in de kast ookquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Nou, BansheeBoy weet wel hoe hij de vrouwtjes lekker op de kast kan krijgen.
Je gebruikt haar gewoon.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wederkerige akoestiek? Heel nobel. Want je komt samen in een fijne harmonie.²
Ook als zij echt niet wil en maar doet alsof?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wederkerige akoestiek? Heel nobel. Want je komt samen in een fijne harmonie.²
En in een verhoorkamer, als-ie zo doorgaat.quote:
Dan is het een echte nee. Dan kom je in een goede harmonie om haar dan te laten en bv. een kop kamillethee te zetten. Bastognekoek er bij. Er is genoeg tijd voor wederkerige akoestiek.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook als zij echt niet wil en maar doet alsof?
Er zijn gradaties in geen zin hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het vooral stuitend dat men denkt altijd recht op seks te hebben ook als je partner geen zin heeft of wat dan ook.
Geen zin is geen zin.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn gradaties in geen zin hebben.²
Voor hem zijn het geen nonsens ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou niet eens op hem reageren. Op deze manier wordt in stand gehouden dat hij deze nonsens post, want hij blijft reageren en telkens nog net een stukje verder gaan. Negeren lijkt mij de enige juiste reactie. En dan ook gewoon over zijn posts heenscrollen, zodat ze niet eens gelezen worden.
En dat gaan wij hier niet veranderen. Nog niet een beetje. En hij geniet van zijn reacties. Negeren is echt het beste. Dan heeft ie er ook geen plezier van.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:08 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Voor hem zijn het geen nonsens ben ik bang.
Ho ho! Dat hoor je mij niet zeggen. Verkrachting is héél wat anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zelf dol op seks, maar een 'nee' of 'geen zin' betekent voor mij dat ik het eens niet doe of masturbeer. Dan ga ik echt niet aan vreemdgaan denken of verkrachting overwegen.
Ik beantwoord de vragen die me gesteld worden op een keurige manier toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat gaan wij hier niet veranderen. Nog niet een beetje. En hij geniet van zijn reacties. Negeren is echt het beste. Dan heeft ie er ook geen plezier van.
quote:Knoester noemt niet alleen de acties van Ali B "niet fraai", maar hij is ook niet blij met het idee dat nu is ontstaan rondom advocaten. "Dit is niet zoals het moet in een beroepsgroep. Sterker nog: in de gedragsregels staat dat je niet zomaar andermans cliënt mag benaderen als advocaat", zegt hij. Bron
Je kwam vandaag helemaal niet in antwoord op een vraag weer dit topic binnen. Je kwam binnen met dezelfde stellingen die je nu al een tijdje steeds maar blijft pushen. En die niet eens ter zake doen in het onderwerp, namelijk de zaak van Ali B die terechtstaat voor aanranding en verkrachting.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beantwoord de vragen die me gesteld worden op een keurige manier toch?²
Ja, als daar dan vragen over worden gesteld beantwoord ik deze met alle plezier. Voel me nergens te groot voor. Maar ik moet er vandoor helaas. Het vrijdaggebed roept. Succes allen en wellicht tot later op de dag.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kwam vandaag helemaal niet in antwoord op een vraag weer dit topic binnen. Je kwam binnen met dezelfde stellingen die je nu al een tijdje steeds maar blijft pushen. En die niet eens ter zake doen in het onderwerp, namelijk de zaak van Ali B die terechtstaat voor aanranding en verkrachting.
quote:De advocaat stelt zich zorgvuldig op in zijn contacten met getuigen en zal geen handelingen verrichten die zouden kunnen leiden tot ongeoorloofde beïnvloeding van getuigen.
quote:Een advocaat onthoudt zich in beginsel van initiatieven om in een lopende zaak een cliënt van een andere advocaat tot de zijne te maken. Krijgt een advocaat een verzoek de behandeling van een zaak, die reeds bij een andere advocaat in behandeling is, over te nemen, dan voeren deze advocaten onderling overleg met het doel de opvolgende advocaat behoorlijk in te lichten over de stand van de zaak.
Je zou bijna denken dat daar hier sprake van is in zekere zin.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
De gedragsregels voor advocaten staan hier, met uitleg over hoe ze worden gewogen en gehandhaafd. Een paar interessante:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:54 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ali B komt aan bij de rechtbank:
https://www.dumpert.nl/item/100095511_c3426594
Ik wilde dat we hem eens voor een Q&A hadden. @Bosbeetlequote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vroeg me laatst af of het gebruikelijk of op z'n minst acceptabel is dat een verdachte contact opneemt met de advocaat van diens vermeende slachtoffers buiten zijn eigen advocaat om en ook nog eens via andere advocaten. Daarover zei Job Knoester een paar dagen geleden dit:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:54 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ali B komt aan bij de rechtbank:
https://www.dumpert.nl/item/100095511_c3426594
Ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:47 schreef Molo het volgende:
De eerste beschuldigende woorden, really? Hebben we het over dezelfde zaak?
Wat heeft Katja Schuurman er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:32 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
Met de verklaring van Birgit Schuurman, die naar de politie is gestapt omdat Ali haar had geprobeerd te kussen.
De beelden waarop ze Ali telkens ongevraagd aanhaalt staan nog online.
Birgit, wiens zus er trots op is door 7 man genomen te worden in een hottub, de jonge vader Douwe Bob verleid in een programma en ermee tussen de lakens beland, tongen met het andere "slachtoffer" Ellen ten Damme (die ongevraagd Rutte op zijn bek pakte) geen bezwaar vindt, ongewenst Jan Versteegh en vriendin in een restaurant benaderd voor een trio, en wiens zwager dickpicks stuurde naar 14 jarigen en dwong tot het sturen van naaktfoto s en vuige gesprekjes voerde.
Maar wanneer Ali je probeert te kussen ga je naar de politie uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |