pollquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekraïne, Roemenië en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat België zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en België speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en België op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
de Belgiërs blijven een ondoorgrondelijk volkje.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voetballen ze in Belgie altijd achteruit??
Viaduct van Remouchampsquote:Op maandag 17 juni 2024 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de Belgische equivalent van de Brienoord? De Lange Wapper?
Ja, en ze zouden ook wel even winnen van Slowakije.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die winnen wel van Oekraine en Roemenië schat.
De Sint-Michielsbrug.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de Belgische equivalent van de Brienoord? De Lange Wapper?
Leuk - Nederland Belgie in de 8ste.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stiekem wel genieten als de belgjes in deze ubergemakkelijke groep geen groepswinnaar worden
Luik.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
In 1988 verloor NL ook de 1e wedstrijd maar werden toch nog Europees Kampioen. Er is dus niks aan de als Belgie niet wint vanavond
Verliezen van Slowakije is wel van een andere ordequote:Op maandag 17 juni 2024 19:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
In 1988 verloor NL ook de 1e wedstrijd maar werden toch nog Europees Kampioen. Er is dus niks aan de als Belgie niet wint vanavond
Valse tussenstand.quote:
Om te reeksen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User zipportal heeft de topics weer klaar gezet.
En waar zijn die EK-moderators nu precies voor?
Om ze te reeksen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zouden we dat pleziertje van de users af nemen?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steun.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Roland uitlogt en vanavond niet meer terugkomt.
Orde bewaken in de live topics, als is @capuchon_jongen gek genoeg afwezig.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
als isquote:Op maandag 17 juni 2024 19:41 schreef FvanS het volgende:
[..]
Orde bewaken in de live topics, als is @:capuchon_jongen gek genoeg afwezig.
Dit was de fopo.quote:
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Roland uitlogt en vanavond niet meer terugkomt.
Zijn vriendin/vrouw is er niet bij?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft zijn pilletjes niet ingenomen.
Ja maar toch ook wel de credits aan de Slowaken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die Rode Duivels tegenvallen hoor pohh
Ik aan Camila Cabelloquote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Als ik denk aan Onana dan denk ik aan Rihanna
Het zijn briljante OP's van zipportal. Ongekend niveau. Niemand kan zo met AI overweg als hij.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo'n groot voorhoofd heeft hij niet tochquote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Als ik denk aan Onana dan denk ik aan Rihanna
Ik vind het niet storend bij matige potjes.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn briljante OP's van zipportal. Ongekend niveau. Niemand kan zo met AI overweg als hij.
Die valt niet heel sterk in. Geen +15 miljoen.quote:
Het staat je vrij om zelf een topic te openen. Kijk maar even op Wikipedia dan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn briljante OP's van zipportal. Ongekend niveau. Niemand kan zo met AI overweg als hij.
51quote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
welke zender nummer is belgie bij ziggo bij de belgen
Belgen hebben geen Ziggo.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
615.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Oja deze 'grap' hadden we nog niet gehad vandaagquote:
Ik wist niet dat ZIggo ook in België zitquote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zijn allemaal matige OP's Maar goed. Maakt het uit ook.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend bij matige potjes.
Straks gaat @fetX zeggen dat dat een overschatte voetballer is, maar dan scoort iequote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die valt niet heel sterk in. Geen +15 miljoen.
quote:
quote:
quote:
quote:
bedanktquote:
Een typische ‘als het draait’ voetballer.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks gaat @:fetx zeggen dat dat een overschatte voetballer is, maar dan scoort ie
Kennelijk is ING ook de hoofdsponsor van België, landverraders.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:44 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ZIggo ook in België zit
Duurde lang. Ik maak er iets van. Maar goed. Volgens jou moet je alle gegevens zonder Wiki kennen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf een topic te openen. Kijk maar even op Wikipedia dan.
Oos Joos?quote:
Dat niet, maar ook geen overtreding. Speelde eerst de bal.quote:
Nee hoor. Slechter dan België.. Mooi. Gelukkig Lukaku. De verslaggever.quote:
Echt hequote:
Nee, het zit heel diep bij hem. Is echt.quote:
Ziener.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:46 schreef wimderon het volgende:
Speelt ie de bal hier met de hand? Ik denk ja.
Einde tijdperk Joos dan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
Zou echt genot zijn als ze deze afkeuren.
Nee is echt.quote:
Genieten. Dat missen we momenteel bij de NOSquote:
JA !quote:Op maandag 17 juni 2024 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
Vinden we het al zielig of vooral vermakelijk?
Erg jammer inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2024 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genieten. Dat missen we momenteel bij de NOS
onnatuurlijke beweging van de bal of iets dergelijks?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dat nou voor rimpeling? xd Techniek van tegenwoordig, man man man.
jaquote:
Dit moet wel slecht zijn voor zijn hartquote:Op maandag 17 juni 2024 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het zit heel diep bij hem. Is echt.
Karrel al helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |