Het is sowieso beter om 2e te worden ja, anders moet je tegen groep f met portugalquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef TLC het volgende:
Als Slowakije wint van Oekraïne is het bijkans handiger om tweede te worden in de poule
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als één van de twee bij Oostenrijk-Polen wint kan je gaan voor een salonremise. Dan ben je namelijk zo goed als gegarandeerd door.
Als Nederland en Frankrijk weet je ook wel dat je niet met enorme cijfers gaat verliezen van een Polen / Oostenrijk in de laatste wedstrijd dus je bent minimaal bij de beste nummers 3.
NL kan zkers te weten verliezen van Oostenrijk en Frankrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.
Maar met vier punten ben je als beste nummer drie ook altijd wel doorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat Nederland eventjes die Oostenrijkers opzij zet. Als die van Polen winnen maken ze nog volop kans door te gaan. Oostenrijk was nou niet bepaald kansloos tegen Frankrijk.
Dan krijg je Roemenië of België..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:10 schreef TLC het volgende:
Als Slowakije wint van Oekraïne is het bijkans handiger om tweede te worden in de poule
Als VI het zegt kan je er wel vanuit gaan, AD moet je met een korreltje zout nemen. Mokertriest.quote:
Als je 3e wordt dan toch geen idee tegen we moeten in de 1/8e finales?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je tegen Ingurland
Wel een leuk potje
Oh ik dacht dat je dan tegen 1C moestquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je 3e wordt dan toch geen idee tegen we moeten in de 1/8e finales?
Zie https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024#Knockout_stage, ligt aan de rest van de nummers 3.quote:
Wat een gedoetjes, dit snap ik nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2024#Knockout_stage, ligt aan de rest van de nummers 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |