Mooi dat die ouwe Fok!-ker Doordevil aan tafel zit.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
@:tong80 we missen je in het topic, de enige 2 echte FOK!columnisten
doordevilquote:
Ze stonden ook allebei achter het doelquote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Trek er nog een openquote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Paars hemd opgebonden knotje donkere huidskleur
Mwah wel weer keertje grappig voor de verandering. Tenminste voor 1 keer niet weer dezelfde gast. Die ben voegt ook niet zoveel toe. 1x per maand wel de max.quote:
Ha ha. Lag weer beetje ziek in bed. Eerste wat ik net las:quote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Coldplay. Wat een bagger muziek is dat.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Met 40.000 man zo'n mars lopen is zielig.
Met 40.000 man voor zo'n podium staan is mooi. Bij fucking coldplay notabene.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 juli 2024 05:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Coldplay. Wat een bagger muziek is dat.
Ja, was prima, vraag je je toch af wat zo'n Knoester daar nog toevoegt.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:44 schreef Martinello het volgende:
Mooie uitzending met Nico. Hopelijk komt hij weer wat vaker.
Wouter de Wintherquote:Op maandag 1 juli 2024 14:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vanavond de speciale Keti Koti aflevering met Akwasi, Typhoon en Jerry Afriyie neem ik aan.
Vond ik ook, heerlijke 'kroegpraat' tussen vier oude kereltjes, moest soms hardop lachen. Heb niets met voetbal, maar vind die kletspraat erover wel grappig.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Eindelijk een keer een leuke aflevering van VI.
Daar moeten ze dan ook mee doorgaan. Helaas bespreken ze als rechtse ballen de wereldpolitiek.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, heerlijke 'kroegpraat' tussen vier oude kereltjes, moest soms hardop lachen. Heb niets met voetbal, maar vind die kletspraat erover wel grappig.
Ja, mee eens, hoor, dat kunnen ze echt niet. En moest lachen om Nico, die niet tegen irl verbaal schreeuwende mensen kon, hij doet jarenlang niets anders op papier.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar moeten ze dan ook mee doorgaan. Helaas bespreken ze als rechtse ballen de wereldpolitiek.
idd begin gewoon standaard om 11. Hele oranje sfeer hangt er toch niet deze zomer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je toch niks over het EK gaat zeggen kun je toch net zo goed tijdens Portugal Slovenië beginnen
Ja vind het wel lekker fout en melig.quote:
'quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja vind het wel lekker fout en melig.
bas doet het er ook wel leuk![]()
Wordt ook lekker vals gespeeld daar haha
Sommige kandidaten staan na ronde 2 nog op 0 puntenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
'
Kandidaten zijn wel kansloos zeg. Als je niet eens weet dat WIlfred de Fohn heet
Weet ik ook niet. Wat heeft dat met voetbalkennis te makenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
'
Kandidaten zijn wel kansloos zeg. Als je niet eens weet dat WIlfred de Fohn heet
Het is geen voetbalquiz.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Wat heeft dat met voetbalkennis te maken
Vanwaar dan al dat oranje ?quote:
VUILNISMAN, KAN DEZE ZAK OOK MEE?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:15 schreef tong80 het volgende:
Weer even geprobeerd. Toen Johan weer begon over falend links beleid de afgelopen 14 jaar trok ik het niet meer. Wat een koekwaus.
Waarom doen ze niet gewoon van 20.00 tot 21.00, denk dat ze dan wel 2x zoveel kijkers trekken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je toch niks over het EK gaat zeggen kun je toch net zo goed tijdens Portugal Slovenië beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |