SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Kan je uitzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die oranje troep mij op mobiel bespaard bleef
Maar helaas
#MeTooquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die oranje troep mij op mobiel bespaard bleef
Maar helaas
Dit was balverlies van Kucka (voor de goal van Oekraïne).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hancko verlangt terug naar een type Zerrouki.
Wat een oerdom balverlies steeds.
Ik dacht dat het een distributiecentrum van ESPRIT was, tot ik die velden zagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:13 schreef Stoorzendert het volgende:
De ArenA ziet er nog minder zielloos uit.
Alle Trumpaanhangersquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is mijn naam ineens oranje?
Weet ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was balverlies van Kucka (voor de goal van Oekraïne).
Je bent zelf zwartquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is Mortaxx oranje en Caland zwart bijvoorbeeld?
Dat is niet mijn tekstquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een distributiecentrum van ESPRIT was, tot ik die velden zag
Hele karige act dit altijdquote:
Refresh, autoupdate berichten zijn eerst zwart.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk degradeert Nederlandquote:
Prinses Alexia is volgende week jarig en dat vieren we nu alvastquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is mijn naam ineens oranje?
Zijn Turken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt @Caland welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Scriptje wie oranje is loopt niet helemaal lekker lijkt het
Ach ik gedraag me gewoon als schijtuser dus wat maakt het uitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het altijd wel ietwat irritant dat ik nu iets minder goed kan zien dat @:GGMM Forum Admin is.
Maar verder had ik vooral zin om te zeiken.
De Djokovic van het voetbal?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Bij Hancko is er elke wedstrijd een moment dat je denkt dat ie niet verder kan.
2/2 al dit EKquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Hij moet vertrekken bij Feyenoord. Dat is de enige topspeler die daar rondlooptquote:
Ja, dat is wel heel typisch.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Lijkt me beter als ze winnen, maar goedquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een gelijkspel lijkt me goed nieuws voor België toch
hahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we nog een seizoen genieten van Hancko in Rotterdam dus.
Makkelijk eerste
Dat zegt mij dus helemaal niksquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:27 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL lacht @:dombohetolifantje1 faliekant uit
CelticKKD.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:27 schreef Coco het volgende:
@:PSVCL lacht @:dombohetolifantje1 faliekant uit
De laatste wedstrijd welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hancko is echt nog nooit gewisseld bij Feyenoord
Maar dat zijn zielige reserve-Russenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator voor Oekraïne is.
Wel tochquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben dit EK nog geen penalty gezien.
Duitsland en Kroatië.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan zal Frankrijk er wel een mee krijgen later vandaagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ook even vergeten waar en wanneer, maar ik meen me te herinneren dat m'n poeltje door een penalty verneukt werdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh wel.
Dan heb ik die wedstrijd even gemist.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste goal tot nu toe? Zeg het maar jongens
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel slecht nieuws voor Belgie dit.
Juist wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.
Dan heeft iedereen 3 punten in de groep, ook wel een spannende situatie voor de laatste speelronde van de groep.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.
Als het er echt om gaat geeft de Oekraïense verdedigingslinie de laatste jaren niet thuisquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist wel.
Knotsgekke laatste ronde met een GEBRAND Oekraine.
Je loopt 2 en half jaar achter.quote:
Daar waar het er echt om gaat juist welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het er echt om gaat geeft de Oekraïense verdedigingslinie de laatste jaren niet thuis
Is het Heus ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die nieuwe linksback kan er geen pepernoot van
kom nou, belgië moet toch nog wel 4 punten uit 2 wedstrijden weten te halen, als ze dat niet kunnen gaan ze er sowieso uit in de 1/8ste finalesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel slecht nieuws voor Belgie dit.
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit doet me denken aan de goal van bergkamp tegen Argentinië
Alleen deze vind ik mooier
Keiharde comebackquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.
Tegenwoordig is het Bosma.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.
Ineens snappen we waarom hij met dit idee kwam:quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onderling resultaat van Belgie op Slowakije is ook nog eens minder.
@:capuchon_jongen heeft een GROOT probleem nu
Wie gaat er dan elke klassieker scorenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verkoop die Paixao nu gewoon @:Dennis
Paar urnen. Dat is alles.quote:
Sauerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaat er dan elke klassieker scoren
Het leek er inderdaad best wel veel op , vooral in de slo-moquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit doet me denken aan de goal van bergkamp tegen Argentinië
Alleen deze vind ik mooier
Kooke doet net alsof het een Fransman is met z'n Obèrquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die nieuwe linksback kan er geen pepernoot van
Is dat het Turkse broertje van Youri?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Oneens, niet de mooiste. Die is van Müldür.
Messi-Ronaldo is al even passé. We leven nu in het tijdperk Haaland-Mbappe.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:45 schreef tong80 het volgende:
Weer een jonkie. Feijenoorder zelfs. Eindelijk verlost van de Messi-Ronaldo hype.
Tweet dat maar aan Willem.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Haalandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Messi-Ronaldo is al even passé. We leven nu in het tijdperk Haaland-Mbappe.
Jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die grap is al gemaakt toen Turkije speelde
Zeker als de Belgjes verliezen van Roemeniëquote:
Willem Vissers heeft mijn post gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Die van Shaqiri was nog mooier.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Ook als ze winnen gaan ze Slowakije niet voorbij, toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker als de Belgjes verliezen van Roemenië
Wat is "even" na 20 jaar gelul over de besten ooitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien niet mooier, wel moeilijker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Denemarken zou hem wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:53 schreef Caland het volgende:
Haaland
Heeft dit EK zelfs nog minder goals gemaakt dan Woutje Weghorst
Viniquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:54 schreef PzKpfw het volgende:
Sowieso de mooiste overwinning tot nu toe, het is ze gegund.
Is een keer wat anders dan personen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
Er vliegen televisies de ramen uit in Moskou.
dat zijn toch de serviers? of zijn de slowaken net zo erg?quote:
Het begint rap een 2e Hongarije te worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat zijn toch de serviers? of zijn de slowaken net zo erg?
Vooral de huidige regerende partij, als land zelf is het zeker niet zo erg als servie ofzo. En slowakije levert nog steeds doodleuk wapens omdat ze geen paria in europa willen worden, ietsjes pragmatischer allemaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat zijn toch de serviers? of zijn de slowaken net zo erg?
Oh wacht, jij ontkent zeker ook dat er nu oorlog is in Oekraïne en dat er heel veel steden kapotgeschoten zijn?quote:
mooi, dan kan ik daar nog wel op vakantiequote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral de huidige regerende partij, als land zelf is het zeker niet zo erg als servie ofzo. En slowakije levert nog steeds doodleuk wapens omdat ze geen paria in europa willen worden, ietsjes pragmatischer allemaal.
We gaan voor 6 op 6 anders hebben we niets te zoeken op het EKquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kom nou, belgië moet toch nog wel 4 punten uit 2 wedstrijden weten te halen, als ze dat niet kunnen gaan ze er sowieso uit in de 1/8ste finales
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh wacht, jij ontkent zeker ook dat er nu oorlog is in Oekraïne en dat er heel veel steden kapotgeschoten zijn?
beetje sneue actquote:
Je kent het woord 'sneu' niet?quote:
Het is geen act. Maar laten we idd weer terug gaan naar het voetbal (brood en spelen)quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je kent het woord 'sneu' niet?
Betekenis 'sneue'
sneu (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
teleurstellend
2
teleurgesteld: hij keek wat sneu
3
meelijwekkend, enigszins belachelijk: een sneue figuur
Hint: betekenis 3 is van toepassing op mensen die goed gedocumenteerde oorlogen ontkennen , zoals die in Oekraine of in Gaza.
Nu weer terug naar voetbal
Was naar 't kappertje maat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo is fanboy en EK-mod @:onlogisch hier nu weer niet.
Dan klinkt het applaus nu beter.quote:
Je hebt Sauer zijn debuut op dit EK gemist.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was naar 't kappertje maat.
Haartjes weer gefreshed.
Nee, die kreeg ik nog net mee. Gelijk een vrijetrap versierd. Baasje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt Sauer zijn debuut op dit EK gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |