Ja, ik ook. Maar dat zeg dat dan ook gewoon eerlijk ipv mekkeren dat we het niet aan kunnen etcquote:Op maandag 24 juni 2024 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kleur en ras interesseert me niets; de influx van aartsconservatief religieus gedachtegoed, daar heb ik dan weer wat meer moeite mee.
Dat snap ik dus ook niet. Als dat je boodschap is heb je sowieso meer draagvlak.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat zeg dat dan ook gewoon eerlijk ipv mekkeren dat we het niet aan kunnen etc
Goeie vraag. Overigens met mw Kaag had ík dat niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:00 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Veel mensen hadden dat juist bij Sigrid Kaag. Of mag je dat hier alleen over PVV'ers zeggen?
Kaag vond ik inhoudelijk niet sterk, en qua ideeën ook volkomen tegenstrijdig steeds. Die bizarre aantijgingen van Baudet destijds vond ik simpelweg verwerpelijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie vraag. Overigens met mw Kaag had ík dat niet.
De uitstraling van Kaag vind ik niet veel anders dan die van Faber.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie vraag. Overigens met mw Kaag had ík dat niet.
Alleen dat ze dat gaat doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft ze al uitgelegd hoe ze in Brussel de befaamde opt-out gaat afdwingen?
Met de vuist op tafel in Brussel zekerquote:Op maandag 24 juni 2024 18:04 schreef miss_sly het volgende:
Ze laat zich niet van de wijs brengen, ze gaat ervoor, ze is niet bang, ze gaat het strengste asielbeleid ooit opzetten.
Dit neem ik terug. Wat een domme hork.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:16 schreef Blastbeat het volgende:
Beetje een beperkte woordenschat en stijl, maar verder best een redelijke spreker.
Vooral als je gaat bezuinigen op onderwijs. Oh....wacht...ik snap de tactiek.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als lid van de oppositie vindt ze het zorgelijk dat de grote steden veranderen naar een Islamitisch klein-Marokko waar geen plek is voor blanke mensen. Maar als minister vindt ze het zorgelijk dat de asielinstroom tot druk op het onderwijs leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |