quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste goal tot nu toe? Zeg het maar jongens
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel slecht nieuws voor Belgie dit.
Juist wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.
Dan heeft iedereen 3 punten in de groep, ook wel een spannende situatie voor de laatste speelronde van de groep.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom? Als ze winnen van de Roemen is er weinig aan de hand.
Als het er echt om gaat geeft de Oekraïense verdedigingslinie de laatste jaren niet thuisquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist wel.
Knotsgekke laatste ronde met een GEBRAND Oekraine.
Je loopt 2 en half jaar achter.quote:
Daar waar het er echt om gaat juist welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het er echt om gaat geeft de Oekraïense verdedigingslinie de laatste jaren niet thuis
Is het Heus ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die nieuwe linksback kan er geen pepernoot van
kom nou, belgië moet toch nog wel 4 punten uit 2 wedstrijden weten te halen, als ze dat niet kunnen gaan ze er sowieso uit in de 1/8ste finalesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel slecht nieuws voor Belgie dit.
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit doet me denken aan de goal van bergkamp tegen Argentinië
Alleen deze vind ik mooier
Keiharde comebackquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.
Tegenwoordig is het Bosma.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Bergkamp. Normaal corrigeer ik niet, maar wie de bal speelt.
Ineens snappen we waarom hij met dit idee kwam:quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onderling resultaat van Belgie op Slowakije is ook nog eens minder.
@:capuchon_jongen heeft een GROOT probleem nu
Wie gaat er dan elke klassieker scorenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verkoop die Paixao nu gewoon @:Dennis
Paar urnen. Dat is alles.quote:
Sauerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie gaat er dan elke klassieker scoren
Het leek er inderdaad best wel veel op , vooral in de slo-moquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit doet me denken aan de goal van bergkamp tegen Argentinië
Alleen deze vind ik mooier
Kooke doet net alsof het een Fransman is met z'n Obèrquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die nieuwe linksback kan er geen pepernoot van
Is dat het Turkse broertje van Youri?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Oneens, niet de mooiste. Die is van Müldür.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |