abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213993313
Een vraag recht op de man/vrouw af.

Is er ook maar 1 vrouw in deze reeks die niet heeft meegemaakt dat een man haar ongevraagd wilde kussen? Of ooit is aangemoedigd tot een handmatige seksuele handeling door een vriendje?
Of misschien weleens seks tegen haar zin had, misschien zelfs met de eigen partner, om hem tevreden te stellen?

Of is er ook maar 1 man in deze thread die zich niet heeft schuldig gemaakt aan een van bovenstaande versier pogingen, cq verzoeken cq lichte drang?
  Admin vrijdag 21 juni 2024 @ 06:39:41 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213993330
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:13 schreef Molo het volgende:

niet veroordeeld hoeft zeker niet onschuldigheid te bewijzen
Dan betekent een veroordeling dus ook dat hij gewoon onschuldig kan zijn.
Ja ik weet dat dat allemaal in theorie mogelijk is (onterechte schuldigverklaringen zijn er) maar het rechtsapparaat is zo ingericht dat je bij een schuldig 'schuldig' wordt geacht en je in alle andere gevallen dus 'onschuldig' wordt geacht.

quote:
De uitspraken van Ali naar en in bijzijn van zijn vrouw op taps en verder zijn overigens niet strafbaar voor zover ik weet. Maar laten wel een heel ander persoon zien dan een Danny. Dat maakt voor de publieke opinie echt wel uit natuurlijk
Je kan hem op basis van die uitspraken een klootzak vinden, maar om dat te koppelen aan het schuldig zijn aan verkrachting? Ik mis de link even.
Meerdere mensen hebben inmiddels hier gezegd dat de vrouwen er niets aan hebben om hem aan te klagen als het niet waar zou zijn, maar hij heeft er natuurlijk ook niets aan om vrouwen te verkrachten als BN'er zijnde. Je weet dat er dan een keer een aanklacht komt natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:32 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Je hebt je duidelijk niet in de zaak verdiept. Onder andere het telefonische gesprek van de schoft met z'n vrouw dat een schuldbekentenis is.
Hij heeft nergens gezegd dat hij iemand verkracht heeft

quote:
Er is genoeg schakel- en steunbewijs.
vreemdgaan is geen bewijs voor verkrachting. erover liegen ook niet

quote:
Plus door de intimidatiepraktijken van in de arm genomen duistere advocaten (eentje werkt voor Taghi, de ander was ook bevriend met Taghi) om de slachtoffers middels hun advocaten tot terugtrekking van hun zaken te 'dwingen'. Lijkt me ook strafbaar.
Ja joh, lijkt je dat? Nou, dan zullen ze wel opgepakt worden lijkt me. Advocatenpraktijken zijn GEEN bewijs voor verkrachting.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 06:27 schreef Za het volgende:

[..]
Wat hij prive uitspookt, heb jij in feite niets mee te maken, al bedroog hij zijn vrouw al vanaf dag 1.

Een artiest m/v zorgt voor een zeker vermaak, een artiest hoeft niet uit de kast te komen, want ook daar hebben we niks mee te maken, evenmin of hij/zij vreemd gaat en met wie.

De avonturen van BN'ers gaan ons niet aan, zolang deze avonturen geen onderdeel zijn van datgene waarmee ze ons professioneel mee wensen te vermaken.

Behalve wanneer een artiest daar graag mee te koop loopt, zoals Katja Schuurman zelf in de media liet weten zich te hebben laten nemen in een hottub door 7 man. Dan kun je daar een mening over hebben, en ik heb niet gezien dat zij sindsdien geweerd wordt.
ìdem voor geraldine kemper die bij boerderij van dorst vertelde over de swingers app waar ze actief op is. peter r de vries die naar parenclubs ging. enz.
Laat mensen lekker. Hebben we idd niets mee te maken.

Heeft hij ze wel verkracht krijgt hij zijn straf. Wordt hij vrijgesproken dan is hij onschuldig. Zo werkt rechtspraak. Het tegendeel is dan niet bewezen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213993396
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 06:39 schreef Danny het volgende:

Knip

Meerdere mensen hebben inmiddels hier gezegd dat de vrouwen er niets aan hebben om hem aan te klagen als het niet waar zou zijn, maar hij heeft er natuurlijk ook niets aan om vrouwen te verkrachten als BN'er zijnde. Je weet dat er dan een keer een aanklacht komt natuurlijk.
En dat werkt voor niet-BNers anders?

Geen enkele verkrachter of crimineel denkt vlak voor zijn daad dat het toch wel uit zal komen. Anders zou die man of vrouw de daad ook niet doen
pi_213993503
Een bn’er die narcistische trekjes heeft en toch doet waar hij zin in heeft zegt gewoon tegen het slachtoffer “wie gelooft jou nou?”

Anyway de show advocaat “Bommetje Harlequin” liet Ali mooi staan hè?
Niet te geleuven!
Ze ging gewoon even een broodje zalm eten!
Terwijl Ali in zijn eentje zich moest verdedigen tegen de gemene pers!

https://www.mediacourant.(...)jk%E2%80%A6%E2%80%9D
  Admin vrijdag 21 juni 2024 @ 08:16:54 #105
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213993658
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 07:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dat werkt voor niet-BNers anders?
dat denk ik wel.
Veruit de meeste vrouwen hebben niets te winnen bij een valse aangifte, en veruit de meeste mannen hebben niets te winnen bij verkrachting. Er zijn uitzonderingen en het is aan de rechter(s) om te bepalen of die wel of niet van toepassing zijn en of de beklaagde schuldig wordt bevonden of niet. De concensus hier onder de meesten lijkt te zijn dat hij schuldig is. Niet omdat er bewijs is maar omdat meerdere mensen aangifte hebben gedaan en omdat hij vreemd ging of 'rare dingen' zei. Voelt een beetje als #believeallwomen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213993720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 08:16 schreef Danny het volgende:

[..]
dat denk ik wel.
Veruit de meeste vrouwen hebben niets te winnen bij een valse aangifte, en veruit de meeste mannen hebben niets te winnen bij verkrachting. Er zijn uitzonderingen en het is aan de rechter(s) om te bepalen of die wel of niet van toepassing zijn en of de beklaagde schuldig wordt bevonden of niet. De concensus hier onder de meesten lijkt te zijn dat hij schuldig is. Niet omdat er bewijs is maar omdat meerdere mensen aangifte hebben gedaan en omdat hij vreemd ging of 'rare dingen' zei. Voelt een beetje als #believeallwomen
Maar wat heeft een vrouw die aangifte tegen een BNer doet te winnen wat een andere vrouw die een man beschuldigd niet heeft te winnen? De eerste dame heeft de mazzel van de publieke schaamte en haar integriteit dat in bepaalde media per definitie in twijfel wordt getrokken?

Verkrachters hebben altijd iets gewonnen. De domantie, het kunnen toegeven aan de sexsusele drang, de ejaculatie
pi_213993811
quote:
maar hij heeft er natuurlijk ook niets aan om vrouwen te verkrachten als BN'er zijnde. Je weet dat er dan een keer een aanklacht komt natuurlijk.
Tenzij hij zich oppermachtig voelt. Kijk maar hoe hij zijn vrouw behandelde.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 08:47:11 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213993897
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 05:14 schreef Za het volgende:

[..]
Amen.

Ik word er misselijk van dat er bij het prevelen van de eerste beschuldigende woorden al van "slachtoffers" wordt gesproken.
De eerste beschuldigende woorden, really? Hebben we het over dezelfde zaak? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 21 juni 2024 @ 08:53:49 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213993959
Bij die volgens sommige hier misschien wel valse aangiftes worden die vrouwen totaal door de mangel gehaald welke capriolen ze tot in diep detail allemaal met wie hebben uitgehaald in bed en daarnaast ook nog eens welke psychische problemen ze zouden hebben.
Ik zie niet zo goed waarom we hier in deze reeks het nu ineens qua zwaartepunt van de gesprekken het die kant op gaan laten leunen. Laat dat gewoon aan de rechter, waar overigens de rechtsvervolging al behoorlijke uitspraken over heeft gedaan.

Hetzelfde geldt voor het vreemdgaan of met meerdere mensen seks hebben, daar gaat het hier helemaal niet om. Het gaat om de strafbare feiten waar Ali van verdacht wordt, en daaromheen zijn gedrag en uitspraken binnen en buiten de rechtszaal
Andere zaken en vrouwen hebben er geen ene zak mee te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 21-06-2024 09:35:15 ]
  vrijdag 21 juni 2024 @ 08:54:17 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213993964
En nu mental images van de zak van Ali, huuhhhhhh ;( ;(
  vrijdag 21 juni 2024 @ 08:55:11 #111
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213993973
quote:

[..]
dat denk ik wel.
Het is een bekende Nederlander, die waarschijnlijk misbruik heeft gemaakt van zijn machtspositie. Er is een patroon van vrouwen die meldingen of aangifte hebben gedaan van grensoverschrijdend gedrag en vervrachting. Geen van deze vrouwen vraagt geld.

De hashtag verzin je er zelf bij. Wat bedoel je daarmee? Dat je vrouwen altijd moet geloven?

Het OM ziet in ieder geval goede redenen om hem te veroordelen. Tegenover de rechters was hij ook grandioos bezig. Tijdens een verklaring van een slachtoffer onderbrak hij haar en trok de aandacht naar zichzelf toe, hij zette zichzelf centraal als een onschuldig slachtoffer.

Het is een optelsom van vele, vele dingen bij Ali b en ik denk dat er wel een veroordeling gaat komen. En hij gaat wel in hoger beroep dus dit media spektakel zal nog wel even duren.
Maar zelfs dan komt hij uiteindelijk niet onder een straf uit, denk ik.

En dit heeft verder niks te maken met hoe vrouwen naar mannen kijken of dat mannen steeds meer haat en nijd over zich heen krijgen. Dit gaat over beroemdheden met macht en een voorbeeldfunctie die denken alles te kunnen maken, en nu eens aangepakt worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213994096
quote:
Je gaat ervan uit dat Ali B er niets aan heeft om mensen te verkrachten. En dat is eigenlijk wel interessant, want dan moeten we in het hoofd van Ali B kijken, vindt hij dat iets te winnen heeft bij het verkrachten van vrouwen?

Ik denk dat er twee dingen spelen (al weet ik natuurlijk nooit precies wat er in Ali's hoofd omgaat). Ten eerste was Ali B bekend, rijk en beroemd. Er zijn/waren veel vrouwen die met hem naar wilden. Het is goed mogelijk dat hij helemaal niet meer het verschil zag tussen iemand die oprecht met hem naar bed wilde, en iemand die dat niet wilde. Dan is hij zo in zichzelf gaan geloven, dat het hij werkelijk dacht 'god's gift to women' te zijn.

En het tweede is dat als hij er wel bij stilstond dat hij fout bezig was. Hij wel wist dat het bewijzen zeer moeilijk ligt. Als Ali B seks met iemand had, waren er meestal geen getuigen of bewijzen van.

In De Voice aflevering van Boos vroeg een kandidate van The Voice die net geneukt was door Ali B of hij niet bang was dit uit zou komen. Ali zou toen gezegd hebben dat ze haar toch niet zouden geloven.

Dus kortom, Ali stond er niet bij stil dat hij fout bezig was (hij dacht dat de vrouwen wel geïnteresseerd waren) en als hij wel bij zijn foute gedrag stil stond, dacht hij dat niemand hem iets kon maken.

En wat hij er dan mee te winnen had? Ik denk dat er wel meer heteroseksuele mannen zijn die graag met veel knappe vrouwen seks hebben. Dat is niet zo moeilijk voor te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 21-06-2024 09:17:13 ]
pi_213994127
Het lijkt er op dat Ali gewoon gewend was iedere chick te krijgen die een beetje fan van hem was, maar naarmate hij ouder begon te worden, begon dat steeds een stuk minder vanzelfsprekend te worden en da's blijkbaar lastig te accepteren. Telkens een beetje meer aandringen.....
  vrijdag 21 juni 2024 @ 09:40:15 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213994279
Zou ook echt prima kunnen dat hij daadwerkelijk geen signalen heeft herkend of erkend van vrouwen die geen vrijwillige seks met hem wilden. Dat het geen bewuste verkrachting was van zijn kant is best wel mogelijk (wat overigens vaker zo is, verkrachters zijn heel vaak niet die boze grote stoere mannen die je de bosjes insleuren).

Dat maakt het wel des te belangrijker dat het goed uitgezocht wordt hoe dit zo heeft kunnen komen qua gedrag als dat zo is.
Nou claimt Ali dat ie geen signalen heeft gezien maar wilde diezelfde Ali zich niet laten observeren in deze zaak dus dat schip met kansen heeft ie zelf voorbij laten varen.
Dat helpt m niet gok ik zo maar
  vrijdag 21 juni 2024 @ 09:41:22 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213994284
quote:

[..]
dat denk ik wel.
Vraag me als ik dit lees echt af of je de zaak een beetje gevolgd hebt. Ik herken hier vrij weinig van terug iig in je posts
pi_213994368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
Het lijkt er op dat Ali gewoon gewend was iedere chick te krijgen die een beetje fan van hem was, maar naarmate hij ouder begon te worden, begon dat steeds een stuk minder vanzelfsprekend te worden en da's blijkbaar lastig te accepteren. Telkens een beetje meer aandringen.....
De spanning/voldoening/bevestiging van iemand krijgen die niet zo makkelijk is, zal ook wen een rol spelen. Als het puur om de seks zou draaien, had hij meer dan genoeg andere keuzes. Een normaal iemand probeert dat alleen net even op een wat subtielere manier dan hij, om het eufemistisch uit te drukken. Tot zover dr. Phil vanuit Haarlem.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_213994505
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 06:27 schreef Za het volgende:
Een vraag recht op de man/vrouw af.

Is er ook maar 1 vrouw in deze reeks die niet heeft meegemaakt dat een man haar ongevraagd wilde kussen? Of ooit is aangemoedigd tot een handmatige seksuele handeling door een vriendje?
Of misschien weleens seks tegen haar zin had, misschien zelfs met de eigen partner, om hem tevreden te stellen?

Of is er ook maar 1 man in deze thread die zich niet heeft schuldig gemaakt aan een van bovenstaande versier pogingen, cq verzoeken cq lichte drang?
Ik weet dat veel vrouwen dat hebben meegemaakt. En ook sterker dan jij uitdrukt: niet alleen ongevraagd, maar ook ongewenst. Niet alleen lichte drang, maar ook drang. Niet alleen worden aangemoedigd, maar ook geen keuze gegeven worden. Niet alleen om tevreden te stellen, maar ook uit angst.

't Punt is nu juist dat dat vroeger werd gebagatelliseerd en tegenwoordig serieuzer wordt genomen. We weten allemaal dat er een grijs gebied is, maar dat maakt niet dat we nu te accepteren hebben wat vroeger onbestraft en onbesproken bleef.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 10:13:31 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213994529
Overigens, om even een hardnekkig misverstand uit de weg te ruimen: vrijspraak betekent niet automatisch dat iemand onschuldig is, zeker niet als het een "vrijspraak wegens gebrek aan bewijs" is.
Een "onomwonden vrijspraak" wordt daarentegen wel gezien als bewijs van onschuld.

Mooi stuk over onschuldpresumptie:
https://www.nysingh.nl/bl(...)-onschuldpresumptie/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 juni 2024 @ 10:24:56 #119
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213994680
quote:

[..]

[..]

Het lijkt me ook een reele mogelijkheid dat beide partijen de waarheid spreken. B. ook als hij zegt dat hij niemand verkracht heeft en dat hij nooit signalen opgepikt heeft dat er iets tegen de zin in gebeurde.

De belevingswereld van de een kan heel anders zijn dan de ander. Voor de dames is het Ali B en die maken zelden tot nooit mee dat iemand op deze manier 'avances' maakt. Voor Ali, blijkt, is het schering en inslag. Die heeft bunga bunga feestjes op schrijverskamp en probeert het met alles met een gleuf en het lukt vaak nog ook.

Ik acht het helemaal niet onwaarschijnlijk dat hij er gewoon opduikt en helemaal niet let op de signalen dat zij daar niet op zitten te wachten. Terwijl die vrouwen zich aangevallen en geschonden voelen en misschien ook niet te vocaal durven zijn tegen de grote Ali b.

De vraag is in hoeverre je schuldig kan zijn aan verkrachting als je zelf die signalen niet begrepen hebt. Dat dit allemaal is gebeurd is denk ik geen vraag meer, Ali erkent veel dingen ook, in hoeverre kan je iemand dan iets kwalijk nemen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 21 juni 2024 @ 10:31:12 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213994723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het lijkt me ook een reele mogelijkheid dat beide partijen de waarheid spreken. B. ook als hij zegt dat hij niemand verkracht heeft en dat hij nooit signalen opgepikt heeft dat er iets tegen de zin in gebeurde.

De belevingswereld van de een kan heel anders zijn dan de ander. Voor de dames is het Ali B en die maken zelden tot nooit mee dat iemand op deze manier 'avances' maakt. Voor Ali, blijkt, is het schering en inslag. Die heeft bunga bunga feestjes op schrijverskamp en probeert het met alles met een gleuf en het lukt vaak nog ook.

Ik acht het helemaal niet onwaarschijnlijk dat hij er gewoon opduikt en helemaal niet let op de signalen dat zij daar niet op zitten te wachten. Terwijl die vrouwen zich aangevallen en geschonden voelen en misschien ook niet te vocaal durven zijn tegen de grote Ali b.

De vraag is in hoeverre je schuldig kan zijn aan verkrachting als je zelf die signalen niet begrepen hebt.
Dat dit allemaal is gebeurd is denk ik geen vraag meer, Ali erkent veel dingen ook, in hoeverre kan je iemand dan iets kwalijk nemen.
Volgens dit artikel (gejat uit het R&P topic over victim blaming) kun je dan prima schuldig bevonden worden: https://www.trouw.nl/binn(...)nooit-doen~b906e9bc/
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 21 juni 2024 @ 10:40:34 #121
236264 crew  capricia
pi_213994789
quote:

[..]
dat denk ik wel.
Dat wordt hier dus juist niet gezegd.

Niemand zegt dat hij schuldig aan verkrachting is omdat hij vreemd gaat.
Niemand zegt dat hij schuldig aan verkrachting is omdat er meerdere aangiftes liggen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213994806
quote:
Exact!
Geen enkel slachtoffer heeft ook maar om een euro aan schadevergoeding gevraagd. Niets.
Het enige wat ze willen is dat het gedrag van B stopt. Erkenning dat hij fout zat en voorkomen dat er nieuwe slachtoffers gemaakt worden.

victim blaming is zo stuitend, Ali B maakt daar flink gebruik (of misbruik) van.
Het is overigens niet zo dat valse aangifte van verkrachting vaak voorkomt; statistisch slechts 3%.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 21-06-2024 10:51:53 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator vrijdag 21 juni 2024 @ 10:47:31 #123
5428 crew  miss_sly
pi_213994849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De vraag is in hoeverre je schuldig kan zijn aan verkrachting als je zelf die signalen niet begrepen hebt. Dat dit allemaal is gebeurd is denk ik geen vraag meer, Ali erkent veel dingen ook, in hoeverre kan je iemand dan iets kwalijk nemen.
Dat vind ik een vreemde vraag. Hoezo kun je niet schuldig zijn aan verkrachting als je de signalen niet begrepen hebt? Je bent dan als dader kennelijk niet voldoende op de hoogte van zaken en niet voldoende bezig met wat je slachtoffer ervaart, maar dat maakt je toch niet onschuldig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213995062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.
Dat liep nog met een Cisker af, dat proces.
pi_213995542
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat vind ik een vreemde vraag. Hoezo kun je niet schuldig zijn aan verkrachting als je de signalen niet begrepen hebt? Je bent dan als dader kennelijk niet voldoende op de hoogte van zaken en niet voldoende bezig met wat je slachtoffer ervaart, maar dat maakt je toch niet onschuldig?
Onbedoeld een uitstekend argument dus voor de nieuwe wetgeving; altijd checken dat de ander met de seks instemt.
pi_213995631
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 09:52 schreef nostra het volgende:
subtielere manier dan hij, om het eufemistisch uit te drukken. Tot zover dr. Phil vanuit Haarlem.
Die chick die hem "hoofd moest geven" leek in het begin vrij eenvoudig te krijgen te zijn, maar ze had geen zin in hem; ze was met iemand anders bezig en vond hem te oud.
Ik denk dat het in zijn geval in zijn hoofd meer een vanzelfsprekendheid is dat hij iemand te grazen kan nemen.
Een beetje playful pushen kan hem misschien wat opgeilen, maar ik heb de indruk dat het hem niet per sé gaat om vrouwen tegen hun wil in te batsen. Meer zoiets van: "Ze moeten gewoon niet moeilijk doen, en gewoon gehoorzaam zijn."
  vrijdag 21 juni 2024 @ 12:09:49 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213995655
Elke man heeft zijn partner weleens proberen over te halen na het horen van "geen zin" of "hoofdpijn". In die zin is het gewoon een nee proberen om te zetten in een ja.

Niet elke nee is een nee en de ene nee is de andere niet. Soms is een nee zelfs een ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213995661
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke man heeft zijn partner weleens proberen over te halen na het horen van "geen zin" of "hoofdpijn". In die zin is het gewoon een nee proberen om te zetten in een ja.

Niet elke nee is een nee en de ene nee is de andere niet. Soms is een nee zelfs een ja.

Daarom, gewoon je piemel er in proppen; ze weet echt wel dat ze het eigenlijk toch wel wil he?

:X
pi_213995689
quote:

Dat kan ik vrij makkelijk ontkrachten: ik heb nog nooit een partner gehad die niet naar een 'nee' luisterde.
pi_213995711
quote:

Euh nee. Als dat jouw wereldbeeld is vind ik jou eng.
Alius aliud dicit
  Admin vrijdag 21 juni 2024 @ 12:23:10 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213995759
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
valse aangifte van verkrachting vaak voorkom
https://www.zedenadvocaat(...)ng-ontucht-misbruik/

10 tot 20%
Is best veel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 21 juni 2024 @ 12:26:56 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213995807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 08:34 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Tenzij hij zich oppermachtig voelt. Kijk maar hoe hij zijn vrouw behandelde.
En halen we het sec even naar wat hij zijn vrouw aangedaan heeft: vreemdgaan.

Even los van alles, dat is toch hetgeen hij zijn vrouw heeft aangedaan?
Hoe zij zakelijk dingen hebben geregeld, en met welk construct zij zelf in het leven staan?

Ik bedoel, er zijn zoveel zaken die wij gewoon niet weten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213995843
quote:
Er is geen gedegen Nederlands onderzoek naar. In de VS is de schatting 5% en er is geen reden om aan te nemen dat het in Nederland sterk afwijkt. Of het veel of weinig is, hangt af van hoe je ernaar kijkt. Het is relatief veel in vergelijking met andersoortige valse aangiftes. Het is weinig als je het vergelijkt met het aantal slachtoffers dat überhaupt aangifte doet. Daarnaast betekenen valse aangiftes niet dat er automatisch tot vervolging over wordt gegaan. Er wordt juist heel vaak in een zedenzaak niet tot vervolging overgegaan wegens gebrek aan bewijs. Bovendien zijn er algemene karakteristieken waardoor valse aangiftes goed te herkennen zijn. Bronnen hiervoor heb ik eerder in het topic gepost. Ik wil ze best opnieuw opzoeken.

Ik snap niet waar de 10-20% vandaan komt waar in jouw bron naar wordt verwezen. Het onderzoek onderaan de pagina waarnaar wordt verwezen vermeldt een percentage van 1-3%.
  Moderator vrijdag 21 juni 2024 @ 12:32:52 #134
5428 crew  miss_sly
pi_213995853
quote:
Daarover verschillen de cijfers wel:
https://www.volkskrant.nl(...)pt-dit-wel~b10fe88d/

Voornamelijk omdat er nogn iet zo veel onderzoek is gedaan, zeker in Nederland, en omdat het nogal lastig lijkt te zijn om hiernaar goed onderzoek te doen.
  Moderator vrijdag 21 juni 2024 @ 12:35:32 #135
5428 crew  miss_sly
pi_213995875
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe zij zakelijk dingen hebben geregeld, en met welk construct zij zelf in het leven staan?

Volgens mij moeten we even twee zaken uit elkaar halen.

Er werd op een bepaald moment gesteld dat AliB knuffelmarokkaan af was, of hij nou uiteindelijk wel of niet veroordeeld zou worden, omdat nu ook gebleken is hoe hij zijn vrouw heeft bedonderd.

In de loop van de posts werd dat wat vertroebeld, en lijkt het of mensen vinden dat hij veroordeeld zou moeten worden om hoe hij met zijn vrouw om is gegaan. Maar dat zie ik toch in geen enkele post terug. Hooguit dat dat gedrag voor mensen een reden is hem een viezerik te vinden.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 12:36:15 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213995880
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daarover verschillen de cijfers wel:
https://www.volkskrant.nl(...)pt-dit-wel~b10fe88d/

Voornamelijk omdat er nogn iet zo veel onderzoek is gedaan, zeker in Nederland, en omdat het nogal lastig lijkt te zijn om hiernaar goed onderzoek te doen.
Ik vond dat artikel ook. Kan alleen zo snel geen WODC-onderzoek hiernaar vinden. Maar wellicht is het onderzoek nog bezig.
pi_213995889
quote:

[..]

Hij noemde haar gestoord toen ze erachter kwam. Dit geeft voor mij wel aan dat hij dacht onoverwinnelijk te zijn en met alles te kunnen wegkomen.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 12:41:10 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213995916
quote:

[..]

Er zijn ook zaken die we wél weten omdat Ali B. en zijn vrouw zijn afgeluisterd door de politie.

Dat even daargelaten: er is niemand die zegt dat hij veroordeeld zou moeten worden omdat hij (20 jaar) is vreemdgegaan. Of om andere niet met de inhoud vd strafzaak gerelateerde feiten. Zoals @miss_sly zegt: de discussie over de strafzaak en het al dan niet "knuffelMarokkaan"-af zijn loopt nogal door elkaar in dit topic.
pi_213995918
Dat zedenadvocaat.nl was trouwens de eerste hit toen ik er in Google op zocht. De materie is te belangrijk om oppervlakkig naar te zoeken. Bovendien is het belangrijk te beseffen dat zij diensten verkopen aan mensen die worden beschuldigd van een zedendelict:

quote:
Wordt u verdacht van verkrachting, en hebt u dringend een gespecialiseerde advocaat nodig? Neem dan onmiddellijk contact met ons op, en meld uw zaak bij ons aan. Bron
quote:
In de meeste zedenzaken gebeurt het tegenwoordig dat de verdachte wordt uitgenodigd voor een verhoor bij de politie. Dit geeft de verdachte een tactisch voordeel, omdat hij eerst de tijd heeft om de zaak uitgebreid met een advocaat te bespreken. Maak daar ook altijd gebruik van! Bron
quote:
Wanneer u een uitnodiging hebt ontvangen voor een verhoor bij de politie wegens de verdenking van ontucht, is het erg belangrijk dat u zich goed op dit politieverhoor voorbereidt. Bron
  vrijdag 21 juni 2024 @ 12:45:01 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213995942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dat zedenadvocaat.nl was trouwens de eerste hit toen ik er in Google op zocht. De materie is te belangrijk om oppervlakkig naar te zoeken. Bovendien is het belangrijk te beseffen dat zij diensten verkopen aan mensen die worden beschuldigd van een zedendelict:
[..]
[..]
[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik vond dat artikel ook. Kan alleen zo snel geen WODC-onderzoek hiernaar vinden. Maar wellicht is het onderzoek nog bezig.
Kun jij dat WODC-onderzoek waarover in het Volkskrantartikel wordt gesproken wellicht vinden?
  Moderator vrijdag 21 juni 2024 @ 12:54:40 #141
5428 crew  miss_sly
pi_213995999
Ik vond wel deze:

https://repository.wodc.n(...)quence=4&isAllowed=y

Op pagina 7, onder de kop Onjuiste beschuldigingen, wordt gemeld dat "een bewust onjuiste aangifte van een zedenmisdrijf in het strafrecht relatief weinig voorkomt"
pi_213996075
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Kun jij dat WODC-onderzoek waarover in het Volkskrantartikel wordt gesproken wellicht vinden?
Nee, ik kan het niet in hun publicatiedatabank vinden. Ik kwam wel deze interessante studie tegen. @BansheeBoy, lees je mee?

quote:
Aan slachtoffers van geweld waarbij seksuele handelingen werden gepleegd, is gevraagd wat de pleger deed voordat het gebeurde, dus welke pressiemiddelen werden aangewend. In de meeste gevallen ging het om aandringen of zeuren; dit werd door twee derde (66 procent) van de slachtoffers genoemd. (p. 68)
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:05:52 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213996076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat kan ik vrij makkelijk ontkrachten: ik heb nog nooit een partner gehad die niet naar een 'nee' luisterde.
En een "geen zin"? Juist ja. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:06:16 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213996081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
[..]

Het wereldwijde internet is toch ook gewoon echt gruwelijk kut en verziekt he af en toe...
pi_213996083
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nope.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:06:52 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213996087
quote:

[..]

Jij bent hier de afwijking dude
pi_213996114
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 13:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Het wereldwijde internet is toch ook gewoon echt gruwelijk kut en verziekt he af en toe...
Nou ja, daarom hebben we zoiets als mediawijsheid. :Y) Je moet zelf proberen je bronnen te beoordelen en beseffen dat je kennis beperkt is omdat je niet het geheel aan onderzoek kunt overzien en je dat onderzoek bovendien moeilijk op waarde kunt schatten. Dat is een vak.

Wat vuistregels zijn:
- meta-analyses zijn interessanter dan individuele studies;
- krantenartikelen over een nieuwe studie kun je maar beter wantrouwen;
- onderzoek dat niet in Nederland heeft plaatsgevonden valt niet zonder meer op onze situatie toe te passen.
pi_213996130
quote:

[..]

Ook nog nooit meegemaakt dat een partner dan toch nog door bleef proberen.

Morgen weer een dag hoor, een keertje geen zin boeit niet zo. Kusje, knuffel, lekker slapen.

Ik heb gelukkig nog nooit een partner gehad die er behoefte aan had seks met me te hebben als ik er geen zin in had. Heb alleen maar partners gehad die enkel seks willen met iemand die ook graag wil. Gewoon leuke wederkerige seks ipv een kunstje doen op iemand van wie het eigenlijk niet hoeft.

Lijkt mij vrij normaal, vind het best raar dat jij dat anders ziet. Dat ok of zelfs fijn vindt.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:18:29 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213996162
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 13:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, ik kan het niet in hun publicatiedatabank vinden. Ik kwam wel deze interessante studie tegen. @:bansheeboy, lees je mee?
[..]

Dank voor het zoeken ^O^
  vrijdag 21 juni 2024 @ 13:21:57 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213996192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 13:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, daarom hebben we zoiets als mediawijsheid. :Y) Je moet zelf proberen je bronnen te beoordelen en beseffen dat je kennis beperkt is omdat je niet het geheel aan onderzoek kunt overzien en je dat onderzoek bovendien moeilijk op waarde kunt schatten. Dat is een vak.

Wat vuistregels zijn:
- meta-analyses zijn interessanter dan individuele studies;
- krantenartikelen over een nieuwe studie kun je maar beter wantrouwen;
- onderzoek dat niet in Nederland heeft plaatsgevonden valt niet zonder meer op onze situatie toe te passen.
Yep, eens.
95% van de bevolking kan dat alleen natuurlijke niet, als ze het al willen. Dat maakt het best kwetsbaar.
Weet ook niet of en hoe het anders moet hoor, maar viel me zo ineens weer een keer rauw op mijn dak zeg maar qua realisatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')