Ongevraagd is ongevraagd.quote:
ff per ongeluk iemands hand aanraken als je iets wil pakken en diegene beweegt op dat moment net toevallgi ook valt dus ook onder die definitie?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ongevraagd is ongevraagd.
Als ik een hand uitsteek ter begroeting of afscheid, nodig ik iemand uit om mij de hand te schudden, dus dan vraag ik het.
Elke andere aanraking is in principe ongevraagd.
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Kerels die elkaar ff een schouderklopje geven...
Nee, wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ff per ongeluk iemands hand aanraken als je iets wil pakken en diegene beweegt op dat moment net toevallgi ook valt dus ook onder die definitie?
Ow dus nu wordt het toch wat specifieker?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?
Er zullen kerels zijn die dat echt onwenselijk vinden, ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?
Op het voetbalveld zie je het toch elke dag in elke wedstrijd? Bij ons in de werkplaats zie ik het ook dagelijks gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus nu wordt het toch wat specifieker?
Ik dacht dat het hier nu ging over echt elke vorm die ongevraagd was?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Op het voetbalveld zie je het toch elke dag in elke wedstrijd? Bij ons in de werkplaats zie ik het ook dagelijks gebeuren.
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zullen kerels zijn die dat echt onwenselijk vinden, ja.
Ranzige mannen en dat slachtoffers zelf de schuld krijgen idd!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef Lienekien het volgende:
OK. Misschien moeten we maar weer terug naar het onderwerp van deze reeks.
"Gast, ben je homo of zo?" is een normalere reactie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:52 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”
“Ok, zal t niet meer doen”
Dit voegt ook weinig toe, eerlijk gezegd. Je doet op deze manier totaal geen recht aan de soms behoorlijk schrijnende situaties die zich op de werkvloer kunnen voordoen en hoe onveilig mensen zich daarbij voelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:52 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”
“Ok, zal t niet meer doen”
Voor kerels heeft het in het algemeen veel minder impact.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit voegt ook weinig toe, eerlijk gezegd. Je doet op deze manier totaal geen recht aan de soms behoorlijk schrijnende situaties die zich op de werkvloer kunnen voordoen en hoe onveilig mensen zich daarbij voelen.
Ik ben nu wel klaar met deze vruchteloze discussie.
Voor mannen kan het evengoed een (groot) probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerels heeft het in het algemeen veel minder impact.
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor mannen kan het evengoed een (groot) probleem zijn.
Jemig, doe normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?
Ik vind het respectloos…quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?
Is het ook, maar ik denk echt dat in verreweg de meeste gevallen het voor mannen veel minder impact heeft dan voor vrouwen. In zeer extreme gevallen is het uiteraard ook verschrikkelijk voor mannen, maar een klopje p de kont? Da's gewoon gay, niet doen!quote:
Mja. Weleens dat vrouwen steunend op m'n schouder hangen of even hun hand op mijn knie leggen. Zullen de meeste mannen geen probleem vinden als een vrouw dat (ongevraagd) doet. Ik in principe ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik denk echt dat in verreweg de meeste gevallen het voor mannen veel minder impact heeft dan voor vrouwen. In zeer extreme gevallen is het uiteraard ook verschrikkelijk voor mannen, maar een klopje p de kont? Da's gewoon gay, niet doen!
Zit maar eens bij een vrouw aan de kont, dat heeft emotioneel meestal een heel andere impact.
Nou, dat dus idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Weleens dat vrouwen steunend op m'n schouder hangen of even hun hand op mijn knie leggen. Zullen de meeste mannen geen probleem vinden als een vrouw dat (ongevraagd) doet. Ik in principe ook niet.
Omgekeerd zal het nog weleens uitdraaien op gezeik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:40 schreef Avianflu het volgende:
Ik had eens een collega, die keek alleen maar.
En dat was eigenlijk al grensoverschrijdend.
Geile Gerard werd hij genoemd in de wandelgangen, moet je toch niet willen als man.
Dus als een man tijdens een gesprek naar het decolleté van een vrouw kijkt ipv haar ogen, moet ze zich volgens jou maar meer bedekken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:26 schreef Eindsnelheid het volgende:
Als je als vrouw kijken grensoverschrijdend vindt dan mag je thuis blijven of een boerka dragen.
Zit er voor vrouwen die dat vinden geen nuance in "kijken"? Heel verschil of het snel even kijken of minutenlang staren is. Ik heb zelf nog nooit iemand moeilijk horen doen over dat eerste, vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:26 schreef Eindsnelheid het volgende:
Als je als vrouw kijken grensoverschrijdend vindt dan mag je thuis blijven of een boerka dragen.
Waarom je tieten showen als je niet wilt dat men naar je tieten kijkt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dus als een man tijdens een gesprek naar het decolleté van een vrouw kijkt ipv haar ogen, moet ze zich volgens jou maar meer bedekken?
Edit: ik als vrouw zijnde zou dat écht niet prettig vinden en zeggen waar mijn ogen zich bevinden
Er is kijken en kijken...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:26 schreef Eindsnelheid het volgende:
Maar waarom noem je het 2e kijken niet "staren" zegmaar, of zitten daar ook nog verschillen in?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is kijken en kijken...
Iedere vrouw kent dit verschil.
Mss ben jij een normale kijker en dan kan jij je er niets bij voorstellen.
Omdat het niet persé hoeft te gaan om staren of de lengte van het kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar waarom noem je het 2e kijken niet "staren" zegmaar, of zitten daar ook nog verschillen in?
Buiten dat ik dat ook niet begrijp zal er ook nog een verschil zitten in wie de kijker is. Is het die viespeuk van ICT of die knappe manager die je een promotie kan geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom je tieten showen als je niet wilt dat men naar je tieten kijkt?
Daar is zeker ook nog verschil in. Er is vluchtig kijken, er is nét wat langer dan normaal kijken naar bijv. het decolleté of de billen, er is van boven naar onder en weer terug omhoog kijken, er is uitkleden met de ogen etc..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar waarom noem je het 2e kijken niet "staren" zegmaar, of zitten daar ook nog verschillen in?
Maar dat alles is nog niet gelijk bedreigend denk ik, of ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar is zeker ook nog verschil in. Er is vluchtig kijken, er is nét wat langer dan normaal kijken naar bijv. het decolleté of de billen, er is van boven naar onder en weer terug omhoog kijken, er is uitkleden met de ogen etc..
Náást langer of korter staren.
Of die lekkere van ICT of die vieze manager die je promotie wilt geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:18 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Buiten dat ik dat ook niet begrijp zal er ook nog een verschil zitten in wie de kijker is. Is het die viespeuk van ICT of die knappe manager die je een promotie kan geven.
Dat is zeer zeker op zijn minst ongemakkelijk. Bedreigend kan het ook zijn, afhankelijk vd de tijd en plaats waar het gebeurt en de grootte vh gezelschap.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar dat alles is nog niet gelijk bedreigend denk ik, of ongemakkelijk.
Als iemand non stop staart en je nooit spreekt is dat wel een vreemde dynamiek natuurlijk. Kan me best voorstellen dat dat vaker gebeurt.... Zullen wel eenzame mannen zijn.
Mijn vermoeden is dat het eenzame mannen zijn die nooit een vrouw spreken, dus in die zin ben je een half object ook want het komt niet verder dan de uiterlijke schil.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker op zijn minst ongemakkelijk. Bedreigend kan het ook zijn, afhankelijk vd de tijd en plaats waar het gebeurt en de grootte vh gezelschap.
Het heeft niets te maken met lelijk of niet. Dat is ook zo'n ontzettendefoute aanname: het is pas grensoverschrijdend als de man in kwestie niet knap is. Het heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, dat dus idd.
Zelfs als een lelijke vrouw het zou doen heb ik er nog geen moeite mee, als de intentie goed is.
Mocht iemand zich aan mij zitten op te dringen terwijl ik er geen behoefte aan heb, doe ik wel een stapje achteruit met een voorzichtige afwerende beweging.
Haha, you wish..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het eenzame mannen zijn die nooit een vrouw spreken, dus in die zin ben je een half object ook want het komt niet verder dan de uiterlijke schil.
Wel triest verder.
I know, het gaat er mij om dat ik in het algemeen niet emotioneel geschaad word door een aanraking.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met lelijk of niet. Dat is ook zo'n ontzettendefoute aanname: het is pas grensoverschrijdend als de man in kwestie niet knap is. Het heeft er niets mee te maken.
They're all psycho killers?quote:
Nee.quote:
Howd you know?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Maar het zijn echt niet allemaal incels. Verre van zelfs.
Een Ali B bijvoorbeeld. (Innocent until proven guilty natuurlijk.)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Maar het zijn echt niet allemaal incels. Verre van zelfs.
Ervaring. En de ervaringen van andere vrouwen/meisjes.quote:
Die zal wel tegen je praten, en meer ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Ali B bijvoorbeeld. (Innocent until proven guilty natuurlijk.)
Waarom zou dat het geval zijn?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, het gaat er mij om dat ik in het algemeen niet emotioneel geschaad word door een aanraking.
Het kan soms echt wel onprettig zijn, maar de meeste mannen zijn daar gewoon snel overheen. Het levert meestal vooral irritaties op.
Voor vrouwen ligt het een stuk gevoeliger.
In die zaak gaat het niet om kijken natuurlijk. Maar inderdaad, dat is een mooi voorbeeld van een man die grensoverschrijdend gedrag vertoont en zeker geen incel is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Ali B bijvoorbeeld. (Innocent until proven guilty natuurlijk.)
Da's weer een heel andere discussie en ik denk dat als ik hier als man wat algemene aannnames zou gaan posten, dat ik daar weer gezeik mee ga krijgen. Geen zin in.quote:
Dat is niet wat ik stel. Een vrouw heeft de vrijheid om een decolleté te dragen, en een man/vrouw heeft de vrijheid om ernaar te kijken. Als je een probleem hebt met mannen/vrouwen die kijken en dat al “grensoverschrijdend” vindt, dan mag je thuis blijven of jezelf bedekken, dat is wat ik zei.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dus als een man tijdens een gesprek naar het decolleté van een vrouw kijkt ipv haar ogen, moet ze zich volgens jou maar meer bedekken?
Edit: ik als vrouw zijnde zou dat écht niet prettig vinden en zeggen waar mijn ogen zich bevinden
Dat kan je aan de user vragen die vond dat kijken “grensoverschrijdend” was. Een vrouw mag dragen wat ze wil. Een vrouw aanranden of verkrachten is verboden. Victim blaming hoort niet. Maar ga niet ‘kijken’ als “grensoverschrijdend” bestempelen, want dan schiet je gewoon door. Zoals ik al zei als je dat, het kijken, al “grensoverschrijdend” vindt zijn er oplossingen: o.a. thuis blijven of kleed je zo aan dat het geen aandacht trekt. Want dat “niet kijken” is ook een religieus gebod aan mannen, daar waar eerder vrouwelijke users hier Abdullah2 op aanvielen. Waarom zouden Nederlandse seculiere mannen zich houden aan een religieus gebod van niet kijken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit er voor vrouwen die dat vinden geen nuance in "kijken"? Heel verschil of het snel even kijken of minutenlang staren is. Ik heb zelf nog nooit iemand moeilijk horen doen over dat eerste, vandaar mijn vraag
Je klinkt nu als BansheeBoy met zijn “er is nee en nee”. Een vrouw mag dragen wat ze wil, dat is haar vrijheid, ik mag kijken, staren, urenlang als ik dat wil, dat is mijn vrijheid. Grensoverschrijdend is dat niet, anders kan ik ook vrouwen opleggen wat voor mij “grensoverschrijdend” is, waarmee ik hun vrijheid kan inperken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is kijken en kijken...
Iedere vrouw kent dit verschil.
Mss ben jij een normale kijker en dan kan jij je er niets bij voorstellen.
Die wordt al genoeg beperkt dus nee dankuquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:45 schreef Eindsnelheid het volgende:
anders kan ik ook vrouwen opleggen wat voor mij “grensoverschrijdend” is, waarmee ik hun vrijheid kan inperken.
Ik kan je op een briefje geven dat als jij urenlang gaat zitten kijken, de politie zeker wel optreedt als ik het meld.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:45 schreef Eindsnelheid het volgende:
[..]
Je klinkt nu als BansheeBoy met zijn “er is nee en nee”. Een vrouw mag dragen wat ze wil, dat is haar vrijheid, ik mag kijken, staren, urenlang als ik dat wil, dat is mijn vrijheid. Grensoverschrijdend is dat niet, anders kan ik ook vrouwen opleggen wat voor mij “grensoverschrijdend” is, waarmee ik hun vrijheid kan inperken.
Ik denk dat dat wel mee valt. Die hebben toch over t algemeen wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan je op een briefje geven dat als jij urenlang gaat zitten kijken, de politie zeker wel optreedt als ik het meld.
Nou nou, dat is ook niet aardig om zo over Miss Sly te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:43 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Die hebben toch over t algemeen wel wat beters te doen.
Het is niet persoonlijk. Maar om de politie te laten komen moet men toch wel iets meer doen dan alleen maar kijken. Maar goed als dat al grensoverschrijdend is, dan zijn we de weg aardig kwijt denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook niet aardig om zo over Miss Sly te praten
Uren naar iemand kijken is normaal?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk. Maar om de politie te laten komen moet men toch wel iets meer doen dan alleen maar kijken. Maar goed als dat al grensoverschrijdend is, dan zijn we de weg aardig kwijt denk ik.
Met een verrekijker voor je raam uren naar de overburen gluren.quote:
Kijken is dan ook niet per definitie grensoverschrijdend maar kán grensoverschrijdend zijn. Heb je een vriendin of zus(je) ofzo? Vraag ze eens naar hun ervaringenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk. Maar om de politie te laten komen moet men toch wel iets meer doen dan alleen maar kijken. Maar goed als dat al grensoverschrijdend is, dan zijn we de weg aardig kwijt denk ik.
Ik zou gewoon een telescoop neerzettenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Met een verrekijker voor je raam uren naar de overburen gluren.
Laten we gewoon kijken alleen niet als grensoverschrijdend bestempelen. Dat het heel vervelend kan zijn kan ik me indenken. Ik denk dat er nog wel wat zit tussen kijken en grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kijken is dan ook niet per definitie grensoverschrijdend maar kán grensoverschrijdend zijn. Heb je een vriendin of zus(je) ofzo? Vraag ze eens naar hun ervaringen
Kijken kan heel prima grensoverschrijdend zijn. Dus wat mij betreft spreken we dat niet af.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:00 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Laten we gewoon kijken alleen niet als grensoverschrijdend bestempelen. Dat het heel vervelend kan zijn kan ik me indenken. Ik denk dat er nog wel wat zit tussen kijken en grensoverschrijdend gedrag.
Ok, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijken kan heel prima grensoverschrijdend zijn. Dus wat mij betreft spreken we dat niet af.
Grensoverschrijdend is overigens niet hetzelfde als strafbaar (in strafrechtelijke zin).
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een telescoop neerzetten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:23 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
En dan je afvragen waarom sommige mensen je een creep vinden. Uren gluren.
Als je voor het raam van je huis aan de Nieuwstraat in Kerkrade met een verrekijker je overburen aan de Neustraße in Herzogenrath gaat begluren, dan is dat zonder twijfel grensoverschrijdend.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Met een verrekijker voor je raam uren naar de overburen gluren.
https://speld.nl/2024/06/(...)te-voelen-in-het-ov/quote:Hoe kunnen we vrouwen leren zich veiliger te voelen in het OV?
23 juni 2024 door Jan van Tienen en Matthijs van Rumpt
Negen op de tien vrouwen geeft aan zich niet veilig te voelen op NS-stations. Dat blijkt uit een enquete van KRO-NCRV’s Pointer. De vraag is dan ook: hoe kunnen vrouwen leren zich veiliger te voelen?
“Ik denk dat het een kwestie is van leren voelen dat het wel goedkomt”, zegt Fred, een man die weleens het OV pakt. “En verder niet zo aanstellen.” Fred tuft op de grond.
“Vrouwen moeten gewoon positief leren denken”, zegt een andere man, Nigel, die tijdens het gesprek zijn zonnebril ophoudt. “Als je denkt dat het goed komt, geeft het universum jou een goede uitkomst.”
Over een heel andere boeg gooit deze groep mannen het: “Wij gaan vaak tegenover een vrouw zitten zodat zij zich veilig voelt”, zegt Jeremy. “Als ik haar lang en indringend genoeg aankijk weet zij dat ze zich bij geen zorgen hoeft te maken.” – “Zeker niet als we haar met de rest van de boys afschermen van de rest van de coupe”, zegt John.
Wat is dit nou weer voor achterlijk artikel?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://speld.nl/2024/06/(...)te-voelen-in-het-ov/
Ken je de speld niet?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijk artikel?
Linda van de salarisafdeling wil dat absoluut niet en Angela van het secretariaat wordt boos als je het niet doet.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
Je hebt kijken en kijken, even in decolleté kijken is denk ik een natuurlijke reactie maar de borsten uit het topje kijken is weer creepy en dat mag zeker grensoverschrijdend genoemd worden
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.quote:
Echt! Hou op met geile mannen drachtig noemen!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 01:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen willen graag tot absolute stelregels komen. Dat gaat simpelweg niet omdat er zo ontzettend veel variabelen zijn. Miep doet aangifte van een onveilige werkplek omdat drachtige Derk iets te lang naar haar kijkt. Maar een tik op de bips door hunk Jay van HR ontvangt ze met plezier.
Ik chargeer even, maar het punt is duidelijk.²
Dus doe het gewoon niet zonder dat je weet dat de ander het ok vindt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.²
Dat is onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extreem veel variabelen waardoor absolute stelregels in deze schier onmogelijk worden. Ik kom niet verder dan better safe than sorry.²
Gewoon niet doen, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 02:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vindt Miep ontzettend jammer als Hunk Jay niets doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 04:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, dat lijkt me duidelijk
Erg vermoeiende act ben jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vindt Miep ontzettend jammer als Hunk Jay niets doet.²
Ik heb dus over het proeven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 03:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is onzin
Zo vinden ze het bij de ene snoepwinkel prima als je alles even proeft, bij de volgende mag je een paar proeven en bij hun buurman niets
Wil niet zeggen dat je geen regels op kunt stellen voor diefstal of wel soms?
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of nietquote:
Kan je vinden. Maar ik hou jullie gewoon een spiegel voor. Het is niet zo makkelijk als jullie doen lijken.quote:
Lekker spontaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of niet
zo ingewikkeld is het allemaal niet
je kan ook spontaan in dr tietjes knijpen en hopen dat je er een tegen bent gekomen die dat grappig vindquote:
Uitzonderingen hou je altijd ik ken geen vrouwen die het graag willen dat je half uur in hun decolleté loopt te gapenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan je vinden. Maar ik hou jullie gewoon een spiegel voor. Het is niet zo makkelijk als jullie doen lijken.²
Kan ze makkelijk oplossen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Uitzonderingen hou je altijd ik ken geen vrouwen die het graag willen dat je half uur in hun decolleté loopt te gapen
Geen decolleté uitbaten. Geen auto in de showroom zetten als je geen potentiële kopers wilt aantrekken.quote:
Alsof mensen in de winkel het altijd eerst vragen als ze iets even vast pakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je aan de eigenaar vragen of het mag of niet
zo ingewikkeld is het allemaal niet
Het is nu zomerweer, een vrouw kan dus geen decolleté dragen omdat er een kans bestaat dat er mannen in lopen te gapen, je hebt je als man maar te gedragen, een korte blik mag en dat zal ook geen enkele vrouw vervelend vinden maar dat gapen is gewoon creepy gedragquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen decolleté uitbaten. Geen auto in de showroom zetten als je geen potentiële kopers wilt aantrekken.²
Ze mag alles. Maar dan moet ze het maar accepteren dat sommige mannen langer kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is nu zomerweer, een vrouw kan dus geen decolleté dragen omdat er een kans bestaat dat er mannen in lopen te gapen, je hebt je als man maar te gedragen, een korte blik mag en dat zal ook geen enkele vrouw vervelend vinden maar dat gapen is gewoon creepy gedrag
zwakke mannenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze mag alles. Maar dan moet ze het maar accepteren dat sommige mannen langer kijken.²
Dat is prima, maar als het issue is dat mannen kijken, dan is het prima dat we de mannen dié dan kijken betitelen als 'zwakke mannen', maar dan zijn er dus nog steeds mannen die kijken. Dat gaat blijven gebeuren, dus als je dat soort aandacht pertinent niet wil, dan kun je of wachten tot de hele wereld zich aan jou aanpast, of jij past je aan aan de wereld.quote:
Ja dat is een gegeven waar vrouwen mee moeten dealen. Het is niet anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |