Wij beginnen net te koken in dit topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jaa, ik ben klaar met koken en ik zit ook op de bank.
Hun aanval loopt toch van de linkerkantquote:
GeertGod mag lekker ballen.quote:
We moeten niet overdrijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Oostenrijk is eigenlijk ook gewoon beter dan Nederland. Nederland is eigenlijk van het niveau Griekenland maar dan met tenues waar tegenstanders nog wel wat angst voor hebben.
Het is echt al jaren heel verschrikkelijk slecht.quote:
verdediging kan zo bij AGOVV aan de slag.quote:
Echtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Het orakel Ria zei 3-1 dus het kan nog
Niemand las zequote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef GGMM het volgende:
Karige OP heb je gemaakt @:coco
Ik had graag wat leuke feitjes gelezen
Die heeft geen zin om voor Koeman te ballen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben wel een doelgerichte spits dus?
Echt wel.quote:
Je bedoelt Malenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien kan Geertruida ook eens stoppen met lucht dekken.
Liever niet. Die blesseerde Piet Schrijvers.quote:
Griekenland is wat overdreven, maar het tikt net de subtop aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Oostenrijk is eigenlijk ook gewoon beter dan Nederland. Nederland is eigenlijk van het niveau Griekenland maar dan met tenues waar tegenstanders nog wel wat angst voor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja maar Malen maakt daarna een grotere fout, dus dan mag je dat niet meer zeggenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien kan Geertruida ook eens stoppen met lucht dekken.
Hebben ze maar 4 dagen over gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weten zie nu eindelijk hoe ze van twee wedstrijden de score in beeld moeten houden bij de nos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
We hebben nog tijd tot de 45ste minuut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Overlopen worden door Oostenrijk. Dit Oranje is heel erg matig maar het is nog slechter dan gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |