Nee da's ook weer zoquote:Op maandag 24 juni 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Italië - Zwitserland wel dan?
Dat schijnt zo te zijn jaquote:
Doet ie aan SM ?quote:
Ik heb nog nooit promenade gezien, maar als het nog minder grappig is dan die Makkelie en Noa Lang grapjes van je dan vind ik @Slobeend wel heel vreemd.quote:
Friendsquote:
Nou, ik vond Zwitserland wel goed tegen Duitsland.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie - Zwitserland is nu ook niet bepaald een pot om een harde plasser van te krijgen
Ik geloof sowieso niet echt in mooie affiches, ik dacht op het EK 3 jaar geleden vooraf dat Frankrijk - Zwitserland helemaal kut zou worden en een zakelijke 2-0 voor Frankrijk, maar daar zat ik wel heel lelijk mis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt Klaasen?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
Veel Nederlanders op de tribune daar. Waar komen die bekertjes ander vandaan.
Schotland vindt dit niet leukquote:Op maandag 24 juni 2024 22:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Kunnen we heel die groepsfase niet skippen als toch iedereen door mag?
Je bent nog zuurder dan de kut van je vriendinquote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit promenade gezien, maar als het nog minder grappig is dan die Makkelie en Noa Lang grapjes van je dan vind ik @:slobeend wel heel vreemd.
Nee, da’s SM.quote:
Speel dan niet met zijn privé.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeg ik dat daar iets mis mee is?
Push bericht genotquote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef franklop het volgende:
Volgens de NOS is deze wedstrijd al afgelopen
Portugal en dan gaan we ze helemaal slopenquote:
Promenade is geweldig. Net als Modric.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit promenade gezien, maar als het nog minder grappig is dan die Makkelie en Noa Lang grapjes van je dan vind ik @:slobeend wel heel vreemd.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent nog zuurder dan de kut van je vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |