https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ikweethetookniet
[ Bericht 49% gewijzigd door Dutch_view op 24-06-2024 23:59:43 ]
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:52 schreef Dutch_view het volgende:
Op naar topicdeel #100![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Vandaag Inside" van 01-11-2021 t/m 24-06-2024@tong80 toch best hoog voor iemand die naar eigen zeggen nooit kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ikweethetooknietLaffe huichelaar
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:tong80 toch best hoog voor iemand die naar eigen zeggen nooit kijkt
Denk het ook. Eindelijk over voetbal. En Derksen begint een keer goed. Ben helaas moe en ga pitten. Posten jullie veel om merrege terug te lezen ?quote:
Vanaf half 12 mogen ze beelden laten zien toch? Kan je beter daarvoor reclame doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:36 schreef Dutch_view het volgende:
^^
Denk het ook ja, om kwart voor twaalf reclame kijken doet geen mens.
Overigens we hebben het nog niet eens over politiek gehad
Nooit gekeken. Wat voor vragen stellen ze ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
De geweldig geflopte VI Oranjequiz![]()
Al kijk ik stiekem wel
Klopt. Al vraag ik me af of ze voor die 2 weken nog teruggaan naar half 10 als Nederland eruit ligt. Zonder beelden heb je nog minder te bespreken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanaf half 12 mogen ze beelden laten zien toch? Kan je beter daarvoor reclame doen
Nog minderquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Klopt. Al vraag ik me af of ze voor die 2 weken nog teruggaan naar half 10 als Nederland eruit ligt. Zonder beelden heb je nog minder te bespreken.
Gaat een lang seizoen worden na de zomer. Wilfred is al niet blij met Talpa en ziet veel floppen zonder VI. Derksen en Gijp weten ook niet meer wat ze elke dag moeten zeggen. Mocht er geen rel komen zal de inhoud wel snel minder worden.
Lekker man. Laat gaan joh!quote:
Hoe heet de hond van Johan, waar woont Jan Boskamp, bij welke club heeft Johan het meest gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit gekeken. Wat voor vragen stellen ze ?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema is er klaar voor![]()
Amsterdam in contact met KNVB over huldiging bij eerste of tweede plaats op EK
Oranjefans volgen de derde groepswedstrijd van het EK tussen Nederland en Oostenrijk.
De gemeente Amsterdam en de KNVB zijn in contact over een eventuele huldiging voor het Nederlands elftal als dat eerste of tweede wordt op het Europees Kampioenschap. Ook komen er mogelijk nog grote kijkevenementen in de hoofdstad.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweede-plaats-op-ek
Vieze incompetente trut is het
Ze zijn nu aan het overleggen of ze Frank de Boer bondscoach gaan makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een rare reactie. Lijkt me dat ze haar taak uitvoert in samenwerking met de KNVB.
De bal is rond, gras is groen en @ikweethetookniet post rare aanvallende drek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]Wat een rare reactie. Lijkt me dat ze haar taak uitvoert in samenwerking met de KNVB.
En Tim is een vies goor laf ventjequote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen en @:ikweethetookniet post rare aanvallende drek.
Doe 's rustig. Ga genieten van zonnetje ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Tim is een vies goor laf ventje
quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Tim is een vies goor laf ventje
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen en @:ikweethetookniet post rare aanvallende drek.
De vorige keer op een fiets kreeg hij een hartinfarct.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Trap die bolle gewoon van zijn fiets man.
Accu was leeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De vorige keer op een fiets kreeg hij een hartinfarct.
Daarom kijk ik tegenwoordig de volgende dag wel even terug.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Duurt lang dit, ik zit met kleine oogjes
Huldigen bij een tweede plaatsquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema is er klaar voor![]()
Amsterdam in contact met KNVB over huldiging bij eerste of tweede plaats op EK
Oranjefans volgen de derde groepswedstrijd van het EK tussen Nederland en Oostenrijk.
De gemeente Amsterdam en de KNVB zijn in contact over een eventuele huldiging voor het Nederlands elftal als dat eerste of tweede wordt op het Europees Kampioenschap. Ook komen er mogelijk nog grote kijkevenementen in de hoofdstad.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweede-plaats-op-ek
Vieze incompetente trut is het
Dacht ik ook. Wat een lamlullen die zendercoördinators.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden vandaag wel wat eerder mogen beginnnen
Gijp heeft nog een verjaardag, oh wacht die is er vanavond sowieso niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden vandaag wel wat eerder mogen beginnnen
Al een reden om niet te kijken.quote:
Johan gaf de verklaring. Er moet horizontaal geprogrammeerd worden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Wat een lamlullen die zendercoördinators.
Dan nog absurd.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:16 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Johan gaf de verklaring. Er moet horizontaal geprogrammeerd worden.
True. Hij lijkt ook hier niet echt te weten waar hij het over heeft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bij Johan weet je het nooit. Kan morgen zo weer voor Biden zijn
Dat strontvervelende zoontje was jarig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heeft Gijp weer een zenuwinzinking gehad?
Omdat de jeugd niet beter weet.quote:
Dat is de tendens tegenwoordig. Er schuurt niks meer, niks kan of mag nog. Als het maar gezellig is. Helaas bakken ze er bij VI of Roddelpraat niks van. Missen voor open doel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens bij mijn neefjes, maar volgens mij maken ze redelijk onschuldige content.
Ik vind het jammer dat van Dis Zomergasten niet kan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de tendens tegenwoordig. Er schuurt niks meer, niks kan of mag nog. Als het maar gezellig is. Helaas bakken ze er bij VI of Roddelpraat niks van. Missen voor open doel.
Staat ie achter die randdebiel Trump ?quote:
Erg jammer idd. Nu 6 anderen waarvan 5 mislukkingen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat van Dis Zomergasten niet kan doen
Wat zijn zoal de vragen? Toen ik op tv was was het erg moeilijk. 1500 mensen alleen al in de voorronde voor je op tv kwam. Bleven er 40 over. Ik haalde de finale en werd uiteindelijk tweede.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb eens alle afleveringen van de VI quiz bekeken, en het verbaasde mij hoe matig veel van die deelnemers waren. Tot nu toe wist ik elke vraag toch vrijwel direct te beantwoorden. Snap dat het in zo'n studio iets lastiger is, maar kom op zeg. Meeste mensen die zich opgeven zouden toch echt wel veel van VI en de hele geschiedenis moeten weten.
Per 3 deelnemers zit er vaak eentje betere tussen. Maar afgelopen week waren er ook deelnemers met maar 10 puntenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb eens alle afleveringen van de VI quiz bekeken, en het verbaasde mij hoe matig veel van die deelnemers waren. Tot nu toe wist ik elke vraag toch vrijwel direct te beantwoorden. Snap dat het in zo'n studio iets lastiger is, maar kom op zeg. Meeste mensen die zich opgeven zouden toch echt wel veel van VI en de hele geschiedenis moeten weten.
Heeft ze geen Satisfyerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roxane Knetemann kampt met hoog libido in Over de Oceaan: 'Even dimmen'
Roxane Knetemann ervaart juist het tegenovergestelde. "Ik ga het even zeggen: ik heb het wel", vertelt ze. "Ik heb volgens mij wel heel veel zin in seks." Roxane komt nu niet aan haar trekken. "Hoe los ik het op? Ja, ik negeer het gewoon. Ik denk: o, man. Ik wil wel even... Maar goed, heel even dimmen. Kop erbij", spreekt ze zichzelf streng toe.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ibido-over-de-oceaan
Geef eens voorbeelden van vragen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Per 3 deelnemers zit er vaak eentje betere tussen. Maar afgelopen week waren er ook deelnemers met maar 10 puntenSome werd er ook afgekeken of het antwoord bijna voorgezegd door Bas
Duracel in het zadel.quote:
Het zijn voor de helft vragen over voetbal (Oranje) en voor de helft vragen over de showgeschiedenis en persoonlijke dingen over de mannen/vrienden van de show.quote:
Gewoon kontvingeren .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roxane Knetemann kampt met hoog libido in Over de Oceaan: 'Even dimmen'
Roxane Knetemann ervaart juist het tegenovergestelde. "Ik ga het even zeggen: ik heb het wel", vertelt ze. "Ik heb volgens mij wel heel veel zin in seks." Roxane komt nu niet aan haar trekken. "Hoe los ik het op? Ja, ik negeer het gewoon. Ik denk: o, man. Ik wil wel even... Maar goed, heel even dimmen. Kop erbij", spreekt ze zichzelf streng toe.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ibido-over-de-oceaan
En waar is Hansie Hansie gebleven?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit ik naar Funniest Home Videos te kijken?
TOUR DU JOURquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Heel toepasselijk een wielrenster in een EK voetbalprogramma
Mooi was dat. En Genee het maar weglachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Lekker Johan, al die kutshows van Wilfred zijn geflopt
Is dit een EK voetbalprogramma ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Heel toepasselijk een wielrenster in een EK voetbalprogramma
Toch had dat programma wel wat met o.a. Jacobs en later Planckaert.quote:
En Dries met zijn liedjequote:Op zondag 30 juni 2024 15:32 schreef Loohcs het volgende:
Toch had dat programma wel wat met o.a. Jacobs en later Planckaert.
Ja, vond het altijd wel gezellig.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:32 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Toch had dat programma wel wat met o.a. Jacobs en later Planckaert.
Mooi dat die ouwe Fok!-ker Doordevil aan tafel zit.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
@:tong80 we missen je in het topic, de enige 2 echte FOK!columnisten
doordevilquote:
Ze stonden ook allebei achter het doelquote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Trek er nog een openquote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Paars hemd opgebonden knotje donkere huidskleur
Mwah wel weer keertje grappig voor de verandering. Tenminste voor 1 keer niet weer dezelfde gast. Die ben voegt ook niet zoveel toe. 1x per maand wel de max.quote:
Ha ha. Lag weer beetje ziek in bed. Eerste wat ik net las:quote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Coldplay. Wat een bagger muziek is dat.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Met 40.000 man zo'n mars lopen is zielig.
Met 40.000 man voor zo'n podium staan is mooi. Bij fucking coldplay notabene.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 juli 2024 05:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Coldplay. Wat een bagger muziek is dat.
Ja, was prima, vraag je je toch af wat zo'n Knoester daar nog toevoegt.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:44 schreef Martinello het volgende:
Mooie uitzending met Nico. Hopelijk komt hij weer wat vaker.
Wouter de Wintherquote:Op maandag 1 juli 2024 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vanavond de speciale Keti Koti aflevering met Akwasi, Typhoon en Jerry Afriyie neem ik aan.
Vond ik ook, heerlijke 'kroegpraat' tussen vier oude kereltjes, moest soms hardop lachen. Heb niets met voetbal, maar vind die kletspraat erover wel grappig.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Eindelijk een keer een leuke aflevering van VI.
Daar moeten ze dan ook mee doorgaan. Helaas bespreken ze als rechtse ballen de wereldpolitiek.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, heerlijke 'kroegpraat' tussen vier oude kereltjes, moest soms hardop lachen. Heb niets met voetbal, maar vind die kletspraat erover wel grappig.
Ja, mee eens, hoor, dat kunnen ze echt niet. En moest lachen om Nico, die niet tegen irl verbaal schreeuwende mensen kon, hij doet jarenlang niets anders op papier.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar moeten ze dan ook mee doorgaan. Helaas bespreken ze als rechtse ballen de wereldpolitiek.
idd begin gewoon standaard om 11. Hele oranje sfeer hangt er toch niet deze zomer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je toch niks over het EK gaat zeggen kun je toch net zo goed tijdens Portugal Slovenië beginnen
Ja vind het wel lekker fout en melig.quote:
'quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja vind het wel lekker fout en melig.
bas doet het er ook wel leuk![]()
Wordt ook lekker vals gespeeld daar haha
Sommige kandidaten staan na ronde 2 nog op 0 puntenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
'
Kandidaten zijn wel kansloos zeg. Als je niet eens weet dat WIlfred de Fohn heet
Weet ik ook niet. Wat heeft dat met voetbalkennis te makenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
'
Kandidaten zijn wel kansloos zeg. Als je niet eens weet dat WIlfred de Fohn heet
Het is geen voetbalquiz.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Wat heeft dat met voetbalkennis te maken
Vanwaar dan al dat oranje ?quote:
VUILNISMAN, KAN DEZE ZAK OOK MEE?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:15 schreef tong80 het volgende:
Weer even geprobeerd. Toen Johan weer begon over falend links beleid de afgelopen 14 jaar trok ik het niet meer. Wat een koekwaus.
Waarom doen ze niet gewoon van 20.00 tot 21.00, denk dat ze dan wel 2x zoveel kijkers trekken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je toch niks over het EK gaat zeggen kun je toch net zo goed tijdens Portugal Slovenië beginnen
Je kunt je nog gewoon aanmelden volgens mijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik wou dat ik eerder wist van de quiz, had wel mee willen doen en weet er meer van dan die blagen en blaaskaken die er nu zitten
Onze nieuwe premier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick is wel best zielig om naar te kijken nu .
Ja alleen door dat onverzorgde haar en dergelijke lijken ze net zo oud als nuquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die foto moet zeker 50 jaar oud zijn
Nog even en Johan zit er net zo bij als Biden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:09 schreef Dutch_view het volgende:
Johan haalt ook weer alles door elkaar
Ik heb er speciaal voor teruggekeken. Ik vond het wel sterk van Eus om Wilfred even terug te pakken. Hij was duidelijk geïrriteerd.quote:
Twee eigengeilers.quote:
Johan geopereerd die kon niet te laat naar bed.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef Dutch_view het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze toch geen beelden laten zien
Leontien was een geweldige sportvrouw, maar voor de commentaren hoef je haar niet uit te nodigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |