die zijn in dtsquote:
Crew heeft een net iets andere kleurquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iedereen is oranje, omdat een ene EK gekkie dat wil
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Crew heeft een net iets andere kleur
Man man manquote:
Nee, je wou rellen tochquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Man man man
Kan het wat vriendelijker
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje Bquote:
Traditiesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
mods die door een slot posten.... zo slecht!!
Whutquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje B
Dat noemen we pole hier.quote:
Idd, straffenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
mods die door een slot posten.... zo slecht!!
Ik heb het gehoord toen ik nog donkerblauw wasquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje B
Knuppel is vrij vriendelijk toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Man man man
Kan het wat vriendelijker
Je bent oranjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord toen ik nog donkerblauw was
Ik zie het niet hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Crew heeft een net iets andere kleur
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blindquote:
Daarom kan ik een Haas en RBR niet uit elkaar halenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blind
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blind
leek zo met ons onder elkaarquote:
Ik heb gelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
leek zo met ons onder elkaar
maar even getest en beide O's naast elkaar gezet en nope
[ afbeelding ]
denk dat dat komt door mn kerstkaart terrorist tagjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef Mano_ het volgende:
Ook wel vreemd: bij alle mods blijft bij autorefresh de kleur en mod-tekst staan, behalve bij Nizno. Ben jij stiekem een neppert @:Nizno?
Ziet hetzelfde eruitquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
leek zo met ons onder elkaar
maar even getest en beide O's naast elkaar gezet en nope
[ afbeelding ]
zeg ik tochquote:
We hadden over verschillende soorten rubbersquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:53 schreef Managarm het volgende:
Ik was in slaap gevallen, Max gaat lekker.
alleen Pia nietquote:
Ben al aan het mailen.quote:
Gebruikt rubberquote:
Magic button moet nog in werking worden gezet.quote:
Sommige mensen blijven in seizoen 2021 hangenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef greysbones het volgende:
Waarom Verstappen met Hamilton vergelijken ??
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef greysbones het volgende:
Waarom Verstappen met Hamilton vergelijken ??
Het kan ook zo zijn dat Max zich nog steeds ontwikkeld en Perez gewoon al twee jaar stilstaatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
1.4 seconde kan echt niet van Perez, al brengt hij al het goud van Eldorado mee naar RB.
Tim Hofman ingeschakeld?quote:
hopelijk wel een lekker geurtje talk... niet van die viezequote:
Mentholquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk wel een lekker geurtje talk... niet van die vieze
Dat soort verschil met een teamgenoot hebben we sinds Schumacher in de Benetton niet meer gezien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat Max zich nog steeds ontwikkeld en Perez gewoon al twee jaar stilstaat
zwitsalquote:
spijtig want ruikt veel lekkerderquote:
Norris drukte hem van de baan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mclaren is beter geworden, Red Bull is niet slechter gewordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Vraag me echt af hoe Red Bull zo veel pace is verloren ten opzichte van het begin van dit seizoen.
Niet. De anderen zijn er bij gekomenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Vraag me echt af hoe Red Bull zo veel pace is verloren ten opzichte van het begin van dit seizoen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:03 schreef potjecreme het volgende:
Mijn mailtje naar Mercedes heeft geholpen
O, jij bedreigde mercedesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
yupquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:03 schreef greysbones het volgende:
Perez ook nog gridpenalty ?
Van vorige race ?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit is eng. Iemand appt precies dat op precies dezelfde tijd
Ja, 3 plaatsenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:03 schreef greysbones het volgende:
Perez ook nog gridpenalty ?
Van vorige race ?
hij zal er dankbaar voor zijn, sindsdien gaat hij als een mallequote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Zo te zien heeft Norris de rest van zijn leven aandenken aan Koningsdag
lucky charmquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zal er dankbaar voor zijn, sindsdien gaat hij als een malle
VPN, ik heb het mailtje vanuit Nigeria verstuurdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Snel het IP-adres achterhalen, want Mercedes kan dat niet
neusje van de zalmquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Niet iedereen is Wolverine.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:05 schreef D. het volgende:
Je deed je voor als rijke prins die een erfenis na wilde laten?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
VPN, ik heb het mailtje vanuit Nigeria verstuurd
sabotagequote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:11 schreef Mano_ het volgende:
Hehe duwden ze de Merc bijna tegen de cameraman aan
Heb je Sjors al laten weten dat de eerste bocht linksaf is?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gedaan George. Morgen binnenkant bij Lewis en we gaan vechten voor die cup.
Misschien kunnen ze samen 1 cup delen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gedaan George. Morgen binnenkant bij Lewis en we gaan vechten voor die cup.
Nee het was weg toen ik geluid uit deed. Tinnitus had ik al lang.quote:
RB heeft veel minder windtunneltijd gehad.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar RB mag weleens een versnelling bij zetten.
Je dominantie is compleet weg, je tweede coureur tsjah en je hebt wekelijks een direct gevaar van je concurrenten.
Vorig jaar stond de nr2 op een halve seconde
Racing Bull?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar RB mag weleens een versnelling bij zetten.
Je dominantie is compleet weg, je tweede coureur tsjah en je hebt wekelijks een direct gevaar van je concurrenten.
Nu de FIA niet gaat ingrijpen zijn ze waarschijnlijk al hard aan het werk om een nieuwe voorvleugel te gaan brengen. Kijkt wat een nieuwe voorvleugel Mercedes heeft gebracht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Voor de race wel goed dan. Helemaal als het kouder gaat worden morgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Max klaagt over te veel neerwaarste druk op zijn Red Bull
Zelden of nooit een gridstraf uitgedeeld zien worden in een training.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:49 schreef franske19 het volgende:
Ja wel een beetje dubieus. Kennelijk kom je met alles weg in de vrije trainingen.
Hij heeft een reprimande. Prima uitspraak.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Totaal ridicuul dat er geen straf is gegeven aan Leclerc.
In de Clio Cup misschien. Maar goed, dat is ook een beetje jouw niveau natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft een reprimande. Prima uitspraak.
Dafuq bal je nou weer 🤨quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de Clio Cup misschien. Maar goed, dat is ook een beetje jouw niveau natuurlijk.
Als, als, als...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Norris had ook een slipstream richting bocht 1. Had de finishlijn 50 meter verder gelegen dan had Max pole gehad
Norris was iets sneller. Morgen de race eens afwachten. Als het een waterballet wordt, dan komt Max bovendrijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Norris had ook een slipstream richting bocht 1. Had de finishlijn 50 meter verder gelegen dan had Max pole gehad
Nog steeds de beste auto als je over het geheel kijkt en dan zeuren dat het niet meer gemakkelijk genoeg gaat. Ik snap dat het na vorig seizoen waarbij hij tijdens een pitstop nog even zijn vriendin een beurt kon geven en dan nog met 2 vingers in de neus winnen jammer is, maar kom op zeg…quote:
"Nog steeds de beste auto?" Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog steeds de beste auto als je over het geheel kijkt en dan zeuren dat het niet meer gemakkelijk genoeg gaat. Ik snap dat het na vorig seizoen waarbij hij tijdens een pitstop nog even zijn vriendin een beurt kon geven en dan nog met 2 vingers in de neus winnen jammer is, maar kom op zeg…
Dat zeuren hoort erbij. Dat zag je ook bij Hamilton in zijn dominante jaren. Ook al ben je de beste en is je auto het beste, als je ziet dat iets 99% is wat ook 100% kan zijn, dan zeur je daarover. Dat hoort bij het zijn van een echte kampioen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog steeds de beste auto als je over het geheel kijkt en dan zeuren dat het niet meer gemakkelijk genoeg gaat. Ik snap dat het na vorig seizoen waarbij hij tijdens een pitstop nog even zijn vriendin een beurt kon geven en dan nog met 2 vingers in de neus winnen jammer is, maar kom op zeg…
Wat RBR tot op heden heeft laten zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Nog steeds de beste auto?" Waar baseer je dat op?
Dat hoeft niet hoor. Ik vind het meer iets van de laatste tijd. En ik vind er wat van. Dat je intern aan het pushen bent, ok. Maar dit draait om het kwetsbare egootje.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat zeuren hoort erbij. Dat zag je ook bij Hamilton in zijn dominante jaren. Ook al ben je de beste en is je auto het beste, als je ziet dat iets 99% is wat ook 100% kan zijn, dan zeur je daarover. Dat hoort bij het zijn van een echte kampioen.
is het Max die het laat zien in een auto die eigenlijk de kwaliteit heeft zoals Perez er mee rijdt of is het de auto en kan Perez echt niet rijden?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat RBR tot op heden heeft laten zien natuurlijk.
Perez kan de snelste setup van de auto niet aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het Max die het laat zien in een auto die eigenlijk de kwaliteit heeft zoals Perez er mee rijdt of is het de auto en kan Perez echt niet rijden?
Bij Visa cash is het omdat Ric slecht is en bij rbr is het omdat Ver zooooooooooooooooo goed is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het Max die het laat zien in een auto die eigenlijk de kwaliteit heeft zoals Perez er mee rijdt of is het de auto en kan Perez echt niet rijden?
Dan nog zou het gat maar drie tienden mogen zijn, waardoor ik denk dat die auto zo scherp is dat alleen Max er nog iets uit kan halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez kan de snelste setup van de auto niet aan.
t was een oprechte vraag, bij vcarb zie je de twee stuivertje wisselen, met soms een uitschieter. bij RBR zie je Max uitschieten en is er geen stuiver te vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij Visa cash is het omdat Ric slecht is en bij rbr is het omdat Ver zooooooooooooooooo goed is.
🤔
Perez kan er niets van.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. Daarom vind ik dat de auto eigenlijk niet snel genoeg is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:11 schreef Montov het volgende:
Gasly en Albon lukte het ook niet om Verstappen bij te houden, dus het is niet dat Perez nu heel slecht is ofzo.
Dat eerste imho.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Grootste verschil tussen teamgenoten was Max en Perez vandaag als ik het zo snel even bekijk. Ik denk dat als er geen machtsstrijd gaande was bij RB, dat Marko Perez er snel uit zou zetten ipv z'n contract verlengen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Perez kan er niets van.
Die is opgepikt door RBR toen hij al te horen had gekregen dat hij het seizoen erna heel veel vrije tijd zou krijgen.
Even los van dat dat kul is, zegt het ook niets over de situatie nu. De laatste weken is de RBR gewoon niet de overduidelijk snelste auto en dat zijn ze lang wel geweest. Dat betekent dus heel simpel dat het team in zijn geheel het minder goed heeft gedaan dan de concurrentie, want ze zijn hun voorsprong in rap tempo kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat RBR tot op heden heeft laten zien natuurlijk.
Dat is zo'n beetje een vorig tijdperk, of ga je nu ook nog waarde hechten aan het feit dat RIC ooit voor Verstappen is gefinisht?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:11 schreef Montov het volgende:
Gasly en Albon lukte het ook niet om Verstappen bij te houden, dus het is niet dat Perez nu heel slecht is ofzo.
Perez is de zwakste rijder van de huidige lichting en Max behoort tot de top, dus logisch wel…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Grootste verschil tussen teamgenoten was Max en Perez vandaag als ik het zo snel even bekijk. Ik denk dat als er geen machtsstrijd gaande was bij RB, dat Marko Perez er snel uit zou zetten ipv z'n contract verlengen.
Ze zijn nog steeds overduidelijk de snelste. Niet op ieder circuit, maar dat is uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Even los van dat dat kul is, zegt het ook niets over de situatie nu. De laatste weken is de RBR gewoon niet de overduidelijk snelste auto en dat zijn ze lang wel geweest. Dat betekent dus heel simpel dat het team in zijn geheel het minder goed heeft gedaan dan de concurrentie, want ze zijn hun voorsprong in rap tempo kwijt geraakt.
Waarom zou hij zijn team daar niet op aan mogen spreken?
Beetje kort door de bochtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Perez kan er niets van.
Die is opgepikt door RBR toen hij al te horen had gekregen dat hij het seizoen erna heel veel vrije tijd zou krijgen.
Ze zijn de laatste 4 races niet meer duidelijk de snelste, daar is echt vrijwel iedereen het over eens. Maar als je dat niet wilt zien dan houdt het op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds overduidelijk de snelste. Niet op ieder circuit, maar dat is uitzonderlijk.
Bij Vcarb is het geen stuivertje wisselen. Tsunoda is dit seizoen de betere. Villeneuve heeft onlangs nog verteld wat het niveau is van Ricciardo. Perez haalt niet uit de auto wat er in zit. Marco zei onlangs zelf dat Perez niet in vorm is. Niemand verwacht dat hij Verstappen zal verslaan maar top 5 zou hij met deze auto wel moeten kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
t was een oprechte vraag, bij vcarb zie je de twee stuivertje wisselen, met soms een uitschieter. bij RBR zie je Max uitschieten en is er geen stuiver te vinden
Alleen Monaco waren ze niet de snelste, wat met het specifieke ontwerp van de auto te maken heeft. De overige 3 van de laatste 4 was de RB wel de snelste. In de VS kon Norris gewoon goed profiteren van de safety car.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste 4 races niet meer duidelijk de snelste, daar is echt vrijwel iedereen het over eens. Maar als je dat niet wilt zien dan houdt het op.
Dat kwam met name omdat ze Vettel strikten en het zoontje van de baas mocht blijven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Perez kan er niets van.
Toch stond er geen ander team klaar om hem een contract aan te bieden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat kwam met name omdat ze Vettel strikten en het zoontje van de baas mocht blijven.
Het probleem is dat het verschil tussen Verstappen en Perez zo ontzettend groot is dat je geen idee meer hebt waar de auto nou eigenlijk staat. Alle andere line-ups van de wat grotere teams zijn veel uitgebalanceerder, m.u.v. Aston Martin. Waarvan je dus eigenlijk ook nooit weet hoe goed die auto nou is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen Monaco waren ze niet de snelste, wat met het specifieke ontwerp van de auto te maken heeft. De overige 3 van de laatste 4 was de RB wel de snelste. In de VS kon Norris gewoon goed profiteren van de safety car.
Dat had er ook mee te maken dat het behoorlijk laat bekend werd. Bovendien waren er niet al teveel stoeltjes vrij. Zo slecht lag Perez toen niet in de markt, hij deed het in 2020 prima.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch stond er geen ander team klaar om hem een contract aan te bieden.
Het is gewoon geen snelle jongen. Hij heeft wat oprispingen, maar zelfs Irvine stond minder in de schaduw. En die was vooral druk met neuken van alles wat los en vast zat.
Dat is alweer vier jaar geleden, je zal toch echt een vaste vorm moeten hebben om mee te willen in de top.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat had er ook mee te maken dat het behoorlijk laat bekend werd. Bovendien waren er niet al teveel stoeltjes vrij. Zo slecht lag Perez toen niet in de markt, hij deed het in 2020 prima.
Nee ook in Miami, Imola en Canada hadden ze niet de snelste auto.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen Monaco waren ze niet de snelste, wat met het specifieke ontwerp van de auto te maken heeft. De overige 3 van de laatste 4 was de RB wel de snelste. In de VS kon Norris gewoon goed profiteren van de safety car.
Het zat super dicht bij elkaar. Canada bijvoorbeeld was McLaren veel sneller op de Inters toen er een droge lijn was, Red Bull sneller op de Inters in het nat en Mercedes sneller op de medium/hard banden. Overall McLaren door de veel snellere pace op de inters, al werd dat door de SC te niet gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ook in Miami, Imola en Canada hadden ze niet de snelste auto.
Canada had vooral te maken met weerstanden en hoe heb je de auto afgesteld.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn altijd veel factoren die meespelen maar dan nog blijft staan wat ik zei, gisteren heeft Red Bull voor iets meer downforce achter gekozen en de temperatuur verandering had dan ook weer invloed.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Canada had vooral te maken met weerstanden en hoe heb je de auto afgesteld.
Red Bull is wel het beste team, de laatste pitstop deden ze een kleine voorvleugel aanpassing, wat bijna een positie kostte tov Russell maar waar ze dan toch dat risico nemen, waardoor Verstappen het die stint op geel makkelijker had.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het zat super dicht bij elkaar. Canada bijvoorbeeld was McLaren veel sneller op de Inters toen er een droge lijn was, Red Bull sneller op de Inters in het nat en Mercedes sneller op de medium/hard banden. Overall McLaren door de veel snellere pace op de inters, al werd dat door de SC te niet gedaan.
Zeker, ik had hem vorig jaar al niet meer verlengd. Maar de suggestie werd gewekt dat niemand na 2020 meer zat te wachten op Perez. Daar reageerde ik even op.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is alweer vier jaar geleden, je zal toch echt een vaste vorm moeten hebben om mee te willen in de top.
Bandenspanning deed heel veel in Canadaquote:Op zondag 23 juni 2024 11:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Canada had vooral te maken met weerstanden en hoe heb je de auto afgesteld.
Dit. Maar dat was eigenlijk niet eens mijn punt.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ook maar iets met de aankondiging van Newey te maken heeft, want zo werkt het niet in F1, als je als iets van zijn vertrek gaat merken zal dat eerder volgend jaar zijn en hij is ook nog niet weg hè.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Maar dat was eigenlijk niet eens mijn punt.
Ze zijn in een paar races tijd van 'overduidelijk de allersnelste' naar het punt gegaan waar we überhaupt discussie kunnen hebben over of ze nog de snelste zijn.
De rest is aangesloten. En het is natuurlijk toeval, maar wel sinds het moment dat bekend werd dat Newey zou vertrekken.
Dat Verstappen die stilstand benoemt is helemaal niet zo gek. Dat hoeft van mij niet in de media, maar hij wordt er ook om gevraagd.
Gedurfd? Want ze zakken toch vrij snel door de softs en mediums heen? Of gaat dat meevallen?quote:
Tuurlijk niet. Is pure politiek. Hij moet iets verder vooruitdenken dan jouw neus lang is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:40 schreef VEM2012 het volgende:
En team aanspreken: prima. Maar in de pers ... dat doe je voor je egootje.
Er werd voor 2022 al gezegd dat de regels niet heel veel ruimte voor creativiteit boden. Na bijna 3 jaar is het dan ook niet zo gek dat je te maken krijgt met de wet van de remmende voorsprong.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ook maar iets met de aankondiging van Newey te maken heeft, want zo werkt het niet in F1, als je als iets van zijn vertrek gaat merken zal dat eerder volgend jaar zijn en hij is ook nog niet weg hè.
Wat je wel hebt met regels die nu er voor het 3e jaar op rij zijn dat de anderen ook door hebben hoe sneller te worden en bij Red Bull ligt dat wat moeilijker omdat die auto van vorig jaar van een heel hoog niveau was.
De Verstappen-factor is in ieder geval weer heel belangrijk geworden. Vorig jaar kon iedereen met de Red Bull kampioen worden.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze zijn in een paar races tijd van 'overduidelijk de allersnelste' naar het punt gegaan waar we überhaupt discussie kunnen hebben over of ze nog de snelste zijn.
Ik denk dat de RBR vorig jaar in veel races wel iets harder had gekund. Nu de auto echt op de limiet zit zie je pas de beperkingenquote:Op zondag 23 juni 2024 12:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er werd voor 2022 al gezegd dat de regels niet heel veel ruimte voor creativiteit boden. Na bijna 3 jaar is het dan ook niet zo gek dat je te maken krijgt met de wet van de remmende voorsprong.
Daarbij komt nog dat Max vorig jaar wel vrijwel alles won, maar de marge was in de meeste races helemaal niet zo groot. Als de rest iets inhaalt zoals nu gebeurt komt het dus dichter bij elkaar.
Aston Martin heeft helemaal een interessante wedstrijd in het vooruitzichtquote:Op zondag 23 juni 2024 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede bandjes heeft Perez over als het minimaal een twee stopper gaat worden.
Geldt ook voor de Mercedessen en Piastri. Dan begin je eigenlijk al met een achterstandquote:Op zondag 23 juni 2024 12:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede bandjes heeft Perez over als het minimaal een twee stopper gaat worden.
En de kwaliteiten van de coureur.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat de RBR vorig jaar in veel races wel iets harder had gekund. Nu de auto echt op de limiet zit zie je pas de beperkingen
Die rijden al tijden in VT3 het toplaagje van de band af waarna ze er mee gaan racenquote:Op zondag 23 juni 2024 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aston Martin heeft helemaal een interessante wedstrijd in het vooruitzicht
Ja maar die doen al een tijdje bandjes in een VT een rondje rijden en naar binnen.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aston Martin heeft helemaal een interessante wedstrijd in het vooruitzicht
Dat kan wel leuk worden tegen Ferrari jaquote:Op zondag 23 juni 2024 12:45 schreef Blik het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Mercedessen en Piastri. Dan begin je eigenlijk al met een achterstand
Vorig jaar konden ze makkelijker ergens iets laten liggen omdat ze dan ondanks dat nog steeds sneller waren in die sector dan de rest, dat is nu wel voorbij ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat de RBR vorig jaar in veel races wel iets harder had gekund. Nu de auto echt op de limiet zit zie je pas de beperkingen
Klopt en dat maakt de sport wel mooi.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar konden ze makkelijker ergens iets laten liggen omdat ze dan ondanks dat nog steeds sneller waren in die sector dan de rest, dat is nu wel voorbij ja.
Maar als e de Q3 tijden vergelijkt heeft Red Bull wel progressie gemaakt tov vorig jaar, alleen minder dan de concurrentie; 0,8s, McLaren 1,4s, Mercedes 1,1s
Niet? Ze hebben al wel even getest met de digitale borden.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
Sargeant heeft een gridstraf van 3 plaatsen gekregen vanwege het ophouden van Stroll in de kwalificatie.
Hij zou al als 20e starten, dus die straf zet geen zoden aan de dijk, sterker nog, omdat Albon uit de pits start, vertrek Sargeant nu als 19e
FTFY. Simply lovely.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik durf te callen: dit wordt een enige race.
Is warm daar ook dus weinig regen zou weinig uitmakenquote:
Zitten ze nu op de Perez hypetrainquote:Op zondag 23 juni 2024 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1tv wil dat we op Perez gaan letten. Die zal wel weer teleur stellen.
Fixed that for youquote:Op zondag 23 juni 2024 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik durf te callen: dit wordt een enige race.
Vanavond ook twee wedstrijden.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:34 schreef schommelstoel het volgende:
Ik gok 3-1.
Oh wacht, dat is dinsdag.
Die neem ik niet serieusquote:
Klopt, volle dagen met sport deze periode.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond ook twee wedstrijden.
Heerlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, volle dagen met sport deze periode.
De grap was altijd dat de blauwe band het meest zinloze op aarde was, maar dit overtreft het welquote:Op zondag 23 juni 2024 14:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet? Ze hebben al wel even getest met de digitale borden.
[ twitter ]
Legendarisch circuit!quote:Op zondag 23 juni 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
Wisten jullie dat op dit circuit de eerste Nederlander ooit een F1 GP won?
Wisten jullie dat hij verantwoordelijk is voor alle Nederlandse F1-zeges?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:39 schreef FvanS het volgende:
Wisten jullie dat op dit circuit de eerste Nederlander ooit een F1 GP won?
En alle Nederlandse wereldkampioenschappenquote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij verantwoordelijk is voor alle Nederlandse F1-zeges?
Gelukkig niet. Op F1TV is het Smooth operator, op repeat.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij verantwoordelijk is voor alle Nederlandse F1-zeges?
Dat is het sky commentaarquote:Op zondag 23 juni 2024 14:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Op F1TV is het Smooth operator, op repeat.
Dit weekend geen ovalquote:Op zondag 23 juni 2024 14:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Indycar werkt dat liedje niet.. naar links.. naar links.. naar links.. naar links..
Ik kijk die met ongeleid projectiel Will.quote:
Hij wordt ook verbannen richting KPDquote:
IndyCar is niet alleen ovals. 1/3 van de races maarquote:Op zondag 23 juni 2024 14:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Indycar werkt dat liedje niet.. naar links.. naar links.. naar links.. naar links..
Please confirm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |