Volgens mij kiest het volk voor Depay.quote:
Een kleine meerderheid jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij kiest het volk voor Depay.
Helaas zijn vader niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij kiest het volk voor Depay.
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Memphis is ook wereldklasse.
Net de 2 slechtste spelers idd. Zal Wijnaldum wel voor komenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:43 schreef Toby56 het volgende:
Ik vrees dat Memphis weer vervallen is tot het inleveren van de bal, zoals helaas bij veel toernooien van Oranje.
Met uitzondering van 2014 natuurlijk.
Ben benieuwd of Koeman hem ook gaat beschermen, net zoals hij Xavi Simons beschermt.
Zo werkt het inderdaad. Maar best is het tot zover niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:41 schreef Tijn het volgende:
Memphis gaat zo scoren en dan is-ie opeens de held.
Gisteren lagen er heel veel bekertjes op 't veld en ze gingen gewoon door!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon met bier gaan gooien zodat de wedstrijd gestaakt wordt![]()
Dat is niet gunstig, des te sneller is de neus van Mbappé hersteld.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon met bier gaan gooien zodat de wedstrijd gestaakt wordt![]()
Ja, Ajacieden zouden al lang vuurwerk op het veld gegooid hebben omdat ze liever opgeven.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Nederlanders misdragen zich weer
Zullen wel Feyenoord-supporters zijn. Die moet je achter netten zetten.
Niet in dit warme bad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Gooi die Depay maar in bad, Simons er bij.
Klaar met die prutsers
Wel een warm bad toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Klaar met die prutsers
De Paay is gewoon dik aan het trollen deze avondquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Klaar met die prutsers
Niet echt maar ze zijn wel een klasse beter vind ik. NL maakt veel stomme fouten.quote:
Koop een kabel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Sorry, er is iets misgegaan met het ophalen van de video. Probeer het later nog een keer."
Nu al de vierde keer
Mensen die anno 2024 nog videobanden op gaan halenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Sorry, er is iets misgegaan met het ophalen van de video. Probeer het later nog een keer."
Nu al de vierde keer
Ga naar het cafequote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al de vierde keer
Dit mislukt totaalquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:48 schreef Salina het volgende:
HEX IN DE RUST.
HEX IN DE RUST.
HEX IN DE RUST.
Nog een VPN aan en vergeten even te disconnecten, wellicht?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al de vierde keer
NOS stream is gewoon overbelastquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog een VPN aan en vergeten even te disconnecten, wellicht?
Ik heb er echt 0,0 last van.quote:
Ik vind vrankrijk toch ook niet best anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:46 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Niet echt maar ze zijn wel een klasse beter vind ik. NL maakt veel stomme fouten.
satanische ritueel live op je beeldschermquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:48 schreef Salina het volgende:
HEX IN DE RUST.
HEX IN DE RUST.
HEX IN DE RUST.
Komt niet aan de enkels van Griesman.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jeetje wat is Memphis kut deze wedstrijd. Dat ik dit moet zeggen
Dus je vindt jezelf kut?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik dacht altijd dat jij De Paay was, maar nu val je door de mand want je post ook tijdens de wedstrijd.quote:
Er is er geen 1 die zijn niveau haalt vandaag. Wat een matige wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Terecht voor deze stront betalen we niet. Werken voor je kkgeldquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En die @#$ supporters die met bier smijt op het het veld
Stadionverbod wmbquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou er voor tekenen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Begon veelbelovend, maar bloedde helemaal dood. Ben bang dat beide ploegen wel blij zijn met een punt en dat het zo blijft in de tweede helft
POLLquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De Fransen mogen Depay ook wel onbestraft steeds vasthouden dus makkelijk is het niet voor hem als hij eens de bal krijgtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:52 schreef GereDathan het volgende:
Valt aardig tegen vanavond. Traag en alles behalve creatief. Depay nog geen enkele goede bal. Alleen achterin staan ze aardig te ballen.
Dat maakt m ook zo onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Griezman is wel goed. Staat altijd op goede plek
Och, Servie - Sloveniequote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zijn we zeker weten door dus is primaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel blij zijn met een gelijkspelletje
Als 'ie staat wel ja. Maar hij ligt ook best graag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Griezman is wel goed. Staat altijd op goede plek
Mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Ah, op de BBC wordt Depay nu even door de mangel gehaald
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Te druk met muzieknummertjes opnemen en haarbandacts.
Nos ook terechtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
En terecht, wat is die tering slechtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Als je op zoek bent naar een club, zou je verwachten dat hij echt zijn best doen. Misschien is dit het ook wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef Zorro het volgende:
Zolang je presteert op het veld, mag je alles van mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Te druk met muzieknummertjes opnemen en haarbandacts.
Het is een zweetband geen haarbandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een club, zou je verwachten dat hij echt zijn best doen. Misschien is dit het ook wel.
Wel een leuke haarband.
Nou ja precies dat. Maar dan moet je wel leveren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zolang je presteert op het veld, mag je alles van mij.
Maar ja, dat gebeurt dus niet.
90 % van dat volk weet niet wie de spelers zijn , of volgen het voetbal uberhaupt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Depay bijna net zo slecht als het Nederlandse publiek
Volgens mij bezit ie ze nog steeds.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik wist niet eens dat Rafael baby's bezat![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik zo hard lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
Wijnaldum er nu in zou wel echt de Koeman-wissel zijn.
Voor commentaar naar den Belg gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef MoreDakka het volgende:
Heerlijk altijd die NOS kerel die wanhopig moet onderbreken omdat de reclame geen seconde te laat mag beginnenDaar kijk ik voor.
Sow dat is wel 5 levens geleden aan de kop te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sow dat is wel 5 levens geleden aan de kop te zien
en 20kg geledenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zo’n strategie volhouden vereist een bepaalde minimumintelligentie.quote:
Wel 2quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Die is gewoon van Zlatan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Zou naaienquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is gewoon van Zlatan.
Sylvie is de hoer van Amsterdam.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb al een uur lang steeds jeuk bij mijn sleutelbeen. Zou dat een SOA kunnen zijn?
Vader van veerman is eigenlijk zijn broer en zijn moeder zijn nicht. Stukje Volendamquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een speler afschrijven na 1 minderen wedstrijd
cynisch voetballen?quote:Neither side has been very good, let’s face it. France have been efficient and a bit niggly and cynical. The Netherlands have shown flashes in attack, and the selection of Frimpong by Koeman looks a good one: he’s been a threat on their right wing, and probably should have made more of that chance in the very first minute.
Anyway, we live in hope that the second half delivers in style.
Sylvie is wel beter geconserveerd gebleven wat dat betreftquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mogelijk hals-chlamydia.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb al een uur lang steeds jeuk bij mijn sleutelbeen. Zou dat een SOA kunnen zijn?
Sylvie krijgt hem ook nog vijf dagen per week. Bohhh koekoekquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sylvie is wel beter geconserveerd gebleven wat dat betreft
Hoeveel procent van de Amsterdamse jong volwassenen zou Dani DNA hebben?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die is gewoon van Zlatan.
Sylvie is de hoer van Amsterdam.
Die speelt inmiddels in jong-Ajax. Verder goeie eerste 20 minuten daarna minder. Van de reclames met Koeman en de Wolf word je niet vrolijk. Nu Brobbey erin en Memphis eruit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft Brobbey echt wel een aantal punten voor op Depay hè...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zo’n strategie volhouden vereist een bepaalde minimumintelligentie.
Daarom gelijk naar BBC of VRT schakelen. Daarna weer terug.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:57 schreef MoreDakka het volgende:
Heerlijk altijd die NOS kerel die wanhopig moet onderbreken omdat de reclame geen seconde te laat mag beginnenDaar kijk ik voor.
Er zitten mensen te eten, jongens.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dan rim je mijn zaad. Success
In die vergelijking is Depay Einstein.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heeft Brobbey echt wel een aantal punten voor op Depay hè...
Die Brobbey is de speler met de minste spelintelligentie ooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heeft Brobbey echt wel een aantal punten voor op Depay hè...
Boeit mij nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dan rim je mijn zaad. Success
Betekent doorgaans schoppen en janken.quote:
Jaaa iddquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu heb ik wél last van de stream. Geluid is weg,.
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
kijken jullie op de Belg, de Engelsman of de Nederlandse belasting verspillers omroep?
Hier ook, naar nlziet geswitchtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu heb ik wél last van de stream. Geluid is weg,.
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
kijken jullie op de Belg, de Engelsman of de Nederlandse belasting verspillers omroep?
Ik denk dat hij de bal beter vast zou kunnen houden dan Depay ten eerste.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Brobbey is de speler met de minste spelintelligentie ooit.
Nederland had in WK-74al een slechte scheidsrechter Taylor in de finale.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Anthony Taylor is echt de allervervelendste scheidsrechter op de Europese velden. Van Spanjolen of Spaghettivreters kan ik gebaartjes en maniertjes nog wel enigszins hebben, maar als zo'n Brit dat doet trekt al m'n bloed uit mijn vingers.
Neeneeh.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had wel verwacht dat Koeman dingen om zou gooien in de rust
Sorry ik ben absoluut geen rimmer, ik ben een spitroasterquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hyaendea we gaan haar NU rimmen
HOLLAND!!’ HOLLAND!!! HOLLAND!!!
Kut Koemanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had wel verwacht dat Koeman dingen om zou gooien in de rust
Ik heb liever dat Depay en Zirkzee van positie wisselenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef Nober het volgende:
BBC: Depay en Gakpo van positie wisselen
Zeg 't maar jongens
Daarom wissels , krijgt ie het op de rails.quote:
Bummerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sorry ik ben absoluut geen rimmer, ik ben een spitroaster
Gakpo in de as heeft nog nooit gewerkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:04 schreef Nober het volgende:
BBC: Depay en Gakpo van positie wisselen
Zeg 't maar jongens
Graag gifje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
Dat was gezellig
Een ouderwetse ragequit van @:chevycaprice
Ik las geld terug. Ik ga weer naar m'n TV-stoel.quote:
Graag je focus bij deze wedstrijd houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen, Lingr.
Gaat scoren.
Jij bij het maken van een OP.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag je focus bij deze wedstrijd houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |