Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Een vingerkootje voor je olympische droom, damn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:07 schreef Hanca het volgende:
Een Australische hockeyer gaat wel erg ver voor deelname, hij brak zijn vinger en heeft die toen deels laten amputeren om toch mee te kunnen doen: https://www.ad.nl/olympis(...)s-te-halen~a67779b3/
Gaat moeizaam. 1-0quote:
Hopeloos jaquote:
Over een kwartiertje los tegen Zuid-Afrikaquote:Een late wissel bij de Nederlandse hockeyploeg. Joep de Mol is ziek en wordt vervangen door Tijmen Reyenga. De Mol, die negatief testte op covid, mag later terug gewisseld worden.
Zo NPO1 NED-Z-Aquote:
Meer roeien kijkenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Eens kijken of Nederland wat kan winnen vandaag.
de overhead camera/drone (die aan een draadje) deed het nietquote:
Laatste kwart zelfs al ......quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het nu in de laatste minuut is…
Voetbal kan nog zoveel leren van letterlijk elke andere teamsport op deze planeet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef fetX het volgende:
Voetbal kan nog zoveel leren van deze sport.
Minus Handbalquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal kan nog zoveel leren van letterlijk elke andere teamsport op deze planeet.
Dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voetbal kan nog zoveel leren van letterlijk elke andere teamsport op deze planeet.
Akkoordquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei dat ook gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef fetX het volgende:
Voetbal kan nog zoveel leren van deze sport.
Ze zijn iig al begonnen met het wegsturen iedereen behalve de aanvoerder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:02 schreef kilon het volgende:
Dit moeten ze bij voetbal ook vaker doen. Direct een kaart bij protesteren.
In dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Deze was toch op verzoek van de scheidsrechter?
Niks maar tis net zo aftands als voetbal.quote:
Ik heb nog nooit spelers jankend naar de grond zien duiken in handbalquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks maar tis net zo aftands als voetbal.
Nou...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spelers jankend naar de grond zien duiken in handbal
nee de scheids kan die ook activerenquote:
En ook nog Pirmin Blaakquote:
Wie bedoel je precies?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is die promotieklasse speler mee
geen var meer lijkt mequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dat rode stipje achter de vlaggen?
Een rood stipjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Of je nog VAR mogelijkheid hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dat ze een Japanse speler mogen lenenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
3 vs 2+goalie met 1 doel lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me af wat het effect zou zijn als je hier een andere variant van hebt zoals met rugby sevens, Hockey vind ik altijd net te langzaam om een hele wedstrijd geboeid naar te kijken.
Die variant bestaat al, hockey five's.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me af wat het effect zou zijn als je hier een andere variant van hebt zoals met rugby sevens, Hockey vind ik altijd net te langzaam om een hele wedstrijd geboeid naar te kijken.
Waterpoloquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:32 schreef RipCity het volgende:
Nou t goud is binnen. 4-1 gewonnen. Wat gaan we nu kijken?
Je bedoelt natuurlijk Wielrennen.quote:
Je hebt Hockey Fives. 5 tegen 5 op klein veld met balken. Ik vind het niet zo boeiend want de mooie acties van hockey gaan juist over het hele veld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef kilon het volgende:
De bal gaat snel hoor, maar voor mijn gevoel is het veld net wat te groot voor de spelers. Misschien komt dat ook omdat iedereen logischerwijs centraal naar de cirkel gaat en daardoor niet de hele ruimte gebruikt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die variant bestaat al, hockey five's.
En net te langzaam
Waterpolo begint eerder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Wielrennen.
Hokkie/Waterpolo, Wielrennen, Rugby Sevensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Wielrennen.
staat al geplanned dus ik zie je daarquote:
Jup en hier ook nog balletjetrap met Spanjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hokkie/Waterpolo, Wielrennen, Rugby Sevens
Ik vind juist dat het bij de heren te snel gaat. Het zijn meer sprintwedstrijden dan hockeywedstrijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:38 schreef kilon het volgende:
[..]
De bal gaat snel hoor, maar voor mijn gevoel is het veld net wat te groot voor de spelers. Misschien komt dat ook omdat iedereen logischerwijs centraal naar de cirkel gaat en daardoor niet de hele ruimte gebruikt.
De spelers zijn dan weer relatief langzaam ten opzichte van de bal en in de cirkel is het dan weer ongecontroleerde chaos met alleen maar voetje opzoeken.
Vind ik als leek dan. Voor de kenners zal het ongetwijfeld anders zijn.
En met een schuin oog kano slalomquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hokkie/Waterpolo, Wielrennen, Rugby Sevens
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Aan de andere kant sporten als voetbal waarbij ze bijna de helft van de tijd stilstaan.
Dan leef je nog in 1995 inderdaad.quote:
Bootje varen begint ook om 3quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begint na waterpolo toch. Of is er overlap. Die heb ik zeker ook op mn lijstje
Dan is het vooral dat ik het tactisch minder doorheb denk ik. Wat bij voetbal wel meer het geval is en daardoor voor mij weer wat interessanter. Maar we vermaken ons er zeker wel mee hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind juist dat het bij de heren te snel gaat. Het zijn meer sprintwedstrijden dan hockeywedstrijden.
Aan de andere kant sporten als voetbal waarbij ze bijna de helft van de tijd stilstaan.
Niet? Hoe vaak staat het niet stil omdat ze aan het protesteren zijn? Omdat ze staan te wachten bij een vrije trap oid tot iedereen op afstand staat, of de bal eindelijk terugkomt van een tegenstander. Etcetc.quote:
4x15 minquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef RipCity het volgende:
Huh er is nog een helft??? Dacht dat het al over was.
Hoezo duurt een hockeymatch zo debiel lang?
Oh voelde langer aan. Als je 't zo zegt valt het idd wel mee.quote:
Huh? Duurt helemaal niet zo lang.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef RipCity het volgende:
Huh er is nog een helft??? Dacht dat het al over was.
Hoezo duurt een hockeymatch zo debiel lang?
Ik dacht dat je achter liep ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht al, niemand reageert verder op de goals
[..]
[..]
Ooit leren we het wel om nooit naar de nos te kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht al, niemand reageert verder op de goals
[..]
[..]
Voelt ook langer omdat het zuivere speeltijd is. Dus die 15 minuten zuivere speeltijd kan wel 25 minuten duren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh voelde langer aan. Als je 't zo zegt valt het idd wel mee.
En die arme journalisten telkens maar vragen om mondkapjes om te doen idd.quote:
Ik verwacht dat ze gewoon Hockey afmaken en daarna gaan wielrennen. Waterpolo op de streamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS nu elke 30 sec schakelen tussen hockey en waterpolo?
Nee tuurlijk niet. We hebben het over de zender die een waterpolofinale ondergeschikt vond aan een poulewedstrijd vrouwenvoetbal tussen twee exotische landen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat NOS nu elke 30 sec schakelen tussen hockey en waterpolo?
Mhmm zou kunnen ja. Wel best belangrijke wedstrijd dit nogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze gewoon Hockey afmaken en daarna gaan wielrennen. Waterpolo op de stream
Mispoes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze gewoon Hockey afmaken en daarna gaan wielrennen. Waterpolo op de stream
Want ze staan ruim voor!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:58 schreef Szura het volgende:
Ja en dan straks waterpolo zeker ook afbreken vanwege de tijdrit
Die van mij is maar 30 cm, maar soit.quote:
Nee je moet continu refreshenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
De HBO Max stream van hockey heeft ook waterpolo. Troep.
Je moet ook niet de ES1 stream kiezen. De hockey stream loopt gewoon doorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
De HBO Max stream van hockey heeft ook waterpolo. Troep.
Ja, moeten ze niet de ES1 stream als hockey stream vermommenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je moet ook niet de ES1 stream kiezen. De hockey stream loopt gewoon door
Dit mag je toch niet meer weggevenquote:
De stream bij de live sport (ononderbroken) sectie kiezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, moeten ze niet de ES1 stream als hockey stream vermommen
Je ziet een zak geld dat er niet is bij NOS.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:16 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: waarom heb je een NPO2 en NPO3 waar overdag alleen maar herhalingen op komen. is er een regel dat ze maar op 1 zender mogen uitzenden? Bij EURO24 mogen ze toch ook meerdere zenders gebruiken? Bij zoiets als vandaag in 't weekend kan je toch waterpolo op 1 en dan hockey op 2 of zie ik iets wat niet kan?
Omdat de NOS niet zomaar kan kapen van andere omroepenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:16 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: waarom heb je een NPO2 en NPO3 waar overdag alleen maar herhalingen op komen. is er een regel dat ze maar op 1 zender mogen uitzenden? Bij EURO24 mogen ze toch ook meerdere zenders gebruiken? Bij zoiets als vandaag in 't weekend kan je toch waterpolo op 1 en dan hockey op 2 of zie ik iets wat niet kan?
Precies, en de rechten liggen dus vooral bij Eurosport/Discovery/HBO/die toko. Goddank.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de NOS niet zomaar kan kapen van andere omroepen
Ik vond de streams in Londen en Rio ook wel oke, maar het is wel een stuk beter geworden jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, en de rechten liggen dus vooral bij Eurosport/Discovery/HBO/die toko. Goddank.
Op zich waren die streams ok, maar het grote euvel blijft/bleef de onmogelijkheid om terug te kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de streams in Londen en Rio ook wel oke, maar het is wel een stuk beter geworden ja
En verliest van Spanje (lol)quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:41 schreef noodgang het volgende:
Krijgen we t Wilhelmus gelukkig toch nog een keer te horen deze spelen
Helpt denk ik wel dat er meer gewisseld kan worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
Blijft altijd wel bijzonder dat ze bij hockey niet meerdere dagen rust nodig hebben tussen wedstrijden
Ze weten nog net wat een hockeystick is.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat is Frankrijk voor hockeyland ? Misschien iets met uitschieters of verrassingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |