Is altijd in het voordeel van het mindere teamquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt het veld niet ten goede dit, wordt mokertje zwaar zo.
Dat doe ik pas een jaar of 15..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
jij kan goed meeposten bij atmostfeer ontploffen
ADquote:Bij de Franse sportkrant L'Équipe weten ze het nu zeker: Kylian Mbappé start op de bank tegen Oranje. Adrien Rabiot begint vanaf links terwijl Real Madrid-speler Aurélien Tchouaméni een basisplaats heeft. Marcus Thuram begint in de spits en wordt dus geflankeerd door Rabiot én Ousmane Dembélé. Volgens het Franse medium zou Didier Deschamps daarmee ook kunnen kiezen voor een soort 4-4-2. Duidelijk volgens L'Équipe is dat Rabiot de verantwoordelijkheid zal dragen voor de opkomende Denzel Dumfries.
https://www.volkskrant.nl(...)ens-gewoon~b63a950f/quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van welke debiel is dit, Wijnaldum had al braids toen Memphis nog met Lego speelde.
Is dit de hedendaagse versie van het concentratiekamp?quote:
Wat hebben we toch een geweldig legioenquote:
Weghorst had Koeman een klap met zijn vlakke hand moeten geven. GAST WAAR BEN JE MEE BEZIGquote:
Reverse-jinx!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
1 ding weet ik wel, hoe harder wij zeuren, hoe groter de kans dat Wijnaldum er met geluk eentje inloopt.
Alsof er al niet genoeg eigen goals gevallen zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
1 ding weet ik wel, hoe harder wij zeuren, hoe groter de kans dat Wijnaldum er met geluk eentje inloopt.
Dat is nou juist het grote gevaar. Stel je wint dit tegen een matig Frankrijk, terwijl je een onwerkbare opstelling hebt die hoe dan ook treurig voetbal vanuit Nederland oplevert, dan gaan we dat in de volgende wedstrijden natuurlijk vasthouden en voor je het weet speel je het hele toernooi met Kuyt op linksback.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:34 schreef vul_maar_in het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |