abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2024 @ 19:35:30 #76
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_213963937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:32 schreef nostra het volgende:

[..]
Voor de overheid wel ja.
Mevrouw rekent 90 euro per sessie, maar:

quote:
Woon je in Soesterberg, Huis ter Heide, Zeist, Den Dolder, Bilthoven of De Bilt? Dan reken ik geen reiskosten. Woon je in een regio daar buiten dan reken ik 0,25cent per kilometer plus eventuele parkeerkosten. (Dit geldt dus ook voor Utrecht en Amersfoort)
Dat is dan wel weer heel schappelijk.
pi_213963947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
NWS en POL hebben zichzelf volgens mij in de loop der jaren een beetje zo uitgesorteerd en zo ontstaan echokamers doorgaans natuurlijk. De FP was ooit een beetje de Geenstijl-evenknie.
Wonderlijk. Je zou verwachten dat het gelijkvormig zou zijn omdat het toch één forum is.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213963957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:30 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Hoe kan dat trouwens? Het onderdeel politiek is hier betrekkelijk links, met ook wel wat rechts tegengas. Maar het onderdeel nieuws is niet te doen. Een soort PVV safe space waar de walgelijkste troep prima is, maar kritiek daarop extreem gevoelig ligt. De Frontpage ken ik niet, maar als daar hetzelfde geldt: hoe kan dat zo ontstaan?
Ik heb geen idee, schaam mij daardoor wel eens dat ik weer op fok! zit te posten.

Misschien moeten we @trein2000, @capricia en @Tijger_m wat eer geven voor hun werk alhier. Weet wel dat aan het rapporteren van posts altijd goed gehoor gegeven wordt.
pi_213963969
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:35 schreef Zelva het volgende:

[..]
Mevrouw rekent 90 euro per sessie, maar:
[..]
Dat is dan wel weer heel schappelijk.
Oké, toegegeven: op Zorg zit ze wel beter dan op Financiën.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213963979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:37 schreef KaheemSaid het volgende:

Misschien moeten we @trein2000, @capricia en @Tijger_m wat eer geven voor hun werk alhier.
Als dat inderdaad het geval is: dikke credits ja!
  dinsdag 18 juni 2024 @ 19:41:56 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213963999
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:36 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Wonderlijk. Je zou verwachten dat het gelijkvormig zou zijn omdat het toch een forum is.
Er hoeven initieel natuurlijk maar heel kleine verschillen te zijn (bijvoorbeeld door ooit wat linksere moderators in POL en rechtsere in NWS) om een zelfversterkend effect in teneur op te laten treden. Overigens zitten er hier wel meer rechtsen dan je zou vermoeden maar veel daarvan zijn behoorlijk genuanceerd en zelfkritisch. Ik ga natuurlijk niemand outen want dan breng ik users in de problemen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213964026
Dames en heren, het is niet de bedoeling kritiek op andere subfora hier te leveren, dat kan prima elders, ik ben er ook bepaald geen fan van als men commentaar levert op POL vanuit andere subfora. Bedankt overigens voor de complimenten
pi_213964072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt, maar de hele participatie-idee is van daarna. Met bijkomende decentralisering.
Participatie samenleving is van Balkenende, volgens mij en dateert van 2005:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Participatiesamenleving
  dinsdag 18 juni 2024 @ 19:48:50 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213964081
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Participatie samenleving is van Balkenende, volgens mij en dateert van 2005:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Participatiesamenleving
De effectieve uitwerking ervan trad pas in 2015 in; of, qua WNS, 2013.

En zo bont als Rutte II het maakte ("Als er op plek A geen werk is dan verhuis je toch gewoon naar plek B zes provincies verderop?) heeft Balkenende nooit gedaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213964094
"Ik zal me deze keer écht aan de grondwet houden"

We zijn dus aanbeland op het punt dat beoogd ministers dat soort uitspraken moeten doen.

Maak niet normaal wat niet normaal is |:(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213964201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er hoeven initieel natuurlijk maar heel kleine verschillen te zijn (bijvoorbeeld door ooit wat linksere moderators in POL en rechtsere in NWS) om een zelfversterkend effect in teneur op te laten treden. Overigens zitten er hier wel meer rechtsen dan je zou vermoeden maar veel daarvan zijn behoorlijk genuanceerd en zelfkritisch. Ik ga natuurlijk niemand outen want dan breng ik users in de problemen.
Volgens mij steekt niemand zijn politieke voorkeur hier onder stoelen en banken. Ik heb niet echt een staatje bij de hand maar volgens mij is links en rechts hier aardig in evenwicht en er is zelfs geen enkele mod die zichzelf als links ziet. Ik stem D66, @trein2000 was VVD en @capricia had, dacht ik, voor Volt gekozen.

Iedere stroming en opinie is welkom wat ons betreft met als enige voorwaarde dat je op een normale, volwassen manier met elkaar omgaat en binnen de policy blijft.

Ik hoor regelmatig dat POL links zou zijn maar daar ben ik het niet mee eens qua inhoud van de discussies wel dat er hier doorgevraagd word en verwacht word dat mensen hun verhaal kunnen onderbouwen en niet gelijk boos worden als users met feiten aankomen die een verhaal weerspreken.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 19:55:19 #87
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_213964216
edit: verkeerd gelezen.
pi_213964235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij steekt niemand zijn politieke voorkeur hier onder stoelen en banken. Ik heb niet echt een staatje bij de hand maar volgens mij is links en rechts hier aardig in evenwicht en er is zelfs geen enkele mod die zichzelf als links ziet. Ik stem D66, @:trein2000 was VVD en @:capricia had, dacht ik, voor Volt gekozen.

Iedere stroming en opinie is welkom wat ons betreft met als enige voorwaarde dat je op een normale, volwassen manier met elkaar omgaat en binnen de policy blijft.

Ik hoor regelmatig dat POL links zou zijn maar daar ben ik het niet mee eens qua inhoud van de discussies wel dat er hier doorgevraagd word en verwacht word dat mensen hun verhaal kunnen onderbouwen en niet gelijk boos worden als users met feiten aankomen die een verhaal weerspreken.
Thans NSC(-stemmer, geen lid)!
zie email 27 oktober
pi_213964253
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik wist het niet zeker meer en ik wilde je geen rare dingen onderschrijven :D
  dinsdag 18 juni 2024 @ 19:56:26 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213964258
quote:

[..]
Volgens mij steekt niemand zijn politieke voorkeur hier onder stoelen en banken. Ik heb niet echt een staatje bij de hand maar volgens mij is links en rechts hier aardig in evenwicht en er is zelfs geen enkele mod die zichzelf als links ziet. Ik stem D66, @:trein2000 was VVD en @:capricia had, dacht ik, voor Volt gekozen.

Ja... nee. Ja.

Laat maar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213964413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zonder iets af te doen aan het betoog van Tijger, want ik kan me voorstellen dat deze bende modereren lastig is (en er is veel verbeterd sinds de zeer matige moderatie tijdens corona), dat moet toch ook wel een bittere pil zijn nu :') ik dacht ook dat jij nog op de VVD zat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 18 juni 2024 @ 20:06:55 #92
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213964429
quote:

[..]

Tegenwoordig heet nuance en een onderbouwde mening waar langer dan drie tellen over is nagedacht al snel links.

Ik luister graag naar de podcasts van Arend-Jan Boekestein, veel VVD'eriger krijg je ze niet maar die schijnt ook regelmatig het verwijt te krijgen een linkse lul te zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213964440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tegenwoordig heet nuance en een onderbouwde mening waar langer dan drie tellen over is nagedacht al snel links.

Ik luister graag naar de podcasts van Arend-Jan Boekestein, veel VVD'eriger krijg je ze niet maar die schijnt ook regelmatig het verwijt te krijgen een linkse lul te zijn.
Noem de naam van zijn compaan in ieder geval niet op dit forum.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_213964450
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Zonder iets af te doen aan het betoog van Tijger, want ik kan me voorstellen dat deze bende modereren lastig is (en er is veel verbeterd sinds de zeer matige moderatie tijdens corona), dat moet toch ook wel een bittere pil zijn nu :') ik dacht ook dat jij nog op de VVD zat.
Ehhhhh...tijdens corona hadden we hier in POL exact dezelde moderators, volgens mij :@
pi_213964454
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik heb het heel lang nog het voordeel van de twijfel gegeven. Met deze verkiezingsuitslag was er in redelijkheid geen andere combinatie mogelijk dan deze. Ik snap dat NSC die kingmaker-rol wilde kapitaliseren.

Alleen als er dan figuren als Klever, Faber en die landverrader ten tonele verschijnen houdt het wel op natuurlijk. Dan heb je niet gekapitaliseerd maar gecapituleerd.
zie email 27 oktober
pi_213964455
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Noem de naam van zijn compaan in ieder geval niet op dit forum.
Ah, doe eens gek?
pi_213964467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, doe eens gek?
Rob ‘escalatie’ de Wijk. Ongelofelijke broekpoeper die nogal prat gaat op z’n connecties met allerhande Kremlinfiguren
zie email 27 oktober
pi_213964478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Rob ‘escalatie’ de Wijk. Ongelofelijke broekpoeper die nogal prat gaat op z’n connecties met allerhande Kremlinfiguren
Oh, die. Ja, ik heb er niet zo veel moeite mee, van Wijk' mening is ook maar een mening wat mij betreft. Ik vind hem wat overgewaardeerd op zijn zachts gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2024 20:11:21 ]
pi_213964486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, doe eens gek?
ROB DE WIJK @spicymchaggis @Delenlill @monkyyy @trein2000
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_213964497
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:11 schreef nostra het volgende:

[..]
ROB DE WIJK @:spicymchaggis @:Delenlill @:monkyyy @:trein2000
Mentions in een edit werken niet ;)
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')