Oehh goddelijk!quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:58 schreef Goitske het volgende:
Afgelopen weekend Sūkerlatten en Smulkoeke gemaakt. Smulkoeke is gewoon een sūkerlat met glazuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontzettend leuk! En vals spelen is soms ontzettend fijn en nodig!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:43 schreef Vicky het volgende:
Jongste dochter was jarig en oudste en ik maakten de taarten
[ afbeelding ]
Spongebiscuit met o.a. aardbeien, mascarpone
[ afbeelding ]
Mangokwarktaart (beetje valsgespeeld want van Dr. Oetker). Dochter heeft wel zelf de chocolade decoraties gemaakt.
Is dat moeilijk, sūkerlatten?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:58 schreef Goitske het volgende:
Afgelopen weekend Sūkerlatten en Smulkoeke gemaakt. Smulkoeke is gewoon een sūkerlat met glazuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ontzettend makkelijk!quote:
Supertof, dank je wel! Ik koop vaak sükerlatten als ik weer eens in Friesland ben (want lekker) maar zelf maken scheelt een hoop reistijd. Dit recept moet ook relatief makkelijk even tussendoor kunnen op een regenachtige middagquote:
Ja dit draai je even snel savonds bijvoorbeeld nogquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Supertof, dank je wel! Ik koop vaak sükerlatten als ik weer eens in Friesland ben (want lekker) maar zelf maken scheelt een hoop reistijd. Dit recept moet ook relatief makkelijk even tussendoor kunnen op een regenachtige middag
Misschien naar verhouding wat meer honing erin doen, dat lijkt me het bindmiddel in dit recept. Samen met het eigeel, maar ik zou zelf eerst kijken naar de honing..quote:Op zondag 29 juni 2025 17:04 schreef Blues het volgende:
Eindelijk eens zo'n cake gebakken die Facebook me altijd laat zien.
1 vd vele variaties, ben heel benieuwd, staat nu in de oven.
Havermout/wortel/appel
/ei/honing/bakpoeder
/rozijnen/vanille-extract/walnoot
Klaar!
Best smakelijk, alleen hij valt wat uit elkaar, dus iets met de verhoudingen was niet helemaal oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet helemaal tevreden, dus het experimenteren gaat gewoon door!![]()
Recept (maar dan niet met 200 gram en sinasappel-zest, zoals ik heb gedaan): https://www.maxvandaag.nl(...)rinken/marmercake-2/
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 31-08-2025 23:37:34 ]Tś estįs dura y yo me veo cabrón en el espejo
Wat bedoel je hiermee: "Van Blues - zie post 130 - " ?quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:57 schreef AnneX het volgende:
Zo gepiept. Van Blues - zie post 130 - een pakje zandhaas koffiecake meel - 4 eier - bijna heel pakje boter!
(Zojuist even teruggelezen. Invriezen doe ik ook. Anders gaat ie achter elkaar op😳)
Trčs trčs simple: en smakelijk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
P.S. bij de verhuizing heb ik oude en beschadigde cakevormen klein en groot in de kliko gegooid. Dit vierkante brownie blik doet het goed.
Een vel bakpapier in tweeėn en kruislings in de vorm.
Dat werkt ook in een (ronde) springvorm merkte ik laatst.
Oh …kadootje van Blues van de molen de Zandhaas, waarover zij postte in #130.quote:Op maandag 1 september 2025 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee: "Van Blues - zie post 130 - " ?
Op FoK! sinds 2005. Jij 😉quote:Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! Ik zie het nu! posts hebben nummers....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |