SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide ploegen hebben hun eerste wedstrijd verloren, dus ze zullen er op gebrand zijn om hier een waar spektakel van te gaan maken!
POLL
[ Bericht 0% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 21-06-2024 16:11:09 ]
Nu weet je hoe ik me voelquote:
Toppunt van TOP-OPquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10. Ondrej Lingr's Briljantie: Ondrej Lingr is een van de meest opwindende spelers om naar uit te kijken in het Tsjechische team. Lingr heeft een uitstekend seizoen achter de rug bij zijn club, met indrukwekkende doelpunten en assists. Zijn vermogen om op cruciale momenten te schitteren maakt hem een sleutelspeler voor Tsjechië. Lingr’s techniek, inzicht en doorzettingsvermogen zorgen ervoor dat hij een constante dreiging vormt voor elke tegenstander. Zijn aanwezigheid op het veld kan het verschil maken in deze wedstrijd.
Vooral deze zin.....quote:
Ik sla al dat geouwehoer dit toernooi over. Er zit echt niet één leuke gast bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:50 schreef Caland het volgende:
Dean Gorré heeft een analyse van 10 minuten lang van Shota Arveladze gekregen en besloten daar precies niks van te gebruiken
Brama en Hiddink vond ik wel goed, die hadden zich in ieder geval voorbereidquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sla al dat geouwehoer dit toernooi over. Er zit echt niet één leuke gast bij.
Hup Shota.
Ja die gingen nog wel. Febo Theo ook als ik er over nadenk. Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Brama en Hiddink vond ik wel goed, die hadden zich in ieder geval voorbereid
Waarom zou je je voor een dikbetaalde bijbaan ook voorbereidenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die gingen nog wel. Febo Theo ook als ik er over nadenk. Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.
Ha ha. Genent met van Basten vooral.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je je voor een dikbetaalde bijbaan ook voorbereiden
Dat denken de meeste users hier ook over jouw geklets op FOK!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat denken de meeste users hier ook over jouw geklets op FOK!
Grapje ouwe dibbes
Hallo Renequote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Wat deze wedstrijd voor mij zo bijzonder maakt is dat beide teams erop gebrand zullen zijn om een sterke indruk achter te laten.
Fijn dat de maatschappij tegenwoordig zo inclusief is dat mensen er gewoon voor uitkomen dat ze een nichtendrankje nuttigenquote:
Vooral omdat het de tweede wedstrijd in de eerste ronde is. Als het nou de derde wedstrijd zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Wat deze wedstrijd voor mij zo bijzonder maakt is dat beide teams erop gebrand zullen zijn om een sterke indruk achter te laten.
Vergeet niet dat dit voor Tsjechie ook altijd een belangrijk evenement is geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch wel mooi om te zien wat het doet voor een land als Georgië om hierbij te zijn.
Ze zullen alles zetten op het feit dat vanaf nu iedere wedstrijd gewonnen moet worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Zowel Georgië als Tsjechië zijn op zoek naar een overwinning om hun kansen op kwalificatie voor de knock-outfase te vergroten. De groepsfase van een groot toernooi zoals het EK is altijd spannend, maar voor een debuterend team zoals Georgië, en een team zoals Tsjechië dat zich wil bewijzen, ligt de druk nog hoger.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Mijn grapje kwam er ook al niet zo lekker uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het topic bloedt behoorlijk dood na het mislukte grapje van Klum
gohquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn grapje kwam er ook al niet zo lekker uit.
Misschien moeten we dit topic een keer wat serieuzer houdenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn grapje kwam er ook al niet zo lekker uit.
Heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit topic een keer wat serieuzer houden
Ben je voor of tegen Georgië bij de EU?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit topic een keer wat serieuzer houden
Dan wordt er zometeen 'ja' gepost.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen Georgië bij de EU?
Wat heeft waar niks mee te maken? Waar heb je het over?quote:
Ja doe maar hoor, gezellig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dacht dat je hier op reageerde.....quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft waar niks mee te maken? Waar heb je het over?
[..]
Ja doe maar hoor, gezellig.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft waar niks mee te maken? Waar heb je het over?
Erg jammer dat men het massaal laat afweten hier. Nep EK volgers.
Feitjesquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat de feitjes en weetjes aanslaan
Georgië, dat prachtige land in de Kaukasus, wordt gezien als een potentiële kandidaat voor EU-lidmaatschap. Maar laten we eerlijk zijn: de EU heeft al genoeg problemen zonder nog een staat met politieke instabiliteit en economische uitdagingen toe te voegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je vergeet Lingr.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Tsjecho-Slowakije niet meer bestaat, dat was me een teampje geweest!!
Dubravka - Coufal - Skriniar - Krejci - Hancko - Soucek - Lobotka - Hlozek - Cerny - Schick - Haraslin
Wat te denken van Joegoslavië.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Tsjecho-Slowakije niet meer bestaat, dat was me een teampje geweest!!
Dubravka - Coufal - Skriniar - Krejci - Hancko - Soucek - Lobotka - Hlozek - Cerny - Schick - Haraslin
Daar kan @capuchon_jongen je het nodige over vertellen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat de broer van Mr. Bean bij NAC heeft gespeeld?
Dit is een mooi onderbouwd antwoordquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Georgië, dat prachtige land in de Kaukasus, wordt gezien als een potentiële kandidaat voor EU-lidmaatschap. Maar laten we eerlijk zijn: de EU heeft al genoeg problemen zonder nog een staat met politieke instabiliteit en economische uitdagingen toe te voegen.
Ten eerste, laten we de politieke situatie van Georgië onder de loep nemen. We hebben het over een land dat nog steeds kampt met territoriale conflicten. De afvallige regio's Abchazië en Zuid-Ossetië zijn blijvend hete hangijzers. En laten we niet vergeten dat Rusland maar al te graag zijn invloed in dit gebied uitoefent. Moeten we echt nóg een geopolitiek slagveld toevoegen aan onze al overvolle agenda?
Economisch gezien, is het beeld al niet veel rooskleuriger. Georgië heeft een economie die afhankelijk is van landbouw en mijnbouw, met een bruto binnenlands product dat niet kan tippen aan de EU-normen. Waarom zouden we een land opnemen dat nog een lange weg te gaan heeft om op economisch vlak enigszins mee te kunnen draaien? Misschien willen we de EU omtoveren tot een liefdadigheidsinstelling, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
Dan is er nog de kwestie van democratie en mensenrechten. Georgië heeft vooruitgang geboekt, jazeker, maar het is nog steeds een lange weg naar de waarden en normen die de EU zegt te handhaven. Willen we echt een land binnenhalen dat nog worstelt met corruptie en een fragiel rechtssysteem?
En natuurlijk, laten we niet vergeten hoe goed de vorige uitbreidingen zijn verlopen. Het lidmaatschap van landen met vergelijkbare problemen heeft ons alleen maar hoofdpijn en complicaties bezorgd. Hebben we geleerd van onze fouten? Blijkbaar niet, als we serieus overwegen om Georgië toe te laten.
Dus, lieve luisteraars, laten we pragmatisch zijn en Georgië op een veilige afstand houden. Laat de EU eerst haar eigen huis op orde krijgen voordat we nieuwe buren uitnodigen die alleen maar nieuwe problemen meebrengen.
Dank u.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:24 schreef Nober het volgende:
En de goal.
De goal voor Tsjechië.
Het is 0-1.
Ken je Jan Koller nog ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:22 schreef WAvanBuren het volgende:
En de kol, de kol van Tsjecho-Slowakije.
Daarom support ik Utrechtquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt ook echt NIKS van voetbal.
Die schittert weer eens door afwezigheid.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kan @:capuchon_jongen je het nodige over vertellen.
El Ahmadi heeft een concurrent @TweedeKlumquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
‘De goal werd afgekeurd, maar als hij hem goedkeurt is het gewoon een goal’
-Dean Gorré
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |