?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpel zieltje ben je ook dat je dat niet gewoon kan erkennen .
Was echt hemeltergend slecht van Veerman. Geertruida speelde acceptabele tweede helft
Eeuwig krediet geven aan oud-psv'ers geven je nou niet echt het stigma psvhaterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hij speelde tot zijn wissel net zo dramatisch al de rest van het elftal (m.u.v Gakpo en Schouten).
Daarom dus een beetje makkelijk van PSV hater Koeman om Veerman te slachtofferen, voor lul te zetten.
Een top coach/peoplemanager (wat een bondscoach moet zijn) had even tot de rust gewacht ipv een dodelijke wissel te doen waarmee je een speler ,waar je de pik op hebt, bewust kapot te maken.
Koeman snapt er niks van.
Laat de mensen maar praten. Memphis is onze heiland.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Coco het volgende:
MONDJES GESNOERD
@:KingRoland @:Alaphilippe_ en ik hebben altijd in hem geloofd!
Ja dat zou ik ook zeggen over mijn eigen werk.quote:
Jij bent wel een hele goede scorebordjournalistquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Poefbank het volgende:
Koeman vond het geen wanvertoning. Ja oke, alleen het begin. Reserveer alvast maar een trein richting Nederland.
Iedere niet-PSV-supporter had Veerman na een halfuur gewisseld hoor, maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Hij speelde tot zijn wissel net zo dramatisch al de rest van het elftal (m.u.v Gakpo en Schouten).
Daarom dus een beetje makkelijk van PSV hater Koeman om Veerman te slachtofferen, voor lul te zetten.
Een top coach/peoplemanager (wat een bondscoach moet zijn) had even tot de rust gewacht ipv een dodelijke wissel te doen waarmee je een speler ,waar je de pik op hebt, bewust kapot te maken.
Koeman snapt er niks van.
Ik reageer op iemand die Geertruida dramatisch noemt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat is toch niet uitstekend, dat lijkt me vrij normaal.
Nou ja, prima... de twee tegendoelpunten werden weer heel gemakkelijk weggegeven. De 3-2 nota bene een (speel)minuut na de 2-2 Het was zonder meer veel beter dan de eerste helft, en 2-2 of 3-3 had ik het ook wel zien worden, maar prima spel... mwoah.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij bent wel een hele goede scorebordjournalist
In de tweede helft speelde Nederland prima.
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Iedere niet-PSV-supporter had Veerman na een halfuur gewisseld hoor, maak je geen illusies.
Dat kan, maar dat is een ander punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.
Was die toch ook wel stond continu op 4 meter te dekken. Elk gevaar kwam via die kant. Mijn part pakken we De Vrij er ook bij btw.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die Geertruida dramatisch noemt.
Ja de prachtig uitgespeelde aanvallen waren niet te tellen. Geoliede machine was het.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zoveel smaken zijn er niet, dat Gravenberch geen kans krijgt is of omdat ook hij niet fit is of dramatisch op de training.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Na zijn wanvertoning tegen Polen start je hem toch nooit tegen Oostenrijk? Gewoon een fout van Koeman.
En met die instelling vlieg je er dus uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je twee keer scoort en vervolgens twee keer meteen een tegentreffer om je oren krijgt omdat je tamelijk duidelijk zoiets hebt van "mooi, weer op punten voor, het is wat warm, tachtig procent is ook wel goed" (tegen een team waarvan iedereen weet dat ze 90 minuten blijven gaan), dan speel je niet prima. Dan ben je gewoon enorm hautain.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Prima nog wel…. iemand is hier nogal snel tevreden schijnbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De eerste minuut misschien ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ergens was een minuut of 5 dat er iets van tempo en accurate paasjes aanwezig waren.quote:
Ik weet niet welke tegendoelpunten eerder in dit toernooi makkelijk zijn weggegeven. Het was prima tegen Polen, 0-0 was ook dikke prima tegen Frankrijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Nou ja, prima... de twee tegendoelpunten werden weer heel gemakkelijk weggegeven.
We moeten niet vergeten dat we geen favoriet zijn voor de titel. Als we dat meenemen en aangeven dat Nederland de eerste wedstrijden matig heeft gespeeld, maar toch goede resultaten heeft afgedwongen en daarmee eerste stond, dan vind ik dat een kwaliteit.quote:De 3-2 nota bene een (speel)minuut na de 2-2 Het was zonder meer veel beter dan de eerste helft, en 2-2 of 3-3 had ik het ook wel zien worden, maar prima spel... mwoah.
Hij krijgt geen kans omdat Koeman een dwaas is. Individuele goeie spelers die collectief slecht presteren, daar is alleen de trainer verantwoordelijk voor. Want deze spelers gaan na het EK gewoon weer prima presteren bij hun clubquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel smaken zijn er niet, dat Gravenberch geen kans krijgt is of omdat ook hij niet fit is of dramatisch op de training.
Wordt waarschijnlijk wel een potje oogaids van beide kanten dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:06 schreef Fretwork het volgende:
Tegen dit Engeland ziet er ook niet uit als de grootste straf
Of op de bank zitten, zoals er ook best wat doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kans omdat Koeman een dwaas is. Individuele goeie spelers die collectief slecht presteren, daar is alleen de trainer verantwoordelijk voor. Want deze spelers gaan na het EK gewoon weer prima presteren bij hun club
notoire bankzitters zijn echt wel schaars. Koeman kan je dit echt kwalijk nemen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of op de bank zitten, zoals er ook best wat doen
Zeker, maar op het middenveld en voorin heb je ook geen bepalende spelers bij een Europese (sub)topper. Memphis is vooral invaller, Gakpo pendelt tussen basis en bank, Malen hetzelfdequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
notoire bankzitters zijn echt wel schaars. Koeman kan je dit echt kwalijk nemen hoor
Hij vliegt er vast eerder uit als dat WK niet gehaald wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:22 schreef TLC het volgende:
Zitten we echt tot en met het WK in 2026 vast aan Ronald Koeman ?![]()
Even het noodnummer bellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een Rendac. @:de_boswachter
Schuif ze maar onder de koepel.
Het zijn geen winnaars. Veel te braafjes allemaal. Daarom hebben we het ook altijd lastig tegen landen als Portugal en Argentinië.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:50 schreef manny het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar deze spelers missen iets. Een bepaalde basis, techniek, vaardigheid.
Zelfs dat vond ik tegenvallen. Die afgekeurde goal mag een keeper nooit gebeuren in de korte hoekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op de keeper na kan je dat van iedereen wel zeggen, Simons vond ik nog wel aardig invallen.
Was er wel een andere zondebok gekomen. Nu zijn plots de reserves van wereldklasse. Niet één die er in komt heeft voldaan. Op één schot van Weghorst na. Blind wordt altijd verketterd. Valt me mee dan ze niet naar hem snakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:58 schreef TLC het volgende:
.. als het doelpunt van Xavi wel geteld had...
Dan had Oranje waarschijnlijk nu net zo kut gespeeld
Weghorst kopte ook mooi door bij de 2-2quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er wel een andere zondebok gekomen. Nu zijn plots de reserves van wereldklasse. Niet één die er in komt heeft voldaan. Op één schot van Weghorst na. Blind wordt altijd verketterd. Valt me mee dan ze niet naar hem snakken.
Een beetje spits maakt die kopbal na de perfecte voorzet van GeertGodquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Weghorst kopte ook mooi door bij de 2-2
Weinig Geertgod gezien vandaagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje spits maakt die kopbal na de perfecte voorzet van GeertGod
Klopt en hij scoorde bijna met het hoofd. Ik was eerder sceptisch, maar van mij mag hij beginnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Weghorst kopte ook mooi door bij de 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |