At your service, 2024-editie.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
IK GA ME VOLLEDIG INZETTEN
DAAR MAG U VANUIT GAAN
DAT IK ME GA INZETTEN
Uiteraard. Het gaat prima met onze natuur die tegelijk kapot wordt gemaakt door de asielzoekers.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ook al druk op de natuur door de asielinstroom?
Ja het is gewoon smerig…quote:Op maandag 24 juni 2024 17:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit ligt op een briefje voor haar.
"Dankuwel <naam>
Bedankt voor uw vraag
Goede vraag
Interessante vraag ook
Vraag die nu ook in de maatschappij speelt
Heel interessant"
Nog niet, zal vast nog wel een keer aan bod komenquote:Op maandag 24 juni 2024 17:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heeft er iemand al een vraag gesteld over of haar tweet waar was?
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kennelijk ooit in de IT gewerkt, hoewel dat niet altijd evenveel zegt natuurlijk.
[..]
Wie voegt trouwens een tekst als "Ze werkte er op het snijvlak van commercie en ICT," toe aan een encylcopedie?!
Mischien neemt ze dan een langer briefje mee?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:31 schreef Lichtloper het volgende:
Wat een figuur johDit wordt nog wel interessant als ze in een debat terechtkomt waarin vervolgvragen wel gesteld mogen worden
quote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef Dutch_view het volgende:
Het is een terechte vraag
Het is een interessante vraag
Het is een goede vraag
Het is een oprechte vraag
Haha, echt onder elke steen die omgekeerd wordt is er wat te vinden. Nou ja, pas jij de wikipedia pagina even aan?quote:
Maar het was wel een goede vraagquote:Op maandag 24 juni 2024 17:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit was toch helemaal geen antwoord op de vraag van Eerdmans?
Klopt ja. Ze gaat ervoor!quote:Op maandag 24 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ze is wel echt supergemotiveerd
En ook gedreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |