SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten ze die K2 tanks voor Polen maar naar Ukraine sturenquote:
quote:Wikipedia
https://en.wikipedia.org > wiki
K2 Black Panther is a South Korean main battle tank, designed by the Agency for Defense Development and manufactured by Hyundai Rotem. The tank's design ...
?CN08 120 mm gun · ?EuroPowerPack · ?11th Maneuver Division · ?Samyang
quote:Zuid-Korea wil wapenleveranties aan Oekraïne heroverwegen
Zuid-Korea heeft ontstemd gereageerd op het nieuwe verdrag tussen buurland Noord-Korea en Rusland.
De nationale veiligheidsadviseur Chang Ho-jin zei dat zijn regering zich grote zorgen maakt, bericht persbureau Yonhap.
Hij kondigde aan dat opnieuw zal worden gekeken naar het huidige beleid voor wapenleveranties aan Oekraïne.
Zuid-Korea zegt momenteel geen dodelijke wapens te leveren aan Oekraïne, maar dat beleid zou dus kunnen veranderen.
Specifieke maatregelen worden naar verwachting later bekendgemaakt.
Chang kondigde ook aan dat nieuwe sancties worden ingesteld tegen schepen, personen en organisaties die olie en wapens vervoeren tussen Rusland en Noord-Korea.
https://www.theguardian.c(...)ine-war-live-updatesquote:Mariia Ionova co-chair of the Equal Opportunity Caucus in the Ukrainian parliament, said a Nato refusal to give Ukraine a date to join missed an opportunity to make a demonstration of strength. “Hybrid world war three has already started”, she said.
She pointed out for the first time in 45 years Vladimir Putin had gone to North Korea to increase the amount of artillery shells it receives from Pyongyang from the current estimate of 5m. By contrast she pointed out that Ukraine was “still waiting for 1m shells from the EU after seven months of delay”.
Dat zeggen ze helemaal niet, ze zeggen dat ze er naar gaan kijken. En we weten ook helemaal niet wát zuid Korea gaat leveren, als ze dat al gaan doen. Noord-Korea levert gigantisch veel, ook al is de kwaliteit slecht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:49 schreef Ulx het volgende:
Weer een faal van Poetin.
Hij is voor lul gezet door naar Noord-Korea te gaan om daar te smeken om granaten. Om daarmee Zuid-Korea zo boos te maken dat zij zeggen wapens aan Oekraïne te gaan leveren.
Zuid-Korea heeft een behoorlijk grote defensie industrie. Ze laten zich niet fucken door Kim.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zeggen ze helemaal niet, ze zeggen dat ze er naar gaan kijken. En we weten ook helemaal niet wát zuid Korea gaat leveren, als ze dat al gaan doen. Noord-Korea levert gigantisch veel, ook al is de kwaliteit slecht.
Dat weet ik. Maar dat zegt nog helemaal niks. Er is noppa bekend wat Zuid-Korea gaat doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zuid-Korea heeft een behoorlijk grote defensie industrie. Ze laten zich niet fucken door Kim.
de energiesector is de achillepees van de ruzziaquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:26 schreef oheng het volgende:
Misschien wel de slechtste dag ooit om werkzaam te zijn in de russsische energie sector. Heeft iemand een schatting hoeveel installaties zijn aangevallen? 10?
En ik had een paar dagen geleden *ergens* de opinie gelezen van een Oekrainsche soldaat over de pzh2000.
Hij beweerde dat de pzh2000 veel beter bestand is tegen o.a. Lancet drones. Met name in tegenstelling tot de AHS Krab. Zo meldde dat een naburige Pzh2000 5 Lancet drones had overleefd.
Iets wat ook uit Oryx blijkt: 1 beschadigde Pzh2000 vs 26 vernietigde / 6 beschadigde Krabs.
Ook de loop van de Pzh2000 was veruit superieur, hoefde pas na 6000 schoten vervangen te worden (met 5 kruitladingen IIRC).
Artikel helaas kwijt. Maar er zijn dus ook positieve geluiden over de Pzh2000.
ik weet niet of die kwaliteit zo slecht is, zeker als er technische ondersteuning van rusland bij komtquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zeggen ze helemaal niet, ze zeggen dat ze er naar gaan kijken. En we weten ook helemaal niet wát zuid Korea gaat leveren, als ze dat al gaan doen. Noord-Korea levert gigantisch veel, ook al is de kwaliteit slecht.
Als je de pagina te lang open hebt staan lopen de posts en de paginanummering niet meer synchroon. Dan moet je eerst refreshen voor je zelf iets post.quote:Op donderdag 20 juni 2024 06:30 schreef Delenlill het volgende:
Geen idee waarom dat eerste plaatje onder de spoiler zo klein is, ook heb ik op het ogenblik andere problemen. Na het plaatsen van een post refreshed de pagina niet automatisch en laat dus niet gelijk mijn nieuwe post zien aan mij. En de knoppen "preview" en "wijziging doorvoeren" werken niet goed.
Ik heb de pagina altijd open staan. Dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb. En ik zie dat er meer zijn met dit probleem (feedback, bugs en development)quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je de pagina te lang open hebt staan lopen de posts en de paginanummering niet meer synchroon. Dan moet je eerst refreshen voor je zelf iets post.
Tenminste, dat denk ik.
Of een nieuwe update van mijn adblocker is de oorzaak, de cookies moeten gewist worden, of Danny heeft wat dingen veranderd om mensen met een actieve adblocker te irriteren.quote:Lieve Delenlill,
Omdat je een mogelijk adblocker gebruikt kan het zijn dat sommige delen van de site niet (correct) werken. Schakel je adblocker(s) uit als je problemen ondervindt. FOK! is een onafhankelijke site die volledig draait op vrijwilligers en alle kosten moet dekken met advertentieinkomsten. Als je morgen ook nog wilt kunnen FOK!ken kun je daaraan zelf bijdragen door FOK! te whitelisten in je adblocker. Je kunt FOK! namelijk wel gratis gebruiken, maar wij kunnen FOK! niet gratis in de lucht houden. Als je geen advertenties wilt zien kun je overwegen een premium account (abo) aan te schaffen. Daarmee kun je banneradvertenties uitschakelen.
quote:Branded ‘Foreign Agents,’ Wives and Mothers of Mobilized Russian Soldiers Face Uncertain Future
Wives and mothers of mobilized soldiers staged a rare protest in front of the Russian Defense Ministry on June 3.
Put Domoi (“Way Home”), one of the most prominent groups of women relatives of mobilized Russian soldiers, has been calling on the Kremlin to return their husbands and sons from the front lines in Ukraine for months.
But when Russia designated Put Domoi a “foreign agent” in late May, the move was still fairly unexpected.
“It seems like loving your spouse and wanting him to be safe is a [marker of] ‘foreign influence’ now. I guess at this point, the only thing the government wants from us is to breed to produce more children,” said Maria Andreeva, one of the few public faces of the movement, who herself was also labeled a “foreign agent” on May 31.
Andreeva said she was surprised to see herself named a “foreign agent,” as she had taken a step back from her activities with the group in recent months.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:No Compromise Met in Ukraine Debt Talks While Deadline Is Looming
Ukraine’s government hasn’t reached an agreement with Eurobond holders in first round of negotiations, but talks continue – everyone should rush before August.
Ukraine’s government failed to reach a compromise with Eurobond holders during the first round of negotiations, but it’s also not interested in default – especially during a wartime economy.
For half a year at least, news from debt restructuring negotiations was a subject of intense curiosity. The news from negotiations and preparations for them were confidential until June, 17, when the Ministry of Finance of Ukraine published a press release about the first round of negotiations.
quote:Zambia joins Global Peace Summit communiqué
President Volodymyr Zelenskyy called on all peace-loving countries to join the communiqué and implement the Peace Formula
Zambia joined the communiqué of the first Global Peace Summit held on June 15-16 in Switzerland, President Volodymyr Zelenskyy announced on X.
The Ukrainian leader thanked the country for supporting efforts to achieve sustainable, comprehensive and just peace.
"We appreciate the growing support for the Peace Summit and its final Communiqué from all continents, including Africa. We value that Zambia, together with other African countries, takes a clear stance in favor of the UN Charter, peace, and progress," Zelenskyy said.
The president noted that the Peace Formula is a format in which each country can have its say and make its own contribution to achieving common goals. He called on all peace-loving countries to join the communiqué and implement the Peace Formula.
"Together, we can restore peace, stable development, and mutual respect in international affairs," the head of state concluded.
On June 15-16, the Global Peace Summit initiated by Ukraine took place in Switzerland. Russia was not invited to it.
On June 17, the signatures under the joint communiqué of two countries – Iraq and Jordan – disappeared. Subsequently, Deputy Head of the Office of the President Ihor Zhovkva told RFE/RL that the countries did not sign the communiqué, and that their appearance in the list of signatories was a "technical failure".
On June 18, the signature of Rwanda disappeared, but the Ecumenical Patriarchate joined the signatories.
The following countries also did not sign the document: Armenia, Bahrain, Colombia, Qatar, India, Indonesia, Libya, Mexico, Saudi Arabia, South Africa, Thailand, United Arab Emirates. Brazil did not sign either, but it was an observer at the event.
Here is the full text of the communiqué: on nuclear and food security, release of prisoners. The text also mentions the need of "involvement of and dialogue between all parties" to achieve peace.
Ik heb het probleem wel vaker en volgens mij ligt het daaraan. Het is idd een bug. Eerst refreshen lost het probleem op.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:50 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ik heb de pagina altijd open staan. Dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb. En ik zie dat er meer zijn met dit probleem (feedback, bugs en development)
Refreshen lost het probleem alleen maar tijdelijk voor mij op. Ik moet nu elke keer nadat ik iets gepost heb, of een post gewijzigd heb refreshen voordat ik weer kan posten, en voordat de wijziging/nieuwe post van mij of anderen te zien zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het probleem wel vaker en volgens mij ligt het daaraan. Het is idd een bug. Eerst refreshen lost het probleem op.
quote:EU approves first-ever sanctions on Russian gas
It’s a notable evolution in strategy for the EU, and came after Germany and Hungary held up a deal for weeks.
The EU will hit Russia with unprecedented sanctions against its lucrative gas sector, according to the Belgian EU presidency — a once-unthinkable step that could drain hundreds of millions from Moscow’s war chest.
The decision, which EU ambassadors reached Thursday morning, came after stiff opposition from Germany and Hungary stalled a deal for weeks — though over different parts of the package.
The penalties won’t hit the majority of Russia’s liquid natural gas (LNG) exports to the EU. Instead, they will ban EU ports from reselling Russian LNG after it arrives and block financing for Russia’s planned Arctic and Baltic LNG terminals.
It’s a notable moment for the EU. Since Vladimir Putin’s full-scale invasion of Ukraine in February 2022, the bloc has left Russian gas unsanctioned — even as it slapped strict bans on oil and coal exports. But with evidence mounting that Western efforts to drain Moscow’s fossil fuel revenues are falling woefully short, pressure has been building to go after gas.
It wasn’t easy.
Eindelijk! Al was het wel apart dat juist Duitsland hier op tegen was. Van Hongarije was het te verwachten natuurlijk. Maar gelukkig hebben zij met een kleine aanpassing ook Duitsland om weten te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:20 schreef Delenlill het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)in-ukraine-invasion/
[..]Omdat de gehele Duitse industrie kapot gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk! Al was het wel apart dat juist Duitsland hier op tegen was. Van Hongarije was het te verwachten natuurlijk. Maar gelukkig hebben zij met een kleine aanpassing ook Duitsland om weten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |