Daar trappen we dus mooi niet meer in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland wordt poulewinnaar, dat Frankrijk gaat zich niet inspannen tegen Polen
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar trappen we dus mooi niet meer in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want Frankrijk wil graag aan de lastige kant terechtkomen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polen
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.quote:
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
1 steekje laten vallen maakt je echter nog geen grabbelaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
Dramatische wissels weer. Voor de zoveelste keer.quote:
yep. Helaasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dramatische wissels weer. Voor de zoveelste keer.
Tactisch onbenul. Maar goed. Die blijft gewoon tot het WK aan. Wat er ook gebeurt.
Teze > Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
Het ging weer allemaal iets te snel voor Veerman, hè @:psvcl
Simpel zieltje ben je ook dat je dat niet gewoon kan erkennen .quote:
Geertruida speelde een uitstekende tweede helft.quote:
Jij kijkt anders naar voetbal of misschien kijk je gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geertruida speelde een uitstekende tweede helft.
Op de keeper na kan je dat van iedereen wel zeggen, Simons vond ik nog wel aardig invallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geertruida, Schouten en Veerman was wel tergend slecht.
Eerste goal van Nederland begon bij hem.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kijkt anders naar voetbal of misschien kijk je gewoon niet.
Dat is wel de grootste ergernis aan dit toernooi, dat je nog doorgaat ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Cilantro het volgende:
Dit Oranje verdient het niet om in de achtste finale te staan.
Nou geweldig, dat is toch niet uitstekend, dat lijkt me vrij normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste goal van Nederland begon bij hem.
Daarna nog een paar keer prima er tussen gezeten.
Ja er moet iets gebeuren, dit is echt slappe zakkenvoetbal.quote:
Vond Ake best oke, Gakpo ook een 5,5 misschienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op de keeper na kan je dat van iedereen wel zeggen, Simons vond ik nog wel aardig invallen.
Eredivisie troep nooit meer opstellen. Alleen als het een groot talent is maar 25 jarige in de eredivisie gaan nooit iets toevoegen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geertruida, Schouten en Veerman was wel tergend slecht.
Goeie goal maar dat was het ook wel bij Gakpo, Aké best oke kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vond Ake best oke, Gakpo ook een 5,5 misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |