SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Deze pot gaat om de GROEPSWINST. (mits iemand wint) Dus wie gaat er hier mee vandoor?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik woonde ooit randje nieuw-west bij de baarsjes (oud-west dus), voordat de juppen er kwamen. Als je vanaf bos en lommer (wat technisch gezien hoort bij nieuw-west maar afin) richting slotermeer gaat lijkt het echt op Turkije of op sommige plaatsen Marokko. Dus begrijp je ergernis wel jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben iig blij met waar dit heen gaat. Ik woon in Slotermeer en als die Turken winnen hoor ik het tot 2 uur 's nachts. Met fikkies stoken en.. vuurwerk.. knallers.
Voor een groepsfase overwinningZo wanhopig zijn ze.
Ik maak me zorgen als het ooit Nederland vs Turkije wordt trouwens. Dan wordt de buurt onleefbaar.
Maargoed vanavond lekker slapen met de ramen open
Ik ben nu al in staat de eerste de beste Portugees te tackelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:43 schreef Richestorags het volgende:
Nederland gaat zich weer uit de tent laten lokken door Portugal.
Hoeveel keer geel heeft hij nu al gegeven deze wedstrijd?quote:
We missen een sportieve speler als Figo. Die verbrijzelde ooit heel netjes de knie van Marciano Vink.quote:
Ik zit in Nieuwegein en doe gewoon lekker mee zolang ze niet tegen Oranje hoeven is het gratis raki.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit randje nieuw-west bij de baarsjes (oud-west dus), voordat de juppen er kwamen. Als je vanaf bos en lommer (wat technisch gezien hoort bij nieuw-west maar afin) richting slotermeer gaat lijkt het echt op Turkije of op sommige plaatsen Marokko. Dus begrijp je ergernis wel ja
5quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel keer geel heeft hij nu al gegeven deze wedstrijd?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar woonde jullie beste burgemeester ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit randje nieuw-west bij de baarsjes (oud-west dus), voordat de juppen er kwamen. Als je vanaf bos en lommer (wat technisch gezien hoort bij nieuw-west maar afin) richting slotermeer gaat lijkt het echt op Turkije of op sommige plaatsen Marokko. Dus begrijp je ergernis wel ja
Na de eerste post dat-ie goed floot 4 daarvoor 2 dacht ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De kans dat Pepe scoort is aanzienlijk kleiner dan dat Ronaldo scoort Sjakie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Commentator vergeet dat Pepe eveneens de oudste doelpuntenmaker ooit Op een EK kan worden in deze wedstrijd.
De Baarsjes was ooit de leukste wijk van Amsterdam jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar woonde jullie beste burgemeester ook.
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie ook een Nintendo Switch?
Een kans is een kans.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De kans dat Pepe scoort is aanzienlijk kleiner dan dat Ronaldo scoort Sjakie.
@GGMM (maar ik krijg nooit een uitnodiging om met hem een spelletje te spelen)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekker boeiuh zulke records.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Commentator vergeet dat Pepe eveneens de oudste doelpuntenmaker ooit op een EK kan worden in deze wedstrijd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
50%quote:
Uitslagen bij gemeenteraad hier in de wijk (Geuzenveld) ook altijd 80% DENK...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke spelletje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm (maar ik krijg nooit een uitnodiging om met hem een spelletje te spelen)
Ach, kan altijd erger denk ik zo. Zie Osdorpquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uitslagen bij gemeenteraad hier in de wijk (Geuzenveld) ook altijd 80% DENK...
Friet. Wat anders op de dag dat Belgie speelt?quote:
Lasagne.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Friet. Wat anders op de dag dat Belgie speelt?
@GGMM en ik zijn trots op je. Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
zalm op de huid met een citroen mayo'tje en friet.
Voor de Enzo Scifo'squote:
Is op een bord niet praktischer?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
zalm op de huid met een citroen mayo'tje en friet.
Denk eerst eens na, en vertel ons dan waarom dat niet kanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Kunnen ze eigen doelpunt niet afschaffen? Dat het alleen telt als iemand van de tegenpartij 'm maakt? Niemand wil immers dat hij in eigen doel gaat.
Ik las Afrikaquote:
Scifoquote:
80quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uitslagen bij gemeenteraad hier in de wijk (Geuzenveld) ook altijd 80% DENK...
Frankrijk? Hebben die ook gespeeld?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht jij ook toen Frankrijk speelde.
erger, Afellayquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat accent van die Affelay.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Kolenkitbuurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, kan altijd erger denk ik zo. Zie Osdorp
cc: @:specialK
Paddenstoelen risotto met kipdijfiletquote:
gegarandeerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef RAVW het volgende:
Zal dit de eerste wedstrijd zijn waar rood gaat vallen.
Met deze fluiter verwacht ik er nog wel ene paar vandaag
Ik hoor eerst die doodse stem.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:52 schreef PzKpfw het volgende:
Nee dat was Duitsland - Schotlandquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef RAVW het volgende:
Zal dit de eerste wedstrijd zijn waar rood gaat vallen.
Top analistquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef GGMM het volgende:
Misverstanden zijn nooit goed
Aldus Van Hooijdonk
kijk dit is pas eten. Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Paddenstoelen risotto met kipdijfilet
Ah ja, daar heeft El Ahmadi het vandaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open. 'Turkije moet nu iets gaan doen.'
Kip is altijd goedquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Paddenstoelen risotto met kipdijfilet
Ik gebruik mijn ogen iedere dag. En jij ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:55 schreef De_Kraam het volgende:
Sorry Pierre, we moeten naar de reclame.
In de tweede helft kunnen we verwachten dat Portugal hun voorsprong probeert uit te breiden. Met hun aanvallende kwaliteiten en stevige verdediging zullen ze waarschijnlijk de controle proberen te behouden. Cristiano Ronaldo en zijn teamgenoten zullen ongetwijfeld op zoek gaan naar een derde doelpunt om de overwinning veilig te stellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open. 'Turkije moet nu iets gaan doen.'
Ja toch maar niet. Ik heb die fout eerder gemaakt bij een vorig EK toen Turkije moest spelenquote:
Ze gaan in je döner spugen nu ze verliezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja toch maar niet. Ik heb die fout eerder gemaakt bij een vorig EK toen Turkije moest spelen
Toen kwamen ze niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja toch maar niet. Ik heb die fout eerder gemaakt bij een vorig EK toen Turkije moest spelen
Half aangebrande rol döner, weinig en taai vleeschquote:
Kun je toch niet controlerenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze gaan in je döner spugen nu ze verliezen?
Kun jij ons eens uitleggen waar dit aan ligt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
turkije doet weeres wat ze altijd doen op grote toernooien
blunderen met amateur fouten
85 miljoen Turkenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
turkije doet weeres wat ze altijd doen op grote toernooien
blunderen met amateur fouten
Oh, erg jammerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk alles al gemist van deze wedstrijd.
Ik verwacht sowieso nog wel wat vuurwerk. Misschien geen goals, maar nochtans.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk alles al gemist van deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij ons eens uitleggen waar dit aan ligt?
Het zijn te veel macho figurenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
85 miljoen Turken
35 miljoen Turken (nazaten) elders op het continent
Voetbal sport nr 1.
En het lukt ze maar niet om een grootmacht te worden.
Portugal is gewoon effectief.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Turkije wordt afgeslacht door een matig team
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Als Arda Guller komt dan valt de 1-2 (of 2-2 als hij invalt bij de 1-2)
cc: @:ripcity , @:wavanburen noteer maar
Doet ie anders nooit.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:14 schreef Szura het volgende:
Commentator helemaal wild dat Ronaldo een bal afspeelt
Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
Turken die weer vol verwachting aan een toernooi beginnen en kansloos eruit gaan.![]()
TYPISCH TURKS.
Sinterklaas komt daar niet voor niets vandaan.quote:
Met zijn ogen dicht nog.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:15 schreef Richestorags het volgende:
Nou toch wel netjes van Ronaldo. Hij had hem er zelf niet ingeschoten denk ik.
Geborneerde cultuur @Kukelecucktsju10quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Het zijn te veel macho figuren
ze blinken eigenlijk in geen enkel teamsport uit
Geen getütter ten minste hiero vanavond.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
matig teamquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet. Maar ik vind je desalniettemin nog steeds een topgozer hoor.quote:
Typische Turkse reacties van Turkse Nederlandersquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
Turken die weer vol verwachting aan een toernooi beginnen en kansloos eruit gaan.![]()
TYPISCH TURKS.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Het WONDER VAN GEORGIEquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Georgië mag straks aantreden tegen het B-elftal van Portugal.
Dit gaat een GRANDIOOS succes worden
0-0?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1918.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Typische Turkse reacties van Turkse Nederlanders
"De scheidsrechter is xenofoob en anti-Turks"
"Er is fraude gepleegd. Daarom hebben wij verloren."
"De FIFA heeft iets tegen Turkije"
"Het was vooraf al bepaald om ons te laten verliezen"
"Er is iets in het water gestopt van de Turkse speler waardoor ze minder goed presteerden"
"Alleen witte mensen mogen winnen"
Wat moet het dan wel niet worden als Nederland tegen Duitsland speelt? Dubbele cijfers? Kan hooguit 3 landen opnoemen met een betere selectie dan Portugal.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit Portugal wordt afgedroogd door Duitsland.
En het wonder van Albanië tegen Spanjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is dus niet goed.quote:
Mwaaah. Tegen Tsjechië zit een gelijkspel of een winst er wel in. Tsjechië speelt lekker voetbal maar is wel serieus slecht in de afronding en krijgt makkelijk goals tegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Die Turken moeten nu toch wel gaan scoren willen ze een beetje uitzicht houden
"Dat doen ze omdat wij de Armeense genocide niet willen erkennen"quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
1918.
Ze zijn jaloers op de grootsheid.
Ze zullen ons nooit als Europeaan zien.
Die heeft een kutstem.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:23 schreef Paul het volgende:
Jeroen grueter had deze wedstrijd mooi verslag gedaan
Nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het kan jullie ontgaan zijn hoor.
Maar Pepe is al 41!!!
Nederland zie ik niet afgedroogd worden door Duitsland. Verliezen kunnen we zeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat moet het dan wel niet worden als Nederland tegen Duitsland speelt? Dubbele cijfers? Kan hooguit 3 landen opnoemen met een betere selectie dan Portugal.
Qua spel zeker. Alleen laten wij ons altijd uit de tent lokken door hun gezuig en er rust een vloek op (2-0 voor in Lissabon iemand?). Maar goed, eens moet je een vloek doorbrekenquote:
Het is nog erger dan Grueter op Messiquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:26 schreef AgnesGru het volgende:
God, nu kan de commentator nog meer geilen op CR7
En zinloze close-upsquote:
Ik las ergens dat dit EK er is voor traumaverwerking. Ik sta wel achter die constatering.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Qua spel zeker. Alleen laten wij ons altijd uit de tent lokken door hun gezuig en er rust een vloek op (2-0 voor in Lissabon iemand?). Maar goed, eens moet je een vloek doorbreken
Ook ja. Doet me denken aan het WK-98 in Frankrijk, toen begonnen ze met die shit.quote:
Het eigen doelpunt vandaag werd daardoor al half gemist.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook ja. Doet me denken aan het WK-98 in Frankrijk, toen begonnen ze met die shit.
De overgewaardeerde van Gaal zette Reiziger linksachter. Die kon niks met links en passte middendoor een Portugees in de voetjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Qua spel zeker. Alleen laten wij ons altijd uit de tent lokken door hun gezuig en er rust een vloek op (2-0 voor in Lissabon iemand?).
Is het ook. 1000%quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Die commentator praat alsof dit het laatste EK is van het handtasje.
toen ik 10 was kon ik ook harder lopen dan de meeste volwassenen (die niet zelf sporter waren)quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
toen ik 10 was kon ik ook harder lopen dan de meeste volwassenen (die niet zelf sporter waren)
Nee dan is die 41quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Welnee joh, die is er gewoon weer bij in 2026.
Roger Milla was 42 toen hij op het WK scoorde dus dat kan best.quote:
Moet je zelf weten.quote:
Die kunnen elke dag openquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh lekker de ramen kunnen open vanavond. Werd best een beetje benauwd.
Hoop mensen hier die in een tokkiewijk wonen.quote:
Geweldig. Maar die zieke stewards.quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop mensen hier die in een tokkiewijk wonen.
alleen maar de jongste en de oudste.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig weet ik door de NOS na dit EK precies hoe oud iedere speler is
Meen je dat ? Hoe weet je datquote:
quote:
ZESTIEN JAAR EN AL IN DE BASIS BIJ SPANJEquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alleen maar de jongste en de oudste.
Pepe? Die speler die 41 jaar oud is?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Pepe heel goed voor zijn lichaam zorgt?
En hij scoort een hattrick, alle records op de schop!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
ZESTIEN JAAR EN AL IN DE BASIS BIJ SPANJE
De eenzame vandaal. (Koot en Bie) : Bepalend bepalend ? Ik zou Sjaron Stone wel willen bepalen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Bijna de volledige 90 minuten en bepalend. Pepe.
eh zo werkt de Coopertest niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik was 39 toen de grensrechter me er uit liep en ik besloot te stoppen. Terwijl ik de Coopertest onder de 12 minuten liep.
Ja, die!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Pepe? Die speler die 41 jaar oud is?
Hij kan zomaar de vader zijn van sommige spelers op het veld, wist je dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Pepe? Die speler die 41 jaar oud is?
Ken wel Derk. Die is de laatste paar jaar oud geworden.quote:
Zijn zoontje onder plassen want die gaat dat niet halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lebron gaat ook door tot 41 @:PowerLoungen @:Zipportal
Jawel hoor. Ik snee de bochten af.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eh zo werkt de Coopertest niet...
Dubbel zo oud zeker ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan zomaar de vader zijn van sommige spelers op het veld, wist je dat?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik was 39 toen de grensrechter me er uit liep en ik besloot te stoppen. Terwijl ik de Coopertest onder de 12 minuten liep.
SpoorloosGenot.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken wel Derk. Die is de laatste paar jaar oud geworden.
Irritant, jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef Zorro het volgende:
Ik ben woedend op die kutturken in het publiek die denken dat ze scheidsrechter zijn.
Ja van Stanley geleend.quote:
Messi is 1.50mquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ronaldo is een HELE grote
#nohomoquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Haren blonderen en blonde highlights in het haar is hip in Turkije?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ronaldo is een HELE grote
Ach ik zou het kunnen zijn als we destijds mobieltjes haddenquote:
Is coeltoer 🤮quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:47 schreef Zorro het volgende:
Ik ben woedend op die kutturken in het publiek die denken dat ze scheidsrechter zijn.
Als je een speler bent waar iedereen op geilt, mag alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |