm is die dag of controleren ze daar streng op bij de ingang?
Arnesen was niet echt een goede onderhandelaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een doorverkooppercentage op Summerville of alleen de opleidingsvergoeding?
Ventje wat ons 1,5 miljoen heeft opgeleverd kan op z’n 22e gewoon naar Chelsea, Liverpool, PSG voor een miljoentje of 40-45
10pct en nog 5pct opleiding begreep ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we eigenlijk nog een doorverkooppercentage op Summerville of alleen de opleidingsvergoeding?
Ventje wat ons 1,5 miljoen heeft opgeleverd kan op z’n 22e gewoon naar Chelsea, Liverpool, PSG voor een miljoentje of 40-45
ZKA zegt op 1908 (voor wat het waard is) 10% doorverkoop op de winst en 5% solidariteitsbijdrage. Op een bedrag van 40 miljoen toch bijna 6 miljoen euro.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen was niet echt een goede onderhandelaar.
De solidariteitsbijdrage is iets minder denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
ZKA zegt op 1908 (voor wat het waard is) 10% doorverkoop op de winst en 5% solidariteitsbijdrage. Op een bedrag van 40 miljoen toch bijna 6 miljoen euro.
Tja het was geen Troost die zich niet in de maling niet nemenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen is een halfgod die ons eigenhandig heeft gered van de ondergang, ik accepteer weinig tot geen kritiek op zijn functionerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opleiding zal 3% zijn denk ik, want hij heeft. 4 jaar (18-22) bij leeds gezeten, á 0,5%/jaar.quote:
Alleen pony-pakjes, ha ha haquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, flesjes mogen ook niet, pakjes wel.
Ja, wel eens. Heeft het goed gedaan, maar objectief genomen is Bijlow wel een betere keeper, jammer van zijn fysiek.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik vind 'm toch nét niet goed genoeg om permanent eerste keeper te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |