quote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef Dutch_view het volgende:
Het is een terechte vraag
Het is een interessante vraag
Het is een goede vraag
Het is een oprechte vraag
Haha, echt onder elke steen die omgekeerd wordt is er wat te vinden. Nou ja, pas jij de wikipedia pagina even aan?quote:
Maar het was wel een goede vraagquote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit was toch helemaal geen antwoord op de vraag van Eerdmans?
Klopt ja. Ze gaat ervoor!quote:Op maandag 24 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ze is wel echt supergemotiveerd
En ook gedreven
Ik niet; dit gaan echt gigantische topshows worden in de debatten. Dit kon ze nog aardig voorbereiden.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:40 schreef miss_sly het volgende:
Men, ik ben deze vrouw nu al zo ontzettend zat.
We voegen toe:quote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef Dutch_view het volgende:
Het is een terechte vraag
Het is een interessante vraag
Het is een goede vraag
Het is een oprechte vraag
Ze geeft geen antwoord, herhaalt tot in het oneindige hetzelfde riedeltje op een heel naar belerend toontje.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet; dit gaan echt gigantische topshows worden in de debatten. Dit kon ze nog aardig voorbereiden.
Maar wat is er dan zorgwekkend aan he?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Zorgelijke demografische ontwikkeling. Is gewoooon de nieuwe term voor omvolking. Wilders twittert het nu ook.
Dat geloof of huidskleurtje van ze natuurlijk. Het is hier te vol en we kunnen het niet aan maar als PVV’ers de keuze krijgen tussen 5.000 vluchtelingen of 150.000 arbeidsmigranten eruit dan kiezen ze denk ik voor het eerste.quote:
Als lid van de oppositie vindt ze het zorgelijk dat de grote steden veranderen naar een Islamitisch klein-Marokko waar geen plek is voor blanke mensen. Maar als minister vindt ze het zorgelijk dat de asielinstroom tot druk op het onderwijs leidt.quote:
Jaaaaaa daar is de vraagquote:Op maandag 24 juni 2024 17:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heeft er iemand al een vraag gesteld over of haar tweet waar was?
Ze heeft het voorkomen van een heksquote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
Behalve het verwerpelijke gedachtengoed klopt er ‘iets’ niet in uitstraling van mevrouw Faber. En daarop kan ik niet de vinger leggen 😇
Wie wèl? Iemand op uiterlijk afkeuren kan niet. Het is de uitstraling…
Google maar eens op Klaas Carel.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
Behalve het verwerpelijke gedachtengoed klopt er ‘iets’ niet in uitstraling van mevrouw Faber. En daarop kan ik niet de vinger leggen 😇
Veel mensen hadden dat juist bij Sigrid Kaag. Of mag je dat hier alleen over PVV'ers zeggen?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |