Whaha ja een mooie combinatie. Soms beetje plat Haags, Soms Rotterdams.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:09 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dellufs is zo'n mooie combinatie tussen Rotterdams en Haags![]()
Klopt. En ook de westlandersquote:En als je uit die regio komt pik je mensen uit Schipluiden er ook zo uit.
quote:
Ik heb er 5 voor je.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
De Joodse woorden uit het eerdere lijstje ken ik wel bijna allemaal en zou de meeste ook kunnen gebruiken, al doe ik dat in de praktijk zelden.
Daarentegen ben ik opgegroeid met vlaamse tv en volg dat ook net zo makkelijk als het Nederlands. Heb me lang afgevraagd waarom sommige Vlaamse programma’s op de Nederlandse televisie ondertiteld werden en begreep pas later dat het niet voor iedereen moeiteloos te verstaan was![]()
Iets anders, mocht iemand toevallig handdoeken zegels over hebben van de appie, dan ben ik er blij mee. Al m’n handdoeken zijn aan het verslijten en met een zwembad thuis willen er ooit nog wel eens wat handdoeken per dag doorheen gaan![]()
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)cc-a052-8036205646f9
Heb je 32 zegels gegevenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
De Joodse woorden uit het eerdere lijstje ken ik wel bijna allemaal en zou de meeste ook kunnen gebruiken, al doe ik dat in de praktijk zelden.
Daarentegen ben ik opgegroeid met vlaamse tv en volg dat ook net zo makkelijk als het Nederlands. Heb me lang afgevraagd waarom sommige Vlaamse programma’s op de Nederlandse televisie ondertiteld werden en begreep pas later dat het niet voor iedereen moeiteloos te verstaan was![]()
Iets anders, mocht iemand toevallig handdoeken zegels over hebben van de appie, dan ben ik er blij mee. Al m’n handdoeken zijn aan het verslijten en met een zwembad thuis willen er ooit nog wel eens wat handdoeken per dag doorheen gaan![]()
Done! 64 jouw kant op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:28 schreef Tink89 het volgende:
Als hilliebillie voorzien is, heb ik ook interesse in handdoekenzegels!
Troel: ik heb je mijn zegels gegeven!
Plaats ook even in fhf. En hier een linkje. Met premium gaan die zegels altijd relatief hard hierquote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:28 schreef Tink89 het volgende:
Als hilliebillie voorzien is, heb ik ook interesse in handdoekenzegels!
Troel: ik heb je mijn zegels gegeven!
Ohquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In Maastricht klinken ze echt wel anders hoor
Ik ben compleet ondertussen dus ze mogen naar tink. Icm een oproep op Facebook en hier heb ik er in een nacht nu 50 kaarten bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
OhMaar Maastrichts klinkt wél heel mooi, vind ik
![]()
Ik heb 11 volle spaarkaarten. Dus Hillie en Tink, roep maar hoeveel en plak een linkje, want linkje plakken snap ik niet, zegels via linkje geven wel
Wow, 50 kaarten erbijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik ben compleet ondertussen dus ze mogen naar tink. Icm een oproep op Facebook en hier heb ik er in een nacht nu 50 kaarten bij.
Mocht ik straks alsnog over hebben kom ik ze hier weer doorgeven
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 05:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Done! 64 jouw kant op.
Als er nog iemand Jumbozegeltjes over heeft![]()
https://www.jumbo.com/zeg(...)fb-b7b8-d5814cebe93b
Ja wat Vanyel zegt idd, Oostelijke.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Phaidra het volgende:
Brunssum is wel mijnstreek toch? Mijn opa werkte iig in de mijnen. Hij kwam zelf uit Breda, mijn oma uit Twente, dus mijn moeder is niet met dialect opgevoed. Maar had natuurlijk wel een accent. Ik kan het aardig verstaan, het is voor mij ook wel nostalgie. Ik neem sowieso makkelijk accenten over als ik ergens ben. Limburgs, Amsterdams, maar ook Amerikaans of juist Brits Engels. Kan allemaal
.
Ik had er nog 5 die heb ik je gegevenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.
Heb het her en der gedeeld, dus dat komt ongetwijfeld goed. Dacht er genoeg te hebben, want kreeg de heer des huizes niet om om de wijnglazen te vervangen, maar nu dus welquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.
Ik heb 88 zegels jouw kant opgegooidquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:00 schreef Tink89 het volgende:
https://www.ah.nl/digitaa(...)ee-b7e8-ffc46ab94278
Txs allemaal!
Kan ik me niks van herinneren. Maar hier kun je gewoon zelf een toernooitje starten met het aantal mensen dat je zelf wil (en je kunt ook nog afbakenen qua rating-range). Of je ziet dus een toernooi dat klaar staat en meldt je daarvoor aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Toernooien waren er vroeger ook bij wf toch? Nooit gedaan, dus al geen reden om over te stappen.
Jamaar mijn stats!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:33 schreef trui het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren. Maar hier kun je gewoon zelf een toernooitje starten met het aantal mensen dat je zelf wil (en je kunt ook nog afbakenen qua rating-range). Of je ziet dus een toernooi dat klaar staat en meldt je daarvoor aan.
Dat vond ik even leuk naast die standaard maar daar kwam ik na een aantal verloren potjes gauw op terug.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:47 schreef Troel het volgende:
Ik deed wordfeud altijd met een vriendin, maar die wilde altijd een willekeurig bord. Daar vind ik dan weer niets aan
Ik houd ook meer van de potjes met een standaardbord. Kun je in Wurdian ook zelf kiezen. Door die toernooitjes speel je daar sneller een aantal potjes tegen veel meer verschillende mensen (zonder dat je dan meteen vast zit aan doorspelen tegen diezelfde personen). Gewoon bijv een toernooi met 10 spelers, iedereen speelt 1x tegen elkaar en degene die de meeste potjes wint is toernooiwinnaar. Oja en ook een geinige optie voor enkelvoudige spelletjes: een heel snel potje, met 90 seconden bedenktijd tussen de beurten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:47 schreef Troel het volgende:
Ik deed wordfeud altijd met een vriendin, maar die wilde altijd een willekeurig bord. Daar vind ik dan weer niets aan
Zelf weten! Hier kun je zelf kiezen wat je aan tussentijd instelt, dus kan het soms ook wat sneller gaan. (90 seconden, 24uur, 48uur, 72uur, of onbeperkt). En bij de toernooien zitten ook snelle varianten, met max 12 uur tussentijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:29 schreef vencodark het volgende:
Joh, heb echt geen tijd voor andere of meerdere spelletjes. Feud gaat al niet zo vlug en vind ik qua dynamiek ruim voldoende.
Heel verstandig, daar leer je tenminste ook wat van. Maar ik heb echt een sterke behoefte aan iets puzzelachtigs af en toe.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:12 schreef Hupje het volgende:
Al dat soort spelletjes apps gebruik ik even en dan niet meer. De enige die ik nog steeds doe is Duolingo. Ik ben daar laatst (ook) gestart met Frans, even wat ophalen voor de vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tot zover deze tip van flip. Ik zit in ieder geval moe maar voldaan op de bank na een hele gezellige boijmans/parade dag![]()
![]()
Ik doe al een hele tijd Deens, maar luisteren blijft een dingetjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:57 schreef Nijna het volgende:
Duolingo doe ik ook, ik heb Zweeds "uitgespeeld" en ben nu Deens aan het doen.
Ik vind het niet te verstaan, ze slikken halve woorden in, het is ook niet uit te spreken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:08 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik doe al een hele tijd Deens, maar luisteren blijft een dingetje
Bij wurdian dus ook. Al is het standaardbord net iets anders dan dat van WF. En je kunt de kleuren van je eigen speelbord volledig aanpassen. ❤ een keertje proberen? *puppyogen opzet*quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar bij WF kun je gewoon kiezen of je random of standaard bord wil, ik haat random ook.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:39 schreef Aure het volgende:
Voor degenen die van plan waren om naar kunst4kids van Boijmans te gaan (vanaf vandaag!).. Kennelijk is De Parade nu ook in Rotterdam (in museumpark, achter het depot, naast boijmans!), dus je kan er echt een super leuk uitje van maken! In het weekend is De Parade ook kinderparade dus allemaal kindervoorstellingen enzo. Kunst4kids loopt nog t/m 7 juli en de Parade t/m 30 juniLeuke tip!!! ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tot zover deze tip van flip. Ik zit in ieder geval moe maar voldaan op de bank na een hele gezellige boijmans/parade dag
in de haak.
Hahaha, maar ik moet toegeven, ik ben nu al fan van wurdian.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:38 schreef trui het volgende:
[..]
Bij wurdian dus ook. Al is het standaardbord net iets anders dan dat van WF. En je kunt de kleuren van je eigen speelbord volledig aanpassen. ❤ een keertje proberen? *puppyogen opzet*
Grappig, hoe kwam je daar zo bij?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:24 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb net Schots Gaelic uitgespeeld op Duolingo, dat is zowel qua spelling als uitspraak een uitdaging te noemenAl went het wel vrij snel.
Ik vind talen erg interessant, en ik had zin om een taal te leren die heel anders dan wat ik al ken (Engels, Frans, Italiaans enz.). Gaelic heeft echt een heel andere grammatica. En ik hou erg van Schotland, plus ik had nu tijd om me er eindelijk eens in te gaan verdiepen.quote:
Coolquote:Op zondag 23 juni 2024 09:24 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb net Schots Gaelic uitgespeeld op Duolingo, dat is zowel qua spelling als uitspraak een uitdaging te noemenAl went het wel vrij snel.
Bij 12 uur tussentijd is ze meteen afquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:35 schreef trui het volgende:
[..]
Zelf weten! Hier kun je zelf kiezen wat je aan tussentijd instelt, dus kan het soms ook wat sneller gaan. (90 seconden, 24uur, 48uur, 72uur, of onbeperkt). En bij de toernooien zitten ook snelle varianten, met max 12 uur tussentijd.
(Haha, is al duidelijk dat ik echt een fan ben? Ik weet het, best idioot…😬)
Nee nee, mn stats bij WF zijn zo prachtig, ik blijf fijn daarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:38 schreef trui het volgende:
[..]
Bij wurdian dus ook. Al is het standaardbord net iets anders dan dat van WF. En je kunt de kleuren van je eigen speelbord volledig aanpassen. ❤ een keertje proberen? *puppyogen opzet*
Je kunt ook allebei naast elkaar spelen.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, mn stats bij WF zijn zo prachtig, ik blijf fijn daar
Klopt, die tactische factor miste ik daar ook echt. Maar het was voor mij wel een goede training in wat scherper zijn op maximale scores.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt niet als iets voor mij want ik speel heel erg tactisch.
Maar je kan beter minder punten pakken en de boel blokkeren dan alles maar weggeven!quote:Op zondag 23 juni 2024 13:55 schreef trui het volgende:
[..]
Klopt, die tactische factor miste ik daar ook echt. Maar het was voor mij wel een goede training in wat scherper zijn op maximale scores.
Daar zijn we een paar jaar geleden geweestquote:Op zondag 23 juni 2024 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Natuurhistorisch museum al gezien? Oh en het maakt niet uit hoe oud is is, die nieuwe dino die tijdelijk in de bieb staat is echt awesome.
True en misschien doe ik dat ook wel. De vorige keer heeft ie er niet veel van meegekregen, nu is hij wat ouder en het is gewoon een interessant museum. En leerzaam. Ik vond het iig heel leuk toen en nu helemaal met de dinoquote:Op zondag 23 juni 2024 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Als jij hem wil zien kun je toch gewoon gaan?
Dat illusiemuseum in Maastricht vonden we erg tegenvallen. Was vrij klein en weinig bijzonders. Misschien ook omdat we het jaar er voor naar een ander illusie museum geweest waren wat een stuk groter was. Maar de kinderen waren er vrij snel door heen.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Best handig, dat voordeelboekje van de pcl. Niet echt vanwege de kortingen maar voor de ideeën![]()
We gaan in de vakantie naar het illusie museum Maastricht en naar kasteel Hoensbroek. Vraagt zoon: iets met geschiedenis zeker?![]()
Een dag Roermond en Valkenburg en ik heb al voor 4 van de 7 dagen plannen. Zoon wilde een dag extra, dussuh
Ah, das wel jammer. Ik keek voor Horst met het ov maar dat duurt 2 uurquote:Op zondag 23 juni 2024 14:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat illusiemuseum in Maastricht vonden we erg tegenvallen. Was vrij klein en weinig bijzonders. Misschien ook omdat we het jaar er voor naar een ander illusie museum geweest waren wat een stuk groter was. Maar de kinderen waren er vrij snel door heen.
(Mind mystery in Horst was dat. Aanrader, maar is aan de andere kant van Limburg dan Maastricht)
Verder niet echt tips voor Maastricht helaas. Al is er volgens mij wel nog een park met allemaal dieren beelden, dat vonden ze hier ook wel mooi
Hij niet echt, ik welquote:Op zondag 23 juni 2024 15:06 schreef livelink het volgende:
Als je zoon van architectuur houdt, raad ik je aan om Kasteel Hoensbroek te combineren met een bezoekje aan het Maankwartier in Heerlen. Je moet dan waarschijnlijk toch bij station Heerlen zijn.
soms is dat zeker zo inderdaad. Ik bedoelde dat ik soms wat impulsief speel, en door wordcrex toen wel even leerde om wat langer/beter te kijken naar alternatieve mogelijkheden. Maar zoals ik al schreef, ging de lol er daar op den duur voor mij een beetje vanaf. Bij wurdian heb je dus wel 'gewoon' de oude scrabble opzet, dus inclusief de ruimte voor strategisch spelen. En dan met een heleboel leuke extra's, waaronder ook het spelen met 3 of 4 personen. En je kunt allerlei mijlpalen bereiken, als je op een woord klikt zie je meteen de betekenis en hoe vaak het al gelegd is, en dat check-knopje is wat mij betreft het allerfijnst. Ik speel een enkele keer nog wel wf en mis dat dan echt enorm.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je kan beter minder punten pakken en de boel blokkeren dan alles maar weggeven!
Voor tussen het shoppen door is het helemaal prima inderdaad!quote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ah, das wel jammer. Ik keek voor Horst met het ov maar dat duurt 2 uurHet hoeft ook niet heel lang te duren, heeft meneer nog meer tijd om te shoppen
[..]
Hij niet echt, ik weldus dit is een goeie. Even goed plannen, kunnen we op de terugweg daar wat eten. Heen via Valkenburg en terug via Heerlen. Thanx
![]()
Das het kutte dat ik niet durf te autorijden naar plaatsen waar ik niet bekend ben. Aangewezen op het ov![]()
Sowieso is dat station echt onherkenbaar veranderdquote:Op zondag 23 juni 2024 15:06 schreef livelink het volgende:
Als je zoon van architectuur houdt, raad ik je aan om Kasteel Hoensbroek te combineren met een bezoekje aan het Maankwartier in Heerlen. Je moet dan waarschijnlijk toch bij station Heerlen zijn.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sowieso is dat station echt onherkenbaar veranderdBest indrukwekkend.
Ik ben er een paar jaar geleden eens gaan sightseeen en miste toch wel een beetje de junks op de trappen en in de telefooncel op het busstation.
Ik loop niet snel en kan niet veel hebben op een dag dus voor mij is het wel genoegquote:Op zondag 23 juni 2024 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Al die dingen die je noemt zijn geen dagbesteding toch? Valkenburg heb je ook zo gezien, behalve met die kerstmarkten... Die dino staat in de bieb he, niet in het natuurhistorisch museum. Maar goed, dat doe je samen lopend in twee uurtjes max. I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Dat is helemaal klaar, was vorig jaar al klaar maar er was nog een plekje niet helemaal goed gegaan, dus die is 6 weken geleden nog even bijgewerkt.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef Hupje het volgende:
@:Leandra
Hoe gaat het verder met je, qua operaties enzo?
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Wandelse @:Leandra, de omgeving is prachtig
Ja, we hebben er wel lol van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee jaar terug was het redelijk aggenebbisj (sorryquote:Op zondag 23 juni 2024 21:59 schreef oh-oh het volgende:
@:Mushanga
Letterlijk om de hoek ja.
Is dat hotel inmiddels een beetje opgelapt of nog steeds erg retro en vergane glorie?
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Twee jaar terug was het redelijk aggenebbisj (sorry) vandaar dat we nu in het bastion zitten. Is ook veel dichterbij alles, straat uit en we staan op de Markt
En daar komt een bus. Het crowne plaza niet en dat gezeul met koffers was ik wel zat. Vandaar nu bastion
Bastion kan ook wel een opknapbeurt gebruiken, maar het ligt zo centraal. Pathé aan de overkant, goed voor als het regent zoals vorig jaarquote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja de ligging van Plaza is wel lekker aan de Maas daar maar het is echt zo een ding wat hip was in de jaren 80.
Bastion is iets nieuwer ook wel. Kruisheren is nice, maar ja, geen bus. Enige leuke aan de stad hier vind ik Moge Tee, Eclair Affair, Lush, Dominicanen en Amazing Oriental, maar op Eclair Affair na bezorgen die ook allemaal gewoon thuis
Whahahaquote:Op zondag 23 juni 2024 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Haventje bij Bastion is wel leuk ook, en het filmhuis en de Muziekgieterij, in die Pathe ben ik nog nooit geweest.
Bij Pet Thai ben ik een keer bijna overleden met mn doe maar vier pepertjes![]()
We gingen daarna naar een concert in de Muziekgieterij en iedereen vroeg aan me wie er overleden was.
Kijk of je Hoensbroek kunt plannen op een dag dat de kampementen er staan, da's extra leuk.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Best handig, dat voordeelboekje van de pcl. Niet echt vanwege de kortingen maar voor de ideeën![]()
We gaan in de vakantie naar het illusie museum Maastricht en naar kasteel Hoensbroek. Vraagt zoon: iets met geschiedenis zeker?![]()
Een dag Roermond en Valkenburg en ik heb al voor 4 van de 7 dagen plannen. Zoon wilde een dag extra, dussuh
Ga ik voor kijken, dank voor je tip!quote:Op maandag 24 juni 2024 09:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kijk of je Hoensbroek kunt plannen op een dag dat de kampementen er staan, da's extra leuk.
Ik weet niet wanneer je gaat, maar als je er toevallig de eerste of derde zondag van de maand bent: https://www.kasteelhoensb(...)ers-en-boogschieten/ en https://www.kasteelhoensb(...)lijkheid-hoensbroek/quote:Op maandag 24 juni 2024 09:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ga ik voor kijken, dank voor je tip!
Jaaa, we kunnen hierbij zijnquote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je gaat, maar als je er toevallig de eerste of derde zondag van de maand bent: https://www.kasteelhoensb(...)ers-en-boogschieten/ en https://www.kasteelhoensb(...)lijkheid-hoensbroek/
Je mag niet zelf zwaardvechten, maar wel boogschieten en vaak broodjes bakken boven het vuur enzo. Hangt ook van het weer af natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, we kunnen hierbij zijn
https://www.kasteelhoensb(...)schieten/#p214030683
![]()
Alleen even kijken hoe het met ov op zondag gaat. Dit lijkt me écht heel leuk, boogschieten
Zwaardvechten trouwens ook, lijkt me best zwaar om te doen![]()
Duimen voor mooi weer op 4 augustusquote:Op maandag 24 juni 2024 09:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je mag niet zelf zwaardvechten, maar wel boogschieten en vaak broodjes bakken boven het vuur enzo. Hangt ook van het weer af natuurlijk.
quote:Op maandag 24 juni 2024 09:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al een heel weekend het woord ‘aggenebbisj’ in mijn hoofd.
Fascinerend.
Dat sowieso. Lijkt me gaaf om te leren al zal dat niet zo 1, 2, 3 geleerd zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
Boogschieten is ook echt gewoon héél leuk hoor
Zwaardvechten heb ik een tijdje gedaan, is inderdaad best zwaarquote:Op maandag 24 juni 2024 09:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, we kunnen hierbij zijn
https://www.kasteelhoensb(...)schieten/#p214030683
![]()
Alleen even kijken hoe het met ov op zondag gaat. Dit lijkt me écht heel leuk, boogschieten
Zwaardvechten trouwens ook, lijkt me best zwaar om te doen![]()
Wrs zit er een vereniging bij je in de buurt, er zijn er namelijk veel meer dan je denkt. Misschien leuk om te doen?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]Sorry
[..]
Dat sowieso. Lijkt me gaaf om te leren al zal dat niet zo 1, 2, 3 geleerd zijn.
Ik ben nu op een site aan het kijken en die is redelijk in de buurt. De tijden zijn alleen lastig omdat dat samenvalt met de trainingstijden van zoon.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wrs zit er een vereniging bij je in de buurt, er zijn er namelijk veel meer dan je denkt. Misschien leuk om te doen?
Oeh, gaaf!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:00 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zwaardvechten heb ik een tijdje gedaan, is inderdaad best zwaarVooral met een maliënkolder aan.
De groep waar ik bij zat heet Bataille; zij doen ook vaak kampementen en dan vaak ook met een 'kiddy battle', dat is superleuk voor de kinderen. Ze zitten vaak bij kasteel Heeswijk, maar soms ook bij andere kastelen en bij evenementen.
Boogschieten heb ik ook een tijdje gedaan, dat valt best mee. In het begin schiet je wel vaak mis, maar dat geeft niet, en het gaat al snel veel beterquote:Op maandag 24 juni 2024 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]Sorry
[..]
Dat valt reuze mee!quote:Op maandag 24 juni 2024 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]Sorry
[..]
Ik eet al pittig sinds mn geboorte dus ik kan echt veel hebben maar dit was echt too much!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
WhahahaNooit meer 4 pepertjes dus
![]()
Zoon had het bij een Indiaas restaurant, in de buurt van het vrijthof. Hij kan écht heet eten maar dat geloofde de eigenaar niet. Kwam steeds met hetere sambal aanzetten, tot en met de heetste die hij in huis had. Zoon gaf geen krimp![]()
Maar ik zou van 4 pepertjes ook niet vrolijk worden dus ik snap het helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |