quote:Onder aanvoering van superster Kylian Mbappé is Frankrijk de topfavoriet voor de eindzege tijdens het EK voetbal. De ploeg begint het toernooi tegen Oostenrijk. Na het debacle van het vorige EK is de WK-finalist gebrand op een beter resultaat.
Frankrijk begint maar weer eens als topfavoriet aan het EK. Didier Deschamps kan wel drie elftallen opstellen die de titel kunnen winnen, zoveel spelers heeft hij in zijn ploeg om uit te kiezen. De absolute sterspeler is Kylian Mbappé. De aanvaller, die na deze zomer PSG verruilt voor Real Madrid, weet wat het is om te schitteren op een eindtoernooi: zo scoorde hij een hattrick in de laatste WK-finale.
De Fransen zullen erop gebrand zijn het beter te doen dan het vorige EK, toen Zwitserland na penalty's te sterk was in de achtste finale. Tegenstander Oostenrijk kan de borst dus natmaken.
Stadion: Düsseldorf Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 21:00
quote:
Komt te vervallen door je valse lapo.quote:
@GGMM is verdacht stilquote:Op maandag 17 juni 2024 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt te vervallen door je valse lapo.
Gaat niet gebeuren denk ik. Hoewel ik het die Oostenrijkers wel zou gunnen.quote:
Gelukkig heb ik de OP's van de wedstrijden van morgen gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen weerbericht.
Welke flapdrol heeft deze drek van een OP geschreven?
Hij gaf niet die ongekende kutpassquote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Die Oostenrijker blijft liggen uit schaamte lol
Trots zijn dat je een fipo pakt op een online forum.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef KingRoland het volgende:
users die nog nooit een fipo hebben gepakt binnen EK moeten al helemaal stil zijn
Ons aller zippy.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen weerbericht.
Welke flapdrol heeft deze drek van een OP geschreven?
Ze kunnen wel goed duikenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik vind Oostenrijk niet divers genoeg
Ik had een fipo zonder fipo te roepen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef KingRoland het volgende:
users die nog nooit een fipo hebben gepakt binnen EK moeten al helemaal stil zijn
moet je niet tegen mij zeggenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Trots zijn dat je een fipo pakt op een online forum.
Je zou je moeten schamen.
Die kunnen we helaas niet tellen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had een fipo zonder fipo te roepen.
Je moet hem wel claimen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die tellen niet mee voor het kampioenschap.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de OP's van de wedstrijden van morgen gemaakt.
Daar ben ik zeer uitgebreid over het weer geweest kan ik je vertellen
Hopelijk zien we vanaf morgen wel gewoon het weerbericht in de OP.quote:
Verwachting: sneeuw.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de OP's van de wedstrijden van morgen gemaakt.
Daar ben ik zeer uitgebreid over het weer geweest kan ik je vertellen
Matige scheids.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke gele kaart. Hij raakt de bal.
Ik vind dat niet zo belangrijk meer als vroeger.quote:
Precies. Foute beslissing.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is absoluut geen geel. Speler raakt de bal als eerste
Ik kan alleen Cyrillisch lezen en schrijven.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je niet tegen mij zeggen
als je in ieder geval kan lezen
Liefs transgender. Goed voor de deug puntjesquote:
Ik denk dat Frappart het beter doet, ja.quote:
Die gemiste corner voor Oostenrijk na die reuze kans was echt bizar.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
In de eerste helft vergat ie een gele kaart te geven. En ook al een paar corners niet gegeven.
In eigen doel?quote:
Vind het juist wel pingpongt heen en weer. Maar weinig echte kansenquote:
Gelijkspel is het beste voor Oranje.quote:
T was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 17 juni 2024 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het juist wel pingpongt heen en weer. Maar weinig echte kansen
Geel wel overdrevenquote:
Er zijn nog maar 7 minutenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
een 1-1 zal voor een heet laatste kwartier zorgen
Hij heeft wel fans in het publiek!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Paar spelers zijn gepikeerd over de scheids volgens mij.
extra tijd broquote:Op maandag 17 juni 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 7 minuten
Een kwartier zijn 15 minuten
Ja, zie eerdere topics.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Weten jullie wie er ook uit Oostenrijk kwam?
Mwah hij liet een beetje blijken dat ie het er niet mee eens was.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is een hersenschudding, die stemt straks op RN
Wisselen.quote:
Die vent is gewoon aan het tijdrekken hoor.quote:
Ja ik ga hier op modereren, het loopt de spuitgaten uit!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen hier maakt zich wel erg druk over zijn pooltje zeg.
en tranen, vooral bij de kijkers.quote:
Wappie Wout sloopt die prutsers achterin bij Frankrijkquote:Op maandag 17 juni 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Nederland is een matig team dat van iedereen kan verliezen, waarom er mensen blijven roepen dat iets gunstig of ongunstig is voor Nederland is mij een groot raadsel.
Nee 88e minuut zoals op de Afrika Cupquote:Op maandag 17 juni 2024 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie die scheids nog wel affluiten na 90 minuten.
Rare kut.quote:
Of de Fransen slopen Wappie Woutquote:Op maandag 17 juni 2024 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie Wout sloopt die prutsers achterin bij Frankrijk
In Frankrijk wonen er ook heel veel wappies.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie Wout sloopt die prutsers achterin bij Frankrijk
Polen hebben we al,gehadquote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen hier maakt zich wel erg druk over zijn pooltje zeg.
Knap dat je dat zo snel kunt beoordelen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien loopt er nog iemand op het veld met een neuspleister die Mbappe wil helpen.
Akkoord.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind een rode kaart een gepaste straf
Mijn gedachte. Die zakt echt in m'n achting. Walgelijk.quote:
Die neus stond scheef en hij bloedt als een rundquote:Op maandag 17 juni 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo snel kunt beoordelen.
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef rotaderp44 het volgende:
wat een zielig tyfusjong...ik hoop nu echt dat hij zijn neus gebroken heeft
Vrijdag ben je het weer vergeten. Denk om je hartslag maat.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Die zakt echt in m'n achting. Walgelijk.
Ik zie Oranje nog niet zo makkelijk winnen van Oostenrijk eerlijk gezegd. Die vallen me echt mee vanavond.quote:
Nigel de Jong wist er ook wel raad mee.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat Nederland geen types Rijsbergen en van Hanegem en Neeskens meer heeft.
Neuskens was wel een optie geweestquote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat Nederland geen types Rijsbergen en van Hanegem en Neeskens meer heeft.
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Viesdik het volgende:
goeie scheids.. kutspeler die mbappe.. wat een complete mongool
met z'n politieke mening
ga voetballlen verwende overbetaalde speler
Nee, geen goeie scheids. Waardeloze scheids.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Viesdik het volgende:
met z'n politieke mening
Beste nummers drie gaan ook doorquote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zie Oranje nog niet zo makkelijk winnen van Oostenrijk eerlijk gezegd. Die vallen me echt mee vanavond.
Oké Geertquote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef Viesdik het volgende:
met z'n politieke mening
heb ik ooit tegen jou gelogenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had user @:Mortaxx toch gelijk met zijn 15 minuten.
Die zouden het einde niet meer halen van een wedstrijd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef Zorro het volgende:
Ja boeiend irriante gozer is het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |