Sterktequote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Blues het volgende:
Hopen op nog een paar mooie dagen![]()
[ link | afbeelding ]
Bromde hij nog wat terugquote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:26 schreef AnneX het volgende:
En tegen één zo’n ouwe kerel heb ik een opmerking gemaakt over de brandende peuk, die hij op straat gooide.
# die durft
* DancingPhoebe gaat bij het raam zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:34 schreef Lonaa het volgende:
*gaap.
Vrije dag, toch vroeg de wekker. Zo even iets afgeven en dan doen wij een dagje sightseeing Rotterdam met aansluitend een FOK!-meet.
Heb jij zo’n spionnetje?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe gaat bij het raam zittenkrul
Minequote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe gaat bij het raam zitten
Mijn huis is bijna enkel raam. En ik heb een aantal strategisch geplaatste tafeltjes staanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb jij zo’n spionnetje?
Je woont toch ‘boven’?
Ja, ooit eens een interview met haar gezien. Goed mens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou wat een prachtig nieuws. Daar krijg je toch vertrouwen in de maatschappij van![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-van-rijke-erfgename
Nu alweerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inderdaad koud
Ik zit nu een beetje frisjes in mijn handdoek op te drogen na de laatste uurtjes zwembad
Vanavond alles inpakken en morgen de eerste etappe naar huis
Wat voor route nemen jullie? Waren jullie daar maar een week?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inderdaad koud
Ik zit nu een beetje frisjes in mijn handdoek op te drogen na de laatste uurtjes zwembad
Vanavond alles inpakken en morgen de eerste etappe naar huis
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Myraela het volgende:
Blik perzik in de Ninja creami maakt een best prima ijsje.
Gewoon blikperzik in een ijsmaker? Of nog meer erbij?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:48 schreef Myraela het volgende:
Blik perzik in de Ninja creami maakt een best prima ijsje.
Jaquote:
8 nachten ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat voor route nemen jullie? Waren jullie daar maar een week?
Gewoon het hele blik met sap omkieperen. Ik moet nog betere recepten gaan ontdekken, vooralsnog ga ik vooral voor de luie opties.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon blikperzik in een ijsmaker? Of nog meer erbij?
Ik ga morgen semifreddo maken met oa griekse yoghurt en frambozen.
Wat een idee, nou al meteen zin in om dat te maken etenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon het hele blik met sap omkieperen. Ik moet nog betere recepten gaan ontdekken, vooralsnog ga ik vooral voor de luie opties.
Bestaat er overbodig advies?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:00 schreef Candaasje het volgende:
@ Krulhond
De afgelopen dagen klinken wel als nog heel fijne, vredige dagen samen![]()
Edit: beetje overbodig advies. Dus even weggehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna toch ergens anders ging liggen. En eind van de middag wou ze een gewoon wandelrondje.
We overwegen om vrijdag de dierenarts te laten langskomen.
[ Bericht 10% gewijzigd door sigme op 18-06-2024 19:53:52 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Bestaat er overbodig advies?
Overleg met de dierenarts gaf de volgende inzichten:
• We zouden kunnen proberen de eetlust op te wekken met pillen of injectie
Maar ze heeft natuurlijk een reden om niet te willen eten, dus ik denk dat dat enkel lijden gaat rekken, ik zie daar niks in. De (geweldige) assistente zegt dat ook: dat zou enkel zijn om ons wat meer tijd te geven om aan het idee te wennen.
• Een hond die begint met goede conditie en wel drinkt kan weken zonder eten. Maar dat wordt wel zielig, zegt assistente
• Er is momenteel maar 1 dierenarts in onze praktijk, een invalster, en die is er nog anderhalve week en daarna is er... niemand
• zolang die dierenarts er is, kan die eind van de middag (ná haar gewone dienst) bij ons langskomen voor euthanasie
Vandaag wou krulhond vooral liggen, wel met ons mee naar buiten, alwaar ze nog een mooie ligkuil groef.AssistenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna toch ergens anders ging liggen. En eind van de middag wou ze een gewoon wandelrondje.
We overwegen om vrijdag de dierenarts te laten langskomen.![]()
Is dit normaal gedrag voor haar?
Of in het algemeen (geen hondenkenner)
Mooie ligkuilen maken? Is totaal normaal voor de hondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Assistente![]()
Is dit normaal gedrag voor haar?
Of in het algemeen (geen hondenkenner)
Wij ook hoor!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn zo’n assistente. Dat ze jullie ook zo goed kent dat ze weet wat ze kan zeggen.
Leuk dat filmpje van krulhond
Lekker @:blues weer iets leuks in het vooruitzicht. Plaats moest ik opzoeken, nooit van gehoord.
Thanxquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:16 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ouwetjes (vlnr Pincho 17, Bella 15, Tarka 12 en het broekie Willem 5 houden hun pootjes gekruist dat Krul nog een paar mooie dagen mag hebben
Misschien ook eens kijken. Mijn vorig jaar overleden tante was een Meisje Van De Goede Herder. Haar verhalenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef Blues het volgende:
Ontluisterend![]()
![]()
https://www.2doc.nl/docum(...)de-goede-herder.html
Hier t/o in Bloemendaal zat er ook een klooster- dependance, nu nog wel in beheer van een paar zusters.
Er hebben intussen ook statushouders en mensen die acuut een woning nodig hadden gewoond.
Er zijn sloopplannen en dan nieuwbouw, kleinschalig.
Prachtige omgeving, maar wat een horror verhalen en herinneringen vd nog levende meisjes.
Dan heeft zij w.s.heel veel ellende mee moeten maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien ook eens kijken. Mijn vorig jaar overleden tante was een Meisje Van De Goede Herder. Haar verhalen![]()
Ze heeft een paar jaar geleden een paar duizend euro compensatie gekregen omdat ze niet wilde wachten op de uiteindelijke rechtszaak omdat ze wel wist dat ze daar het einde niet meer van zou meemaken.
yup, door haar begreep ik dat nonnen niet altijd 'heilig' zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:34 schreef Blues het volgende:
Dan heeft zij w.s.heel veel ellende mee moeten maken.![]()
En die huidige directeur, echt
En goed al helemaal niet..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:36 schreef Isabeau het volgende:
yup, door haar begreep ik dat nonnen niet altijd 'heilig' zijn
Daar fiets ik wekelijks langs jaquote:
Dank.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:sigme heel veel sterkte met Krulhont
Dit deel van haar werk is vast ook niet haar hobby, maar daar naast doet ze natuurlijk ook super veel mooie dingen voor dieren. Gelukkig. Ik wens jullie nog een paar mooie dagen samen, hopenlijk blijft krulhond zoals ze is en treedt er geen verslechtering op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef sigme het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld, vanochtend. Kreeg haarzelf aan de telefoon. Ze komt vrijdagmiddag na haar dienst hier. Het lijkt me hel op aarde om dierenarts te zijn.
'Mijn' dierenarts zei bij de euthanasie van Xena dat ze dit het moeilijkste van haar werk vind. Al is het voor t dier vaak t beste.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:04 schreef sigme het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld, vanochtend. Kreeg haarzelf aan de telefoon. Ze komt vrijdagmiddag na haar dienst hier. Het lijkt me hel op aarde om dierenarts te zijn.
Je voorkomt een boel lijden, lijkt me. Dat zou voor mij een houvast zijn in die positie.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:35 schreef Blues het volgende:
'Mijn' dierenarts zei bij de euthanasie van Xena dat ze dit het moeilijkste van haar werk vind. Al is het voor t dier vaak t beste.
Ja zo bedoelde ze het ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je voorkomt een boel lijden, lijkt me. Dat zou voor mij een houvast zijn in die positie.
Ben langzaam herstellende. Volgende maand begint mijn volgende therapie traject.. eindelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Hoe gaat het met jou, en met je hondje?
Wel optimistisch om meteen lasagne te plannenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Inbouwoven is uit z’n kast, wat is zo’n ding groot![]()
Hopelijk doet hij t straks weer goed, wel zo handig wanneer lasagne op het menu staat vanavond
De saus is al klaar. Mocht het niet gelukt zijn met de over had ik er spaghetti bij gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel optimistisch om meteen lasagne te plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 19-06-2024 15:31:52 ]
Dankjewel sinds dat de medicatie goed is ingeregeld gaat het allemaal wat stabieler. Ik werk nog gewoon maar doe het verder rustig aan. Lekker freubelen in mijn moestuin. En leuke dingen doen maar wel ook genoeg tijd en rust nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:13 schreef Tele6 het volgende:
@:Thinkk-Pinkk fijn om te horen dat het de goede kant op gaat en wat een prachtige hond
Dat is geen hondje meer, da's een hele Hond!quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben langzaam herstellende. Volgende maand begint mijn volgende therapie traject.. eindelijk.
Odin doet het echt super goed. Hij is een lekkere puber maar ook super lief, zachtaardig en een feest om in huis te hebben.
[ link | afbeelding ]
Heel veel sterkte.. geniet nog even extra van krullie
Balen van de pijn, hopelijk brengt de foto duidelijkheid.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:24 schreef Blues het volgende:
Mmmm pijn neemt toe bij g.
Aan de morfine en morgen een X
Verder had ik een goeie werkdag
Morgen een dagje vrij.
Een puppy is het niet meer hequote:Op woensdag 19 juni 2024 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is geen hondje meer, da's een hele Hond!
Geef hem een voorzichtige belgische knuffelquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:24 schreef Blues het volgende:
Mmmm pijn neemt toe bij g.
Aan de morfine en morgen een X
Verder had ik een goeie werkdag
Morgen een dagje vrij.
De coördinaten van de boom bleken niet die van de boom te zijn maar die van het hele bosperceel dus ik heb "mijn" boom niet gevondenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb m'n vrije dag vandaag. Naar de kapper en naar de Hornbach geweest. Zometeen even het balkon netjes maken en daarna een rondje fietsen -- ik heb van m'n werk een adopteerboom gekregen en wil checken of die er echt staat en hoe het gaat. Plus ritje DM
Is dat goed of slecht nieuws?quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm ik kom er niet achter dat de route van het Nk wielrennen zondag voor mijn deur loopt
Ribsplinter in long🙈quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:42 schreef AnneX het volgende:
Jasses voor golfer! Wat kan het nog meer zijn dan (zwaar) gekneusd?
Mn.X staat met collega schipper in AD met het nieuwe bootje.![]()
Leuke reacties.
O het zit hem niet mee!quote:
Kweenie, eerst maar een X morgen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:48 schreef sigme het volgende:
O het zit hem niet mee!
Wat moet daaraan/daarmee gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vóór de Eerste Wereldoorlog waren er plannen om de Feldabahn (een lokaal smalspoorlijntje in de Duitse deelstaat Thüringen) om te bouwen van meterspoor naar 1435 mm normaalspoor. In 1922 waren de bewoners van het gebied het al behoorlijk zat blijkbaar. De ombouw zou uiteindelijk in 1928 beginnen en pas in 1934 voltooid worden. In 1997 reed de laatste personentrein over de lijn, in 2003 werd ze gesloten. Tegenwoordig loopt er een toeristisch fietspad.quote:In het jaar 2000
Op het station staat een oude grijze man
Zijn baard en hoofdhaar zilverwit
Hij staat hier al zo'n honderd jaar
En schoot wortel diep in de grond
Deze goede man wacht geduldig
Op de ombouw van de Feldabahn.
Beter is dat dan alles wat er te zien is morgenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:55 schreef Sarabi het volgende:
weer wat drukke dagen gehad dus niet helemaal bijgelezen. Een
voor iedereen die het kan gebruiken.
Wij zijn vandaag op bezoek geweest bij bevriende brouwers uit Oekraïne die hier nu een eigen brouwerij hebben opgezet. Echt knap om te zien wat ze al in zo'n korte tijd neer hebben gezet. En de bieren zijn zo lekkerIk had afgelopen weekend Oekraïens tomatenbierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrassend lekker overigens.
Ja ik zag het op insta voorbij komenquote:Op woensdag 19 juni 2024 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend Oekraïens tomatenbier![]()
Verrassend lekker overigens.
Het heeft heel lang in onze koelkast gestaan omdat ik het niet durfde te drinkenquote:
Oh Jezus jullie weten echt de hele medische bingokaart in een jaar te vullen zeg.quote:
Ah tof! Mijn vriend vond hun IPA echt top. Zou leuk zijn als het doorgaat met julliequote:Op woensdag 19 juni 2024 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik zag het op insta voorbij komenis dezelfde brouwerij.
Ik ken alleen hun tomatenbier in samenwerking met Nevel, dat was wel echt geweldig.
Die heb ik nooit geproefd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:30 schreef gcjoel het volgende:
We hadden ook Hela curry bier, die was toch wat minder zonder frikadel
Huuuuuuuquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geproefd.Out of the box is het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh,ik begreep dat het dat was en dat de röntgenfoto is om te bekijken wat te doenquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:02 schreef Blues het volgende:
Wacht ff hier he, het KAN!
HOEFT niet!
![]()
De pijn is 12
En, nog op tijd?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:33 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag naar Utrecht voor werk. Natuurlijk treinstoring
Ik had 40 min marge dus met een halfuur vertraging kom ik nog op tijd![]()
Ik hoop alleen dat ik überhaupt in de trein erbij pas zometeen
Goedemorgen SC!
Wordt zo pas gemaakt...quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues heeft g al uitslag van de röntgenfoto? Vervelend wel weer zeg..
Ik rij nu daadwerkelijk Utrecht binnen. Twee uur gedaan over een 43 min stuk normaal gesproken. Nu mezelf nog even oppeppen voor sporten en hopelijk daarna genoeg adrenaline etc in mn lijf om in recordtempo de 9 conceptversies die er liggen, feedback te geven.
Peperdurequote:Op donderdag 20 juni 2024 11:34 schreef AnneX het volgende:
Wat een reisperikelen!
Vraagje: de fles xtra vierge olijfolie is bijna op.
Nu het zo peperduur is…wat gebruiken jullie dan?
Advies gevraagd.
Precies, het is nou ook weer niet zo dat je een liter per week verbruikt, dus dan valt het nog wel meequote:
Even gekeken op de fles - waarop ik de datum van aanvullen schrijfquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Precies, het is nou ook weer niet zo dat je een liter per week verbruikt, dus dan valt het nog wel mee
Ik had uiteindelijk maar 20 min vertraging dus dat viel heel erg mee. Doordat ik meteen omgereisd ben ipv te wachten op een trein die wel of niet kwam.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En, nog op tijd?
Ik was om 9.45 op Leiden voor de trein van 9.53 die om 10.36 op Utrecht zou zijn.
Ik ben inmiddels net weggereden bij station Alphen aan de Rijn. Wat normaal gezien 13 minuten is vanaf Leiden. Ik heb 12.30 PT dus ik hoop op niet al teveel vertraging meer, want ik moet nog langs huis voor mn sportspullen. En mn laptop is leeg, dus al mn werk schuift door en ik had al een heel strakke planning tot een deadline om 18u
. Nouja. Zo eerst naar huis, omkleden, sporten, en dan maar de turbo concentratie aan hopelijk en dan net zo lang door tot alles af is. Heb mn eigen studenten wel al gemaild dat t kan zijn dat t iets later dan 18u komt maar iig wel voor morgen 10.00 dus dat geeft iets meer speling.
Zo kijk ik tegenwoordig naar bijna alles. Want een zak walnoten en een zak cashewnoten voor in mijn yoghurt zijn ook schreeuwend duur, maar ik doe er vrij lang mee dus... kopen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even gekeken op de fles - waarop ik de datum van aanvullen schrijf-
en inderdaad: ‘s zomers om de 2 maanden een halve liter en ‘s winters om de 3/4 maanden.
Dat kan wel uit. Vooruit dan maar.
Was ‘gewoon’ benieuwd of anderen / jullie dus alternatieven gebruiken.
Raapzaadolie of Rapsöl?quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gebruik biologische olijfolie van de Aldi. Ben er best tevreden over. Niet lekker als een fles van 30 euro van de speciaalzaak. Maar goed genoeg.
Verder heb ik biologische raapolie gekocht bij DM in Duitsland. Zeer goed geprijsd, herkomst EU. Dat ga ik gebruiken als ik geen olijfoliesmaak aan mijn eten wil.
Is ook eigenlijk niet echt voor menselijke consumptie gedacht, maar een belangrijke grondstof voor de industrie, van Biodiesel tot zepen, smeermiddelen of oplosmiddelen, weekmakers, lampolie...quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Raapzaadolie of Rapsöl?
Laatstgenoemde - koolzaadolie in het Nederlands - vind ik echt niet lekker.
Totdat het veredeld werd was koolzaadolie weinig geschikt voor menselijke consumptie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk niet echt voor menselijke consumptie gedacht, maar een belangrijke grondstof voor de industrie, van Biodiesel tot zepen, smeermiddelen of oplosmiddelen, weekmakers, lampolie...
Niet gekneusd, maar gebroken dus.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:45 schreef Blues het volgende:
g heeft 3 gebroken ribben en daardoor bloeding/pleuravocht onder in linkerlong. En dat doet pijnnnnnn.
Was nog sprake van opname want puncteren maar dat hoefde toch niet. Oxy lang en kortwerkend en 4/7 weer foto en controle chirurg.
Foto gemaakt op locatie 1 en toen naar de spoed moeten rijden op locatie 2 (en langggggggg wachten en meteen controle allerlei vitale functies).
Oh en rust nemen/niet werken.
Kortom, aandringen op een foto bij de h.a. was toch geen overbodig gezeur. Nu weten we waarom die toenemende stekende pijn, niet slapen enzo.
Op terugweg harinkje gehapt, boodschappen, tanken en ik heb net een half uur liggen slapenTot zover mijn vrije dag.
Oh gebroken! Goddomme. Schijnt minder pijn te doen dan kneuzen, maar herstel zal wel veel langduriger zijn? En een beetje gipsen zit er ook niet in...quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:45 schreef Blues het volgende:
g heeft 3 gebroken ribben en daardoor bloeding/pleuravocht onder in linkerlong. En dat doet pijnnnnnn.
Was nog sprake van opname want puncteren maar dat hoefde toch niet. Oxy lang en kortwerkend en 4/7 weer foto en controle chirurg.
Foto gemaakt op locatie 1 en toen naar de spoed moeten rijden op locatie 2 (en langggggggg wachten en meteen controle allerlei vitale functies).
Oh en rust nemen/niet werken.
Kortom, aandringen op een foto bij de h.a. was toch geen overbodig gezeur. Nu weten we waarom die toenemende stekende pijn, niet slapen enzo.
Op terugweg harinkje gehapt, boodschappen, tanken en ik heb net een half uur liggen slapenTot zover mijn vrije dag.
Nou hij barst vd pijn. Komt ook wel door die bloeding/vocht bij long.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gebroken! Goddomme. Schijnt minder pijn te doen dan kneuzen, maar herstel zal wel veel langduriger zijn? En een beetje gipsen zit er ook niet in...
't Zit niet mee!
Hoe lang werk jij nog? Eind is in zicht meen ik?
Foutje, koolzaad inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Raapzaadolie of Rapsöl?
Laatstgenoemde - koolzaadolie in het Nederlands - vind ik echt niet lekker.
Na een paar weken zal 't wel beter gaan hopelijk, je kan wel erg lang last houden, je kan niet gipsen of zo.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Maanden? Wauw, och wat een ellende toch.
Nee, en ademhalen doe je met hetzelfde gebied, en daar kan je ook niet mee minderen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Na een paar weken zal 't wel beter gaan hopelijk, je kan wel erg lang last houden, je kan niet gipsen of zo.
Daardoor vind ik het nog steeds niet lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Foutje, koolzaad inderdaad.
En verder wat Sigme zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:31 schreef derLudolf het volgende:
Sterkte @:golfer en @:blues.Niet zo gek gedacht! Alleen zit dit links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We lezen trouwens net het rontgenverslag.
Rib 4 en 7 fractuur en rib 8 breuk + forse verplaatsing.
Die zal wel in longvlies prikken dan, waardoor hematoom en longvocht lekkage.
Als ie over weken/maanden weer gaat fietsen zet ik er zijwieltjes op![]()
En natuurlijk wou ze direct daarna wel een rondje lopen. Waar ze de energie vandaan haalt om dat er uit te persen mag Joost weten, maar dan doet ze die anderhalve kilometer alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:56 schreef sigme het volgende:
Oh ja, weer een dag. Krulhond is duidelijk nog minder fief.
Ze drinkt nog steeds veel en moet (dus) ook redelijk vaak piesen en dan loopt ze soms wel een endje.
Vannacht heeft ze zelfs haar nachtrust onderbroken voor drinken & piesen. Dat is nieuw.
Lekker lebberenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
En natuurlijk wou ze direct daarna wel een rondje lopen. Waar ze de energie vandaan haalt om dat er uit te persen mag Joost weten, maar dan doet ze die anderhalve kilometer alsof er niets aan de hand is.
Nog even de sloot in voor een slokje
[ afbeelding ]
Of dit (is ook lager) https://encrypted-tbn1.gs(...)LL0JtUsofSZueUYXdzTAquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet zo gek gedacht! Alleen zit dit links.
We lezen trouwens net het rontgenverslag.
Rib 4 en 7 fractuur en rib 8 breuk + forse verplaatsing.
Die zal wel in longvlies prikken dan, waardoor hematoom en longvocht lekkage.
Als ie over weken/maanden weer gaat fietsen zet ik er zijwieltjes op
Druk schema heb je toch!quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Jeetje @:Blueshet zit echt allemaal niet mee, understatement of the year... Ik duim dat de pijnstilling toch zn ding gaat doen en voor een voorspoedig herstel.. maar wat ontzettend klote zo weer iets erbij. Ik had jullie nu wel een wat rustigere tijd gegund
zowel g met al het gedoe zelf, als jij met alle stress én ook je hart-gedoe. Hoe is het daarmee trouwens? Werkt de app een beetje zoals de bedoeling was?
Ik heb fijn gesport en na sporten 4 concepten van scripties feedback gegeven. Ik moet er nu nog 5 voor morgenochtend 10 uur. Ik heb nu sinds 17.30 en nog tot 19u even pauze, en dan hoop ik er in elk geval 2, liefst al 3 vanavond nog te doen. En dan morgenochtend de rest.
Morgen dan alleen om 10.30 een meeting van halfuurtje en om 16.15 een van een uur, maar verder helemaal niks wat echt morgen moet. Dus tussendoor ga ik ook echt even helemaal niks doen. Dat weten helpt wel.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Of dit (is ook lager) https://encrypted-tbn1.gs(...)LL0JtUsofSZueUYXdzTA
Dat vraag ik me regelmatig af... hoeveel mensen die denken in een veilig land te komen en hopelijk te kunnen blijven, van deze nieuwe politieke situatie meekrijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel onrustig spreekuur. Er was een wijziging van een andere organisatie, wij zaten op een andere locatie, mensen maken zich ongerust over de politieke situatie in Nederland, behandeling van dossiers duren nog langer, kortom gesloopt.
Snel even iets eten en dan boodschappen doen
Ik wist niet dat er nog e-bikes bestaan met stangquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:51 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Nou idd die lage instap is wel goed. Hij heeft een ebike met stang en als ik 'm zie op en afstappen met die zwaai van dat been maar net over die stang was ik al steeds bang voor vallen...
Maar dit was gewoon (,,,) in een boggie op natte keitjes.
Ze krijgen best veel mee. Wat voor veel stress zorgt is de lange duur van gezinshereniging. Kom je nu binnen kan het tot 15 maanden duren voordat je wat hoort (dus of je mag blijven en hereniging kan aanvragen) en dat duurt (zoals het er nu voor staat) 22 maanden voordat het in behandeling zal worden genomen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat vraag ik me regelmatig af... hoeveel mensen die denken in een veilig land te komen en hopelijk te kunnen blijven, van deze nieuwe politieke situatie meekrijgen.
Ik ga volgende week ws shoppen in de DM.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gebruik biologische olijfolie van de Aldi. Ben er best tevreden over. Niet lekker als een fles van 30 euro van de speciaalzaak. Maar goed genoeg.
Verder heb ik biologische raapolie gekocht bij DM in Duitsland. Zeer goed geprijsd, herkomst EU. Dat ga ik gebruiken als ik geen olijfoliesmaak aan mijn eten wil.
Ik ga volgende week ws shoppen in de DM.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gebruik ik tegenwoordig meer om me in te smeren etc dan in de keuken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:15 schreef flipsen het volgende:
Overigens gebruiken wij ook kokosolie (virgen), meer voor de honden trouwens en dat is nog duurder in gebruik dan olijfolie
quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:45 schreef Blues het volgende:
.
Soms is het ook erg handig, courgettes kan je eten, de giftige bitterstoffen zijn er uit geteeldquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Totdat het veredeld werd was koolzaadolie weinig geschikt voor menselijke consumptie.
Ik vind het lastig om platen die zo veredeld zijn dat ze daadwerkelijk zo andere eigenschappen gekregen hebben dat zoiets dus verandert, als 1 product te beschouwen. Die koolzaad-lampolie was ongeschikt om een ei in te bakken, moderne is daar prima voor geschikt, want het is echt andere olie al heet de plant hetzelfde.
Paul Beagle kan urenlang draven en rondrennen, doet hem niets, Maar neem hem mee naar de hondenschool waar ie moet nadenken dan is ie daarna bekaf.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
En natuurlijk wou ze direct daarna wel een rondje lopen. Waar ze de energie vandaan haalt om dat er uit te persen mag Joost weten, maar dan doet ze die anderhalve kilometer alsof er niets aan de hand is.
Nog even de sloot in voor een slokje
[ afbeelding ]
En stoerquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik wed dat jullie allemaal superbenieuwd waren, dus heb even de rolmaat erlangs gelegd.
Ik heb een snee van 18,5 cm. Best indrukwekkend, al zeg ik het zelf.
Wowquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik wed dat jullie allemaal superbenieuwd waren, dus heb even de rolmaat erlangs gelegd.
Oef...(heb er ook even een rolmaat bij gepakt)quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
In de lengte of overdwars…quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Lang hequote:Op donderdag 20 juni 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef...(heb er ook even een rolmaat bij gepakt)
Enorm ja. Volgens mij is zelfs een keizersnede snee niet zo langquote:
Gaat dit over de positionering of over de vorm?quote:
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Enorm ja. Volgens mij is zelfs een keizersnede snee niet zo lang
even opgezocht, tussen de 9-23 cm.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee.
Ik snapte nu ik er eens op een andere manier naar keek wel beter waarom het OVERAL pijn deed
Ja duh! Brrrquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee.
Ik snapte nu ik er eens op een andere manier naar keek wel beter waarom het OVERAL pijn deed
Jullie winnenquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:57 schreef Blues het volgende:
g zijn buiklitteken even opgemeten; 23.5 cm vertikaal.
En niet recht naar benee ook
Dan ben jij de Queen of scarsquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jullie winnen![]()
Maar je houdt je prijs niet lang. Ik werk toe naar ~37![]()
Of telt het niet als het niet aaneengesloten is?
Was dan ook beste tetquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik was gister bij de DM.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ws shoppen in de DM.
Wat moet ik echt kopen, behalve vitamine E crème?
Balistol? Ruikt lekkerder en beter tegen teken (en iets minder goed tegen muggen/vliegen, wel goed tegen die vieze grijze paardevliegen)quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was gister bij de DM.
Ik heb gekocht:
- muggenspray (niet deet maar dat andere)
Auwie whyquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat ik win, zal hem morgen eens laten opmeten(van overgang nek naar schouders, tot ergens halverwege mijn lendenwervels)
Bestequote:
Leuk geprobeerdquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kom ik aan met mijn 12 cm![]()
Misschien telt een cirkel van ongeveer twee centimeter ook? Op mijn oogbol? En met niet oplosbare hechtingen (die er dus uit moesten…) gehecht?
Tevensvoor @:sigme en man en honT.
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:04 schreef AnneX het volgende:
@:sigme KrulhonT is jullie wandelmaatje in alle vroegte en onderweg en je slaapmaatje in de serre.
Jullie gaan haar missen. Wij ook een beetje als figurant in jouw verhalen en op de foto’s.
Sterkte met het afscheid en erna. 😢
Ik koop er dagcreme, deo, en scheerspullen. Alles eigen merk. Voor J ook nog douchegel. Daarnaast tissues, halbblatt keukenrol en het toiletpapier is ook prima betaalbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh tof!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:34 schreef gcjoel het volgende:
@:sigme![]()
Vorige week een eigeel in zout gelegd en vandaag nog drogen. Dan waarschijnlijk een met kaas vergelijkbaar resultaat ??
Ben heel benieuwd!
Vanwege ons komend eier overschot bezig met allerlei bewaar methoden testen.
Alles wat je normaal koopt bij de drogist in NL en wat per product meer dan 50% goedkoper is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:15 schreef AnneX het volgende:
Dit is ‘helpen’ kaatje!
Vanmiddag vertelde de taal studente, dT zij de ONA module heeft behaaldvan de Inburgeringscursus. 🎉
Wat fijn, weer een stapje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oeh daar zit best wat bij wat ik wilquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik koop er dagcreme, deo, en scheerspullen. Alles eigen merk. Voor J ook nog douchegel. Daarnaast tissues, halbblatt keukenrol en het toiletpapier is ook prima betaalbaar.
Verder vooral eten tegenwoordig. Ik ben op de biologische tour momenteel en dat hebben ze daar enorm veel. Vaak tegen dezelfde prijs of lager dan die van gangbare producten in Nederland.
Wat ik kocht, alles bio dus:
- citroensap
- havermout
- lijnzaadolie
- koolzaadolie
- chiazaad
- lijnzaad
- gepofte amaranth![]()
- pompoenpitten
- ahornsiroop
- 4 korn flocken
- pompoenpitten
- boekweitmeel
- hazelnoten
Je litteken
Nee, dat is niet een van mijn gewoontes. Mrs V zo af en toe.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk zo’n speelveld (ze was opeens 10 jaar jonger 😉)
[ afbeelding ][/url][/img]
Nou ja, mocht ze de behoefte hebben (of iemand anders): dit is fijn spul https://www.dm.de/sos-lippenherpes-gel-p4036581526253.htmlquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet een van mijn gewoontes. Mrs V zo af en toe.
Grappig…er staat bij dat de prijs niet verhoogd is sinds…👍🏼quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, mocht ze de behoefte hebben (of iemand anders): dit is fijn spul https://www.dm.de/sos-lippenherpes-gel-p4036581526253.html
Werkt ongeveer 100x beter dan suffe dingen als zovirax wat je in Nederland krijgt. Wat vrij makkelijk is, want dat spul werkt gewoon niet
Meteen doorgegeven aan mijn schoonzus die er regelmatig last van heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, mocht ze de behoefte hebben (of iemand anders): dit is fijn spul https://www.dm.de/sos-lippenherpes-gel-p4036581526253.html
Werkt ongeveer 100x beter dan suffe dingen als zovirax wat je in Nederland krijgt. Wat vrij makkelijk is, want dat spul werkt gewoon niet
Ach jeetje. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:12 schreef sigme het volgende:
Dank allemaal.
De dag begon met een dode gans en eindigde met een dode hond en in de tijd daartussen hebben twee heren voor ons een groot strak professioneel hek gezet en bovendien kwamen vrij onverwacht mijn vader + vrouw terug (ze waren op reis) omdat zij ziek was met koorts.
Krulhond was zeer gecharmeerd van een van de hekheren, die bekant in tranen was. Hond kon bovendien nog even dagzeggen tegen vader & vrouw, toch ook haar vaste mensen. Hond was ook blij de dierenartsin te zien, hond had haar een week geleden ook ontmoet en hond vond haar OK.
Ik vind haar ook ok. Ze was lief en doortastend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Krul![]()
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Leuke terugreis gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik diende eigenlijk nooit als katmatras maar sinds een paar weken opeens wel. T wel lief maar ook best pijnlijkWe have far more in common than that which devides us..
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de meerwaarde van 2 dagen autorijden vs een vliegdag. Meeneemzaken- en milieutechnisch is rijden natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Leuke terugreis gehad?
Ik diende eigenlijk nooit als katmatras maar sinds een paar weken opeens wel. T wel lief maar ook best pijnlijk
Alternate? Of Conrad?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:03 schreef fietsie het volgende:
Wie weet er nog een echte fysieke winkel in de groot Rotterdamse regio die nog echt netwerk apparatuur uit voorraad verkoopt, anders dan de Mediamarkt en Informatique ?
Alternate is naar Tholen vertrokkenquote:
Oh ja, Alternate helpt zichzelf om zeep. We hebben back in the day veel bij hun zakelijke onderdeel besteld. Maar hun prijzen werden slechter, het duurde maanden voor RMA's werden behandeld en administratief was er altijd gedoe.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alternate is naar Tholen vertrokkenEn moet je 24h van te voren bestellen om af te kunnen halen.
Pa wil graag een outdoor accesspoint en daar wil ik m niet op laten wachten, dus dan ga ik wel naar Informatique dan morgenochtend vroeg.
Ik heb uk haar laptop er anderhalf jaar geleden ook opgevist; net bedrijf wel, alleen helaas hadden ze de gewenste spullen niet op voorraad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, Alternate helpt zichzelf om zeep. We hebben back in the day veel bij hun zakelijke onderdeel besteld. Maar hun prijzen werden slechter, het duurde maanden voor RMA's werden behandeld en administratief was er altijd gedoe.
Hoop dat je wat leuks kan vinden bij Informatique. Ik heb die naam volgens mij voor het laatst in de jaren 90 gehoord.
Ooit hele pc in onderdelen bij alternate besteld en issues met monitor, grafische kaart, en moederbord. Alles gezeik qua garantie, de grafische kaart wilde ze 'voor reparatie' terugsturen naar de fabrikant en dat zou tien weken duren. Ik de fabrikant gecontacteerd en via hun geruild.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, Alternate helpt zichzelf om zeep. We hebben back in the day veel bij hun zakelijke onderdeel besteld. Maar hun prijzen werden slechter, het duurde maanden voor RMA's werden behandeld en administratief was er altijd gedoe.
Hoop dat je wat leuks kan vinden bij Informatique. Ik heb die naam volgens mij voor het laatst in de jaren 90 gehoord.
Je zou de kleine computerzaak aan de jonkerfrans straat kunnen proberen. Coolblue is een optie, maar dan kan je net zo goed naar informatique.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb uk haar laptop er anderhalf jaar geleden ook opgevist; net bedrijf wel, alleen helaas hadden ze de gewenste spullen niet op voorraad.
En MegaGekko zou leveren zaterdag na 18:00, en ik ben zondag niet in jullie regio..
Jullie hebben natuurlijk ook een idiote afstand afgelegd met de auto voor zo´n korte periode, dan is vliegtuig inderdaad beter (en goedkoper).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de meerwaarde van 2 dagen autorijden vs een vliegdag. Meeneemzaken- en milieutechnisch is rijden natuurlijk beter.
En we hadden echt geluk met weinig files. Maar vandaag zo’n 400 km keiharde regen. Plus files… geen fan.
Maar nu weer thuis dus![]()
En rustdagje aan zee op de terugreis was prima. Slaperig stadje, veel grijze duiven (mensen). Hotel met prima zwembad en sauna, en het restaurant in de buurt had goddelijke kakelverse oesters *slurp*.
Met zulk weer is autorijden niet erg ontspannend.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de meerwaarde van 2 dagen autorijden vs een vliegdag. Meeneemzaken- en milieutechnisch is rijden natuurlijk beter.
En we hadden echt geluk met weinig files. Maar vandaag zo’n 400 km keiharde regen. Plus files… geen fan.
Maar nu weer thuis dus![]()
En rustdagje aan zee op de terugreis was prima. Slaperig stadje, veel grijze duiven (mensen). Hotel met prima zwembad en sauna, en het restaurant in de buurt had goddelijke kakelverse oesters *slurp*.
Ga ik daar ook nog even kijken; ik had graag een specifieke TPLink opgehaald maar die is op bij alle resellers met een bakstenen winkelquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou de kleine computerzaak aan de jonkerfrans straat kunnen proberen. Coolblue is een optie, maar dan kan je net zo goed naar informatique.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 22-06-2024 10:23:28 ]
Succes!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ga ik daar ook nog even kijken; ik had graag een specifieke TPLink opgehaald maar die is op bij alle resellers met een bakstenen winkel
Hoe gaat het met uk?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb uk haar laptop er anderhalf jaar geleden ook opgevist; net bedrijf wel, alleen helaas hadden ze de gewenste spullen niet op voorraad.
En MegaGekko zou leveren zaterdag na 18:00, en ik ben zondag niet in jullie regio..
Mij ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met zulk weer is autorijden niet erg ontspannend.
Milieutechnisch hoef je je geen illusies te maken. Daarover las ik een aantal weken geleden een berekening in VK magazine in een ingezonden brief.
Ja, ik was ook (?) verbaasd en heb het niet nagerekend.![]()
Het verplaatsen met de auto heeft wel mijn voorkeur tegenover het proppen van mensen in een vliegbus met wachttijden en vertragingen.
Welkom thuis.
Zelf ben ik 3 x met de trein gereisd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Mij ook.
Lijkt me 'romantisch' om naar bijv Italie te rijden. Je moet de reis dan ook wel als vakantie zien
edit jouw stukje gelezen. (scrollen blues)
Trein is voor ons nu fysiek te intensief, maar lijkt mij ook wel wat .
Als geen vertragingen en zuks...vriendin ging naar en van Oostenrijk met trein. Hell op een fiets.
Rail awayyyyyyyyyy
Wat houdt je tegen? Vind MnX het ook leuk? Dóen en YOLOquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zelf ben ik 3 x met de trein gereisd.
Terug uit Spanje. Vond ik niet erg. Heen was 1e x vliegen en dat vond ik erg.
Retour naar Zuid-Frankrijk. Was prima, want vriendin had vliegangst.
En retour Dolomieten met wintersport met een groep van acht, want ik “moest” ook kunnen liggen na een hernia ingreep 2 maanden eerder.
Wakker worden in de bergen had wel wat.
Allemaal prima gegaan. En graag zou ik die panorama trein van @:derLudolf eens willen doen. Wat houdt mij tegen? Geen idee.
@:Jagärtrut ging een paar jaar terug met het gezin twee weken treinen door Europa met allerlei uitstapjes en familiebezoek onderweg.
En ik geloof 5 minuten vertraging.👍🏼
Hell op de fiets herinner ik mij van journalisten onlangs naar Wenen met een nieuwe verbinding.
Vanuit Parijs wil men een heel trein netwerk uitrollen over Europa.
In Brux😇 Sinds treinreis ( kort verslag) niet meer teruggezien.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:35 schreef AnneX het volgende:
Leuk bruggetje. Niks meer aan doen.😉
@:LeeHarveyOswald een betaalmuur?Ik ga straks even kijken. Ze had mij ook gemaild, ook al zijn we een half jaar geleden gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op zondag 23 juni 2024 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Knap gedaan @:Tele6![]()
Ik moest even googlen wat een learning tower is, maar leuk project @:vlindertje89 !Oh ja, iets minder ingeburgerd hier dan in oud natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt de derde toch bijgehouden @Tele6 je bent er (nog) niet aan voorbij gegaan, volgende doel. Maar echt![]()
De belofte fietsers kwamen hier net, in een flits, langs. Had het idee dat er meer reserve fietsen op auto’s zaten dan dat er daadwerkelijk fietsers waren. Straks komen er nog 2 groepen langs. En ik zag ook nog een cabrio ambulance, best raar.
Maar dan heb je ook rare figuren, weg was uiteraard afgezet, staan verkeersregelaars, één auto staat netjes te wachten, komt daar achter een dikke bak en maar toeteren, toen met een noodvaart achteruit. Denk dat hij echt z’n wijk niet uit kon.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vanmorgen bericht dat we waarschijnlijk 2 bijen volken er bij gaan krijgener was al wel sprake van misschien zelf beginnen, maar nu is er een kans wegens overlijden van een imker
dus nu druk aan het zoeken naar een imker pak
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, learning tower is hier een een succes, kleine wijsneus. Ik was alleen lui en kocht er eentjequote:Op zondag 23 juni 2024 08:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ach @:Candaasje wat verdrietig dat het op dat punt is beland inmiddels. En tegelijkertijd wat fijn dat zo'n traject dan bestaat. Ik hoop op de uitkomst die hij wil. Hoe voel jij je erbij?
@:Tele6 een goede poging gewaagd dusmet een prachtig resultaat! Lekker bezig hoor!
Ik ben een beetje van slag na een rare droom, maar dat trekt vast wel weer weg. Ik wil straks even naar de ikea en de bouwmarkt. Ik wil voor mn nichtje en voor de baby van vriendin (die waar ik steeds meer naar CP ga) een learning tower maken. Nichtje werd half mei 1 en vriendinbaby half juni. Heb nichtje al wel iets gegeven, maar gewoon een boekje, dus wil eigenlijk voor 1e verjaardag wel wat groters. En mn buurmeisje heeft heel veel plezier van haar learning tower, dus dat vond ik wel een goed idee.
Ik heb ook zeker 2x begrijpend moeten lezen.quote:Op zondag 23 juni 2024 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een kortsluiting in mijn hoofd tussen @:Candaasje haar Vinny en onze @:Yinny hier
En 24/7 licht he?quote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef Barreltje het volgende:
Hier zijn de voorbereidingen voor Sankt Hans in volle gang.. ofnouja, het maken van de plannen..
Vanavond wordt het hier bij de vis-vijver gevierd,en we nemen te-bbq-en eten mee.. Na de BBQ volgende er een verhaal door een priester en daarna wordt de heks verbrand..
Midzomernacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |