Als één van de twee bij Oostenrijk-Polen wint kan je gaan voor een salonremise. Dan ben je namelijk zo goed als gegarandeerd door.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een kans op een salonremise is er alleen als beide partijen redelijk voordeel hebben bij een gelijkspel, dat zie je vaak bij laatste wedstrijden in de pouls tussen landen die beide door zijn.
dat zie ik hier niet zo snel gebeuren. Alles wat erin ligt is heel mooi meegenomen om veilig door te zijn.
NOSquote:De Oranje Fanzone in Leipzig gaat voorlopig niet open vanwege het verwachte noodweer, zo meldt de KNVB. "De veiligheid en het welzijn van onze Oranjefans staan voorop, daarom respecteren we de beslissing van de Duitse autoriteiten", stelt de voetbalbond.
De KNVB roept de fans op om elders in Leipzig een schuilplek te zoeken, aangezien er tussen 14.00 en 15.00 uur noodweer wordt verwacht.
Met 4 punten ben je in principe minstens derde in de poule.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als één van de twee bij Oostenrijk-Polen wint kan je gaan voor een salonremise. Dan ben je namelijk zo goed als gegarandeerd door.
Als Nederland en Frankrijk weet je ook wel dat je niet met enorme cijfers gaat verliezen van een Polen / Oostenrijk in de laatste wedstrijd dus je bent minimaal bij de beste nummers 3.
Geen LINKS RECHTS filmpjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het begint érg donker te worden in Leipzig.
[ x ]
@:ggmm
Dit moet mij denken aan de uitwedstrijd in Marseille waar dagenlang het volgende spreekkoor werd gezongen door licht benevelde supportersquote:
Ach joh wat boeit het, omellete du fromage!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat de kroket van origine ook eigenlijk Frans is
#echtkrokettenlandquote:Research in 2008 showed that 350 million kroketten are eaten in the Netherlands every year.
20 per persoon per jaar.quote:
Met Franse mosterd nog welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu zininin een broodje kroket![]()
[ afbeelding ]
Zo starten we al met een man minderquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
Die lul van een Wijnaldum in de basis. Man man man
Dit moet Wijnaldum zelf ook niet willen. Hij moet dan gewoon vrijwillig op de bank zitten en Koeman met een vlakke hand op de wang slaan: ‘waar de fuck ben je mee bezig gast, koppie erbij houden’.quote:
Jammergenoeg Franse mosterd.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Echt voer voor zo'n oerhollandse kantinelul dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
@Mexicanobakker?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Nu mis ik die user die willekeurig snacks gingen posten.
Satekroket e.d. zal wel meetellen ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat haal ik niet. Telt alleen de kroket of ook andere varianten voor dit gemiddelde?
Serieus?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:43 schreef byah het volgende:
Tot 21.00 code rood in Leipzig ivm onweersbuien
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:43 schreef byah het volgende:
Tot 21.00 code rood in Leipzig ivm onweersbuien
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de Braddie van VBL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de Braddie van VBL.
Het is sowieso beter om 2e te worden ja, anders moet je tegen groep f met portugalquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef TLC het volgende:
Als Slowakije wint van Oekraïne is het bijkans handiger om tweede te worden in de poule
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als één van de twee bij Oostenrijk-Polen wint kan je gaan voor een salonremise. Dan ben je namelijk zo goed als gegarandeerd door.
Als Nederland en Frankrijk weet je ook wel dat je niet met enorme cijfers gaat verliezen van een Polen / Oostenrijk in de laatste wedstrijd dus je bent minimaal bij de beste nummers 3.
NL kan zkers te weten verliezen van Oostenrijk en Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.
Maar met vier punten ben je als beste nummer drie ook altijd wel doorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.
Dan krijg je Roemenië of België..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef TLC het volgende:
Als Slowakije wint van Oekraïne is het bijkans handiger om tweede te worden in de poule
Als VI het zegt kan je er wel vanuit gaan, AD moet je met een korreltje zout nemen. Mokertriest.quote:
Als je 3e wordt dan toch geen idee tegen we moeten in de 1/8e finales?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je tegen Ingurland
Wel een leuk potje
Oh ik dacht dat je dan tegen 1C moestquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je 3e wordt dan toch geen idee tegen we moeten in de 1/8e finales?
Zie https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024#Knockout_stage, ligt aan de rest van de nummers 3.quote:
Wat een gedoetjes, dit snap ik nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024#Knockout_stage, ligt aan de rest van de nummers 3.
Sinds kort een Fryer, dus m'n favoriet op vanmiddag. Broodje Bamiblok.quote:
Is altijd in het voordeel van het mindere teamquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt het veld niet ten goede dit, wordt mokertje zwaar zo.
Dat doe ik pas een jaar of 15..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
jij kan goed meeposten bij atmostfeer ontploffen
ADquote:Bij de Franse sportkrant L'Équipe weten ze het nu zeker: Kylian Mbappé start op de bank tegen Oranje. Adrien Rabiot begint vanaf links terwijl Real Madrid-speler Aurélien Tchouaméni een basisplaats heeft. Marcus Thuram begint in de spits en wordt dus geflankeerd door Rabiot én Ousmane Dembélé. Volgens het Franse medium zou Didier Deschamps daarmee ook kunnen kiezen voor een soort 4-4-2. Duidelijk volgens L'Équipe is dat Rabiot de verantwoordelijkheid zal dragen voor de opkomende Denzel Dumfries.
https://www.volkskrant.nl(...)ens-gewoon~b63a950f/quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van welke debiel is dit, Wijnaldum had al braids toen Memphis nog met Lego speelde.
Is dit de hedendaagse versie van het concentratiekamp?quote:
Wat hebben we toch een geweldig legioenquote:
Weghorst had Koeman een klap met zijn vlakke hand moeten geven. GAST WAAR BEN JE MEE BEZIGquote:
Reverse-jinx!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
1 ding weet ik wel, hoe harder wij zeuren, hoe groter de kans dat Wijnaldum er met geluk eentje inloopt.
Alsof er al niet genoeg eigen goals gevallen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
1 ding weet ik wel, hoe harder wij zeuren, hoe groter de kans dat Wijnaldum er met geluk eentje inloopt.
Dat is nou juist het grote gevaar. Stel je wint dit tegen een matig Frankrijk, terwijl je een onwerkbare opstelling hebt die hoe dan ook treurig voetbal vanuit Nederland oplevert, dan gaan we dat in de volgende wedstrijden natuurlijk vasthouden en voor je het weet speel je het hele toernooi met Kuyt op linksback.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |