die zijn in dtsquote:
Crew heeft een net iets andere kleurquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iedereen is oranje, omdat een ene EK gekkie dat wil
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Crew heeft een net iets andere kleur
Man man manquote:
Nee, je wou rellen tochquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Man man man
Kan het wat vriendelijker
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje Bquote:
Traditiesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
mods die door een slot posten.... zo slecht!!
Whutquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje B
Dat noemen we pole hier.quote:
Idd, straffenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
mods die door een slot posten.... zo slecht!!
Ik heb het gehoord toen ik nog donkerblauw wasquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij gelijk heeft... een heel klein verschil tussen oranje A en oranje B
Knuppel is vrij vriendelijk toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Man man man
Kan het wat vriendelijker
Je bent oranjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord toen ik nog donkerblauw was
Ik zie het niet hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Crew heeft een net iets andere kleur
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blindquote:
Daarom kan ik een Haas en RBR niet uit elkaar halenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blind
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mods zijn allemaal een beetje kleuren blind
leek zo met ons onder elkaarquote:
Ik heb gelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
leek zo met ons onder elkaar
maar even getest en beide O's naast elkaar gezet en nope
[ afbeelding ]
denk dat dat komt door mn kerstkaart terrorist tagjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:51 schreef Mano_ het volgende:
Ook wel vreemd: bij alle mods blijft bij autorefresh de kleur en mod-tekst staan, behalve bij Nizno. Ben jij stiekem een neppert @:Nizno?
Ziet hetzelfde eruitquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
leek zo met ons onder elkaar
maar even getest en beide O's naast elkaar gezet en nope
[ afbeelding ]
zeg ik tochquote:
We hadden over verschillende soorten rubbersquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:53 schreef Managarm het volgende:
Ik was in slaap gevallen, Max gaat lekker.
alleen Pia nietquote:
Ben al aan het mailen.quote:
Gebruikt rubberquote:
Magic button moet nog in werking worden gezet.quote:
Sommige mensen blijven in seizoen 2021 hangenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef greysbones het volgende:
Waarom Verstappen met Hamilton vergelijken ??
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef greysbones het volgende:
Waarom Verstappen met Hamilton vergelijken ??
Het kan ook zo zijn dat Max zich nog steeds ontwikkeld en Perez gewoon al twee jaar stilstaatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
1.4 seconde kan echt niet van Perez, al brengt hij al het goud van Eldorado mee naar RB.
Tim Hofman ingeschakeld?quote:
hopelijk wel een lekker geurtje talk... niet van die viezequote:
Mentholquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk wel een lekker geurtje talk... niet van die vieze
Dat soort verschil met een teamgenoot hebben we sinds Schumacher in de Benetton niet meer gezien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat Max zich nog steeds ontwikkeld en Perez gewoon al twee jaar stilstaat
zwitsalquote:
spijtig want ruikt veel lekkerderquote:
Norris drukte hem van de baan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |